|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2025 - 11:42 schreef VVout het volgende:Weet ook zeker als ze voorin beter hun best doen er op Wellie minder af zou zijn gegeven. Cijfers bevestigen ook dat we de minste tegendoelpunten hebben, waar ook de verdediging een groot aandeel in heeft natuurlijk. Het manco zit hem tot nu toe echt in de effectiviteit voorin en daar gaan we hem toch ook nog eens niet de schuld van geven toch? Weinig tegengoals is eerder dankzij de verdediging en ondanks Wellie z'n fratsen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nu wordt het een Wellies nietes verhaal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Te wisselvallig gewoon.
Tegen Stuttgart bv had ik em zo een 8 gegeven, maar dan verliest ie op één of andere manier zijn kop, en maakt ie alles om zeep. En nee, niet alleen hij, maar DAN moet je er juist eens staan als keeper.
Een keeper moet eigenlijk geen gespreksonderwerp zijn.
Gewoon t hele seizoen er zijn, en geen gekke dingen doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2025 - 20:32 schreef Cruzcontrol het volgende:Te wisselvallig gewoon. Tegen Stuttgart bv had ik em zo een 8 gegeven, maar dan verliest ie op één of andere manier zijn kop, en maakt ie alles om zeep. En nee, niet alleen hij, maar DAN moet je er juist eens staan als keeper. Een keeper moet eigenlijk geen gespreksonderwerp zijn. Gewoon t hele seizoen er zijn, en geen gekke dingen doen. Dus gaan voor 2 nieuwe keepers........???????? In de winterstop ???? Onmogelijk denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wellie is een prototype tweede keeper. Wanneer hij de nummer 1 moest vervangen was hij uitstekend. Bij langere tijd op doel zie je zijn minpunten. Dat is niet erg. Dus nee, je hebt geen twee nieuwe keepers nodig, maar 1.
Helaas gaat t niet gebeuren want we hebben er al twee en Bijlow zitten we aan vast tot komende zomer.
Dus we hebben t ermee te doen. Maar dan mogen we dat nog wel vervelend vinden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2025 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:Wellie is een prototype tweede keeper. Wanneer hij de nummer 1 moest vervangen was hij uitstekend. Bij langere tijd op doel zie je zijn minpunten. Dat is niet erg. Dus nee, je hebt geen twee nieuwe keepers nodig, maar 1. Helaas gaat t niet gebeuren want we hebben er al twee en Bijlow zitten we aan vast tot komende zomer. Dus we hebben t ermee te doen. Maar dan mogen we dat nog wel vervelend vinden. RvP had nooit Bijlow als eerste keeper moeten aanwijzen voor dit seizoen. Onzinnige beslissing geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik vind het soms ook spannend, maar de laatste linie presteert prima tot aan het doel. Ik irriteer me meer aan de opbouw, vrijlopen en het creëren van kansen voorin, om over rendement nog maar te zwijgen. |
|
|
|