|
|
Stylzz
|
|
|
Aerts bij ons wel klopt. . Die anderen zijn minimaal gelijkwaardig Echt ik vond Wellie zo’n enorme kneus. Wat een dwaas Met zijn grote muil en totaal gebrek aan voetbal. Nooit een keeper zo bang in de 16 gezien Zijn reflexen zijn top. De rest matig tot bagger |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Nou ja, dat rijtje bevat wel veel keepers die minder waren. Maar hij is gewoon heel beperkt. Was een prima tweede keeper. Maar ja, aanvoerder? Dat is echt wel gênant. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 19:36 schreef MMM het volgende:[..] Ik heb ook mijn favorieten en hekel-aan-spelers. Maar dit is echt onzin natuurlijk. Ik kan er tig bedenken maar Mulder was natuurlijk veel en veel slechter dan Wellenreuther. Die heeft ons destijds met Immers de titel gekost. Of wat dacht je van HENK TIMMER. Oh man wat was die slecht. Babos. Aerts. Marciano. Marsman. Jones tweede jaar heel slecht. Rob van Dijk Aerts liet zich toch ook wisselen toen? Kon het niet aan😄🙈 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die zelfreflectie zou Wellie moeten hebben. Clown. Fantastische reddingen, maar brengt zijn eigen team telkens in de problemen We have to work hard. Fight. Nee je moet fucking leren voetballen prutser |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Henk "ik duik wanneer de bal mij voorbij is" Timmer.
Was wel altijd enorm spectaculair voor de fotograaf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Mister No Clean Sheet staat er ook weer in... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. Maar vooruit deze geef ik m |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maakt achterin wel het verschil vandaag, zoals Hadj-Moussa dat voorin doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja maar ook weer twee keer paniek |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| VUILE VIEZE GORE HOERENZOON DAT JE BENT |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| En dan geen 1e keeper halen als Bjlow vertrekt. WANBELEID |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja joh, dat muziekje weer! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Vorig jaar hield ik z’n fouten bij. Dit seizoen loopt t ook weer op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Soms wil je t gewoon mis hebben |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| VUILE VIEZE GORE HOERENZOON DAT JE BENT |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| WTF: 'De aanvoerder gaf logischerwijs toe dat de thuisploeg zondag beter was, maar vond het spel van Feyenoord in de laatste wedstrijden dusdanig goed dat daar vertrouwen uit gehaald moet worden voor de komende duels.' |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Probeer nou eens rust uit te stralen ipv zenuwachtige, boze en overhaaste gedoe altijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 16:40 schreef MightyAce het volgende:WTF: 'De aanvoerder gaf logischerwijs toe dat de thuisploeg zondag beter was, maar vond het spel van Feyenoord in de laatste wedstrijden dusdanig goed dat daar vertrouwen uit gehaald moet worden voor de komende duels.' Bizar |
|
|
|