BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 02 september 2022 - 10:48   quote  deeplink  
De beste speler van de concurrent halen heeft Ajax natuurlijk al een keer gedaan. Dat is vrij goed bevallen tot dusver. Ik snap het overigens niet helemaal want ook Gakpo is een linksbuiten, net als Tadic en Bergwijn. Hoeveel linksbuitens heb je nodig?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 september 2022 - 11:19   quote  deeplink  
Jeetje, wat een power move zou dat geweest zijn. De speler van de concurrent halen waar hun hele titel aspiratie op gebouwd is.
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2022 - 11:40   quote  deeplink  
Dat kan zo’n zaakwaarnemer wel doen. Maar psv is al jaren heel stellig dat ze hun betere spelers niet verkopen in het binnenland.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 02 september 2022 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 10:48 schreef Eide het volgende:
De beste speler van de concurrent halen heeft Ajax natuurlijk al een keer gedaan. Dat is vrij goed bevallen tot dusver. Ik snap het overigens niet helemaal want ook Gakpo is een linksbuiten, net als Tadic en Bergwijn. Hoeveel linksbuitens heb je nodig?
Inderdaad dan moeten we nog meer gaan schuiven, nee hoor Gakpo in de winterstop lekker laten gaan naar de Premier League

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax

0.0104150