|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die spelers zijn niet gehuurd van Ajax hoor ,zijn stuk voor stuk Feyenoorders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee Bijlow en van Sas speelden denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zondag basis dan denk ik. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Denk ik ook hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad prima al kan ik ook goed bijlow zien hoor keepte gewoon goed vandaag en heel sterk in het meevoetballen , daar is wellenreuter toch minder in staat weer tegenover dat het een betere lijnkeeper is met betere reflexen het is maar waar je de voorkeur aan geeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bijlow is zondag basis ,heeft het beter gedaan denk ok. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik zie uiteindelijk toch liever Justin qua voetbal en hoge ballen. Dus daar hoop ik dan maar op. Maar Moge de beste winnen (en fit blijven). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Cashen DTK, talentje halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor de eerste officiële wedstrijd van het seizoen heeft Brian Priske ervoor gekozen om Timon Wellenreuther een plek onder de lat te geven Dit meldt 1908.nl. De Duitser kwam tijdens de voorbereiding al in actie tegen FC Dordrecht, Cercle Brugge, RKC Genk en SL Benfica. Wellenreuther maakt al lange tijd een goede indruk en verlengde onlangs zijn contract tot medio 2027
Tot nu toe was het niet duidelijk wie de voorkeur zou krijgen onder de lat. Toen Priske op de persconferentie vragen kreeg over de keeperskwestie, probeerde hij al grappend te reageren. ''Het wordt iemand met twee handschoenen om zijn handen. Ik weet het zelf wel, maar deel het uiteraard nog niet met jullie. Het is belangrijk om eerst mijn team de opstelling te vertellen. Uiteindelijk zit er ook een trainer naast mij die dingen kan voorbereiden. Ik kan jullie garanderen dat we een hele goede keeper in het doel hebben staan.''
Dat Wellenreuther vandaag de voorkeur krijgt, betekent niet direct dat hij ook de rest van het seizoen zal keepen. Priske houdt uiteraard rekening met blessures, maar ook met de vorm van beide keepers. ''Ik begrijp jullie vraag, maar er is voor geen enkele speler garantie dat ze het hele seizoen spelen. Ook niet voor een keeper. Het is een saai antwoord, maar we weten het nog niet. De keeper die zondag speelt, heb ik veel vertrouwen in, net als in de keeper die op de bank zit.''
41 wedstrijden
Wellenreuther kan nu dus een vervolg geven aan de 40 wedstrijden die hij tot nu toe achter zijn naam heeft staan. De doelman kwam vorig seizoen 26 wedstrijden in actie en mocht ook de gewonnen bekerfinale keepen. Bij het verlengen van zijn contract sprak hij uit te hopen nog meer succes te behalen. "De steun van het publiek, het vertrouwen dat ik voel vanuit de club en de staf: dat waren stuk voor stuk belangrijke redenen voor mij om bij Feyenoord te blijven. Ik heb hier al veel mooie momenten meegemaakt, vorig seizoen nog met het spelen van de bekerfinale en ik kijk ernaar uit om de komende jaren nog meer successen te behalen.'' |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Uitstekende keuze, goede coach die zelfstandig beslist |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn beide prima keepers, persoonlijk heb ik de voorkeur van Justin.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terechte keuze. Op Bijlow kun je niet bouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lichte voorkeur voor Bijlow |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kwalitatief ik ook. Maar je kunt niet op hem bouwen. Dus snap deze keuze wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Had dan gezegd ik kies Bijlow maar bij een volgende blessure is t klaar. Je hebt namelijk niets aan een tweede keeper zonder wedstrijdritme die zo blessuregevoelig lijkt als Bijlow. Dan wordt de kans veel te groot dat de derde keeper (talent) erin moet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat is inderdaad het manke van Bijlow.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pakte die penalty wel echt knap. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja,kan zomaar een transfer opleveren 😄 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
puntje van kritiek , kwam vrij do en wild uit en veroorzaakt daarmee een penalty , daar kwamen we goed weg had zijn 2e geel kunnen pakken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Kunnen we deze eikel ook nog gratis weggeven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd al zo geweest. Naar mate hij meer speelt wordt ie steeds minder. Heb ik al eerder gezegd. Kost je gewoon punten nu |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heb ik ook altijd gezegd. Maar lekker gillen over blessures die er (nu) niet zijn. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
is gewoon een goeie keeper, nu een fout maar dit gelijkspel komt niet door hem feyenoord mist kwaliteit om wedstrijden snel te beslissen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt zeker door hem. Je stond gewoon voor en had niets weggegeven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Marge van 1 was al beschamend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en. Je keeper faalt gewoon |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff zeg dat wel, als ze 1 keer op je af komen wel gewoon je ding blijven doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
2e dikke blunder in 2 wedstrijden is zorgwekkend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je creert niet veel, maar geeft ook niets weg. Tot dit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens ,ongeloofelijk . Dit had ik niet verwacht van deze topper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stort eigenhandig het hele legioen in een depressie |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En waarom hè? Alsof die jongen anders iets kon met die bal. Totale waanzin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das ook een gave. Maar hoe dan ook, als hij dit soort dingen blijft doen, is zijn positie als nummer 1 van korte duur. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Op basis van elke andere statistiek dan blessureleed zou dat sowieso van korte duur moeten zijn. Hele domme keuze een topclub in handen te geven van een tweede keeper die aan half seizoen aardig gepresteerd heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Das ook een gave. Maar hoe dan ook, als hij dit soort dingen blijft doen, is zijn positie als nummer 1 van korte duur. 2 seizoenen geleden deed Bijlow dit 3x in 6 wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Das ook een gave. Maar hoe dan ook, als hij dit soort dingen blijft doen, is zijn positie als nummer 1 van korte duur. Lijkt mij ook ja. Fout 2 in 2 wedstrijden. Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoogste tijd om bijlow op te stellen , vandaag blundert hij evenals tegen psv maar dat liep goed af bijlow is uitkomend en voetballend veel beter, ook sturing geven aan de verdediging is bijlow beter |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoe dan ook 1-0 en we hebben nergens over,, ja dat je er niet voldoende doorheen kwam,, maar proffesioneel uitspelen en niet te lichtzinnig denken ook als keeper hoort daar dan ook bij,, ook dan heb je gewoon 3 punten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bijlow heeft ook zoiets gehad ja. Al was die ook wel een stuk jonger. Maar toch, hij moet zich wel laten zien. In goede zin. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|