|
|
tomson
|
|
|
| In het land der blinden is eenoog koning |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zo is t
Hopen dat hij WEL fit blijft.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op hij keept gewoon goed. Het verafgoden van Bijlow moet toch stoppen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet die twee dingen los zien Bijlow is stuk Wellie is echt super wisselvallig
We hebben eigenlijk heel snel een betrouwbare eerste keeper nodig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bijlow is over Wellie is niet slecht , en die wisselvalligheid had Bijlow dat niet dan ?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het gaat niet om Bijlow Die haal jij erbij Wellie is niet slecht maar ook niet goed. Genoeg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Je bent zo goed als je verdediging....en die laten steekjes vallen .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Begrijp hier geen snars van.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2025 - 16:37 schreef Stylzz het volgende:Je moet die twee dingen los zien Bijlow is stuk Wellie is echt super wisselvallig We hebben eigenlijk heel snel een betrouwbare eerste keeper nodig Dat riep ik afgelopen zomer al. En nog een paar met mij geloof ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bijna iedereen volgens mij. En van wat we hebben vind ik Bijlow de beste
Maar ja op krukken keept t lastig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alleen de technische staf dacht daar blijkbaar anders over. Bijlow zou nr 1 zijn, wat vreemd overkwam gezien vorig seizoen. . Maar wederom fysieke malheur. En we kregen Wellie die toch gebleven was. Ik weet wat er nu op ons verlanglijstje voor de kerst staat. Wordt een lastige zoektocht voor een topper. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Dus voorlopig moet Wellie volstaan en wij niet zo zeuren en hopen dat er weer snel een held onder de lat erbij komt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2025 - 19:09 schreef VVout het volgende:Dus voorlopig moet Wellie volstaan en wij niet zo zeuren en hopen dat er weer snel een held onder de lat erbij komt. Idd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als Feyenoord had gedacht dat er een nieuwe keeper gehaald moest worden, dan was die van de zomer wel gekomen. Iemand als Roefs had je denk ik op kunnen halen, voordat de interesse uit Engeland concreet werd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2025 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Bijna iedereen volgens mij. En van wat we hebben vind ik Bijlow de beste Maar ja op krukken keept t lastig Bijlow is al 3 jaar niet meer relevant. Gepasseerd station. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik zou het aannemelijk vinden dat je gehoopt had dat ie als backup zijn contract kon uitdienen. Zelfs dit plan valt aan duigen en is gewoon teleurstellend voor iedereen. Over Bossin lijken we ook nog niet enthousiast te worden, over Oier Zon, Ismail Ka, Tim Haksteeg of Beer Vijfhuizen kan ik weinig zeggen. Maar voor ons zou het leuk zijn en het beste dat hier er één talentvol genoeg is om ons een paar jaar gelukkig te maken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beer Vijfhuizen
De naam is al een plus iig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als we dit doelpunt serieus als fout van Wellie willen zien.. Wat een onzin.
Voorzet kan zo gegeven worden en de doelpuntenmaker staat volledig vrij |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 22:48 schreef MMM het volgende:Als we dit doelpunt serieus als fout van Wellie willen zien.. Wat een onzin. Voorzet kan zo gegeven worden en de doelpuntenmaker staat volledig vrij Maakt geen zak uit hier, kom uit en dan heb je hem gewoon |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Doodmoe van dat getwijfel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Speelde eigenlijk een hele goede wedstrijd. Maar zijn rol bij de 1-0 blijft hangen. Omdat dat heel zichtbaar was. Terwijl eigenlijk het feit dat die gozer zo vrij stond en dat die voorzet zomaar gegeven kon worden nog kwalijker was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk m ook bij de 2-0. Dat was gewoon kolderiek. Te veel onrust in m. Als t spannend wordt doet ie soms hele gekke dingen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat zit wel een beetje in hem ja. Niet zozeer als het spannend wordt trouwens. Het overkomt hem ook in wedstrijden tegen mindere tegenstanders. En soms keept hij de wedstrijd van zijn leven tegen de betere. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Heeft een goede wedstrijd gekeept.......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat die haat toch varen ... Hij voldoet , en je zal het er mee moeten doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij voldoet niet. Dat is t probleem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Had weer een prima uittrap waar we uit hadden moeten scoren. Dat moeten scorenheeft ons ook de nek gekost uiteindelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2025 - 11:38 schreef VVout het volgende:Had weer een prima uittrap waar we uit hadden moeten scoren. Dat moeten scorenheeft ons ook de nek gekost uiteindelijk. Weer😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weer ja, ziet geregeld zulke dingen. Neemt niet weg dat ie ook onnavolgbaar de mist in kan gaan, ben je er gelijk weer helemaal klaar mee en scheld je hem de tr...ing. Maar goed het kan altijd slechter en wordt er wel wat moe van hem continu af te branden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie ze niet hoor ik denk dat zeker 90% van z’n uittrappen bij de tegenstander beland. Dat noem ik geregeld.. Ik vind hem als tweede keeper prima, maar zie toch graag een andere keeper op goal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat denk ik ook, had eerlijk gezegd 95% in eerste instantie getypt maar paste het aan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik stoor me meer aan zijn inzicht op situaties voor zijn doel en dan bewegingsloos de bal aan hem voorbij ziet gaan.Bij een lange uittrap is het risico natuurlijk altijd aanwezig dat de tegenstander mee loopt en aanwezig is. De nauwkeurigheid in de passing vind ik eerder een algemeen probleem, waardoor Wellie in de problemen komt. Ook het gepruts voor de goal en door de midden met gevaarlijke terugspeelballen. Maar dan nog, als je in de eerste 60 minuten je kans niet pakt en goals scoort dan loop je altijd tegen de lamp. Zie dan niet de noodzaak te gaan wijzen naar één persoon. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denken we nu heus dat er een nieuwe keeper bijkomt Je hebt er 3............ Zoals ik vaker roep ( misschien afwijkende mening ) we moeten het met Wellie doen Maar we letten te veel op kleinigheden, ik zie geen grote blunders, hij wordt vaak bij de opbouw betrokken. En daar hou ik soms mijn hart vast ....maar tot nu toe goed. En Bijlow komt volgens mij niet meer in het elftal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wellie is een bron van onrust en elke wedstrijd goed voor minimaal 1 of 2 foutjes We hebben t ermee te doen, maar niet goed genoeg. En een forum is dat om dit te benoemen en in stadion is t hup Wellie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Snapt ook niet wanneer hij even niet snel diepte moet zoeken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Topic aangemaakt door klapwiek. Dan zal het nog wel f duren voordat er ///Held achter komt te staan 😘
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2025 - 08:41 schreef VVout het volgende:Topic aangemaakt door klapwiek. Dan zal het nog wel f duren voordat er ///Held achter komt te staan 😘 Ligt de lat echt zo laag joh? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nah ja. Zijn redding in 020 toen zorgde er wel voor dat er kampioen werden volgens mij. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Gelukkig wel, hij is maar een relatief klein keepertje.
quote: Nou en of, zullen we nooit vergeten. Zijn spelers die met minder prestaties de /held tag kregen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Weet ook zeker als ze voorin beter hun best doen er op Wellie minder af zou zijn gegeven. Cijfers bevestigen ook dat we de minste tegendoelpunten hebben, waar ook de verdediging een groot aandeel in heeft natuurlijk. Het manco zit hem tot nu toe echt in de effectiviteit voorin en daar gaan we hem toch ook nog eens niet de schuld van geven toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2025 - 11:42 schreef VVout het volgende:Weet ook zeker als ze voorin beter hun best doen er op Wellie minder af zou zijn gegeven. Cijfers bevestigen ook dat we de minste tegendoelpunten hebben, waar ook de verdediging een groot aandeel in heeft natuurlijk. Het manco zit hem tot nu toe echt in de effectiviteit voorin en daar gaan we hem toch ook nog eens niet de schuld van geven toch? Nou ja, scorend vermogen ontbeerd hem anders wel.. |
|
|
|