|
|
tomson
|
|
|
Zag er ook wel als een doeidoei uit na de wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of toch Andreev in etalage? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wellie exit anders gaat ie heus wel mee naar hier..
Andreev testen, of etalage, ben benieuwd.
Alleen op deze wedstrijd kun je hem niet beoordelen, maar moet wel, want heb em nog verder nooit gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Momentje op de training gehad..daarom niet bij selectie |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ok, zullen we daar dan maar van uit gaan.
Maar vind t wel fijn Andreev eens in actie te zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens ook niet mijn keeper |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bier gaat koud als t waar is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat hij weg komt die keeper van nec of een andere uit eredivisie
weet echt niet of dat spul beter is, neig naar niet
Dus doe eerst maar andere posities op orde stuk belangrijker dan een keepert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Keeper en spits zijn in mijn ogen veruit de belangrijkste schakels. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Middenveld en zeker in het huidige voetbal al wil ik geen linie tekort doen maar veel hangt er mee samen, verdedigend en aanvallend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De WEEKKNALLER! SUPERSALES. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In Eng land zullen ze ook wel een Telstar hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar huurden wij Osman van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die ze gekocht hadden voor 8 Telstars |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuke videos maken, postzegels erop, en sturen maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het hele jaar foeteren, kut keeper. En het is weer transfertijd,en je praat alles weer goed. Vorig jaar ook al. Wordt je hiervoor betaald door Dennis? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedoeld Stylzz niet, twee halen en geen betalen? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zou misschien kunnen, we lezen het zo. Gezien de andere post zou dat wel apart zijn. Ik doel op alleen vervangers voor Paixao en Hancko in het ten Kloese topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 22:37 schreef van geil het volgende:Dat zou misschien kunnen, we lezen het zo. Gezien de andere post zou dat wel apart zijn. Ik doel op alleen vervangers voor Paixao en Hancko in het ten Kloese topic. nee hoor Keepers geen prio maar mag best |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het een politiek ingekleed antwoord,waar je later alle kanten mee op kunt maar ok. Een kut-keeper zou bij bij toch wel een must zijn om beter in te vullen. En ja, ik ben vrij direct en duidelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tegen jou antwoord hij nog hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Iedereen die een vraag stelt hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 23:26 schreef van geil het volgende:Ik vind het een politiek ingekleed antwoord,waar je later alle kanten mee op kunt maar ok. Een kut-keeper zou bij bij toch wel een must zijn om beter in te vullen. En ja, ik ben vrij direct en duidelijk. Ik vind t een kut keeper ja. Deze uit dit topic. Die andere niet. Plus we hebben best wat talentvolle keepers. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lees dus nu feyenoord in maag zit met 2 potentieel eerste keepers en er 1 mag vertrekken, euhm denk ik dan, Bijlow op papier eerste keeper dan maar zal minder wedstrijden keepen dan je 2e keeper in praktijk
Dus beter Bijlow vertrekt dan heb je maar 1 echt eerste keeper nodig om aan te kopen aangezien je helaas dus niet van Bijlow op aan kan en je ook zeker redelijke 3e keeper moet hebben voor geval dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wellenreuther behouden en Bijlow verkopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timon zonder Hancko zal nog meer fouten maken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dure Bijlow noodzaak te verpatsen, wellie op jaar basis 4-5 keer zo goedkoop, en voor het idee maakt het niet uit of je een betere keeper haalt dan wellie
Concurentie heb je altijd en Bijlow in prencipe nu ook de betere keepert alleen ben je van dat bizarre salaris + bonussen af kan feyenoord in alle linies wat meer mee ook op salaris gebied
Maar Bijlow blijft nog natuurlijk omdat geen Europese club dat salaris ophoest of feyenoord moet gedeelte meebetalen of in combi amper transfersom, een keeper wordt gehaald om te keepen vaak😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wellie kan niet volgend seizoen. Punt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellenreuther is nog wel geschikt als tweede keeper. Bijlow voor geen van beide. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorlopig met Bijlow een Feyenoorder en een beetje meer respect mag wel. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Respect altijd voor elke feyenoorder dan ook ons shirt is hoort bij ons, zeker jeugd product
Maar je moet ook verder als club en het is ook beter voor je club want met meer salarisruimte ook meer mogelijk zonder over de kop op dat vlak te gaan
Om Bijlow hoef je gelukkig echt geen zorgen te maken die verdient al premier league salaris bij ons wat gelijk grootste probleem is buiten dat hij amper ervoor kan spelen.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als beter en talent voor het oprapen lag met een oneindig budget is het makkelijk, maar hoor hier een negatieve tsunami die pas eindigt halverwege het land. Droom ook graag hoor en zie dingen geregeld, maar een beetje minder kan best. Kan het niet bepaald met respect koppelen eigenlijk wat ik dag in en uit lees., |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2025 - 22:42 schreef MMM het volgende:PSV JCS Willem II thuis NEC uit Leverkusen thuis Girona uit Benfica uit Ajax thuis 2x Salzburg thuis RKC uit Heracles thuis Lille uit 2x 13! @Wout... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil