|
|
Onze Ajax
|
|
|
Echt vreselijk, dit. Kan nog moeilijk worden, dus oppassen !! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laten we hopen dat Alvarez blijft. Die is wel zo belangrijk |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Hele achterhoede eruit geschopt en scheids doet niks |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Gaat lekker met die internationale scheids van ons, wat n tyfus hond! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een vreselijke moment dit, waarom nou weer ??? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ongekend dit en ook de VAR doet niks |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: De VAR maakt veel fouten on het (hele) voetbal. Stelt niks voor. Is ook nu te zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In deze kan je geel maar ook rood geven. Het is geen duidelijke fout van de scheidsrechter dus mag de VAR niet ingrijpen. Geen fout van de VAR. Gewoon Makkelie die op geheel eigenwijze eigen wijze een wedstrijd kapot fluit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Die mag je niet missen.
Dan is de wedstrijd beslist. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan geeft hij hier geel voor. Waar zit ik naar te kijken? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
VAR is een failliet instituut dat z.s.m. uit het voetbal verwijderd moet worden. Het wordt niet eerlijker, alleen maar onbegrijpelijker ...
PS Ajax en United schijnen er uit te zijn: 100 miljoen en een strik eromheen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schijnt ook een bod van 60 miljoen voor Alvarez aan te komen ... hoop dat ze lijstjes met vervangers wel klaar hebben liggen ... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat Kutrecht is wel een van de slechtste ploegen in de eredivisie op dit moment. Gek dat Ajax er geen totaal gehakt van maakt ... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 13:55 schreef pth het volgende:Dat Kutrecht is wel een van de slechtste ploegen in de eredivisie op dit moment. Gek dat Ajax er geen totaal gehakt van maakt ... HAd al minimaal 0 - 4 moeten staan !!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 13:53 schreef pth het volgende:Schijnt ook een bod van 60 miljoen voor Alvarez aan te komen ... hoop dat ze lijstjes met vervangers wel klaar hebben liggen ... Ik heb begrepen dat een vertrek van Alvarez onbespreekbaar is voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Berghuis speelt een prima tweede helft. Hij werkt keihard en blijft maar gaan.
Taylor en met name Alvarez de beste bij Ajax vandaag. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Mag ik hopen, want die lijkt minder misbaar dan Antony. Ik was geen fan van Alvarez, maar moet eerlijk toegeven dat hij grote stappen heeft gemaakt en een belangrijke kracht geworden is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 14:00 schreef remco k het volgende:Berghuis speelt een prima tweede helft. Hij werkt keihard en blijft maar gaan. Taylor en met name Alvarez de beste bij Ajax vandaag. Taylor en Alvarez het hele seizoen al de twee besten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eens. Ik vraag me ook af waarom er mensen hier willen dat Taylor eraf zou moeten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Niet raar dus dat buitenlandse club(s) Alvarez willen hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veel blessures kort voor de CL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey speelt ook weer een dramatische wedstrijd hoor. M Aanvallend is het echt heel erg pover wat men laat zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Duimen dat dit allemaal meevalt jongens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax nu 4-4-2 met Bergwijn op 9 en Tadic zwervend zo te zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die schop tegen het hoofd volgens mij. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Alvarez ook eruit? Ik zag net een beeld van de tackle op Blind. Die moet zijn been op 2 plekken gebroken hebben, kan niet anders. Als de VAR daar niet ingrijpt, kun je die afschaffen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Makkelie ziet weer niets ... wat een pauper |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
En dat je nu met Mallejan moet gaan spelen, is toch echt armoede!!! Zometeen moet Kik Pierie nog in de basis bij de CL vanwege blessures |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Kunnen ze Makkelie niet bij de amateurs indelen? Dat is zijn niveau namelijk... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sanchez heeft bepaald geen soepele techniek. Ik ben benieuwd hoe hij verdedigend is, vandaag natuurlijk totaal niet getest. Je levert zonder Rensch en Blind wel heel erg veel voetbal in hoor. Dat kost je gewoon je opbouw. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Taylor lijkt ook geblesseerd. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Vandaag waren we vooral aanvallend echt vreselijk matig ! ! Maar wel de 3 punten mee naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik wil het net zeggen Remco, blessure nummer 4. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 14:13 schreef bertus bikkel het volgende:En dat je nu met Mallejan moet gaan spelen, is toch echt armoede!!! Zometeen moet Kik Pierie nog in de basis bij de CL vanwege blessures Je hebt normaal Wijndal en Kaplan ook nog erbij op de bank hè. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Qua resultaat de beste seizoenstart in heel veel jaar maar het spel is nog niet best zeg. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wat n afbraak voetbal speelt dat Utrecht. Wij kunnen daar voetballend niks tegenover zetten. Weer een armoedige uitwedstrijd. De derde op rij nu.... Wel allemaal gewonnen maar vraag niet hoe. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Voetbal onder Schreuder kan mij nog niet echt bekoren, maar goed wederom gewonnen. Leuk oefenwedstrijdje ... wie waren die amateurs waar ze tegen moesten??? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wordt overigens wel een keer tijd dat Utrecht een boete met 6 nullen gaat krijgen, wat een ongelofelijk pauper publiek daar ... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dat is toch echt schandalig? Net als die pisboeren niet meer welkom in de Arena!! Hier moet je dan 1 lijn in trekken!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 14:29 schreef bertus bikkel het volgende:Dat is toch echt schandalig? Net als die pisboeren niet meer welkom in de Arena!! Hier moet je dan 1 lijn in trekken!!! Voegen niets toe aan de eredivisie, behalve een bak ellende. Ik zeg opdoeken dat amateur clubje van meneer van Seumeren ... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, even afgekoeld want ik was tegen het einde van deze wedstrijd gewoon boos. Boos op een ongelooflijk kutpubliek in Utrecht. Boos op een ongelooflijke kutscheidsrechter die een behoorlijk vriendelijk duel tot drie keer toe bijna liet ontsporen. En boos op Ajax dat gewoon heel matig voetbal speelt met een uitstekende selectie.
Ik ben sterk tegen collectief straffen. Ik ben geen voorstander van het weren van uitpubliek en het uitdelen van straffen aan clubs voor het gedrag van randdebielen op de tribune. Daar waar mogelijk moet je altijd individuen opsporen en ze gewoon hoofdelijk aansprakelijk stellen. Die gast die die voorwerkbom gooit moet naar de rechter voor mishandeling en bovendien hoofdelijk de desbetreffende boete krijgen. Die boete moet dan los staan van de boete voor het gooien van spullen en het achterlijke racisme richting Brobbey.
Makkelie fluit echt een belachelijk slechte wedstrijd. Hij laat het uit de hand lopen bij een volledig onnodige en keiharde overtreding op Rensch. Hij laat na rood te trekken bij twee gestrekte benen vooruit op Blind. Hij trekt geel om niemanddalletjes en mist de oerwoudgeluid vanaf de tribune volledig. Makkelie met afstand de slechtste man op het veld in een hele slechte wedstrijd.
Ten slotte speelt Ajax gewoon heel slecht. Utrecht is een hele matige ploeg maar je ziet aan alles dat het gewoon niet goed loopt. Brobbey was niet aanspeelbaar in zijn normale rol. Hij stond nu te veel in de dekking en dan zie je de beperkingen van de man. Taylor en Alvarez verbloemen smaen heel veel doordat ze samen heersen op het middenveld. Alvarez was in balbezit echter ook heel slordig. Tadic en Bergwijn waren beide ook nauwelijk zichtbaar terwijl Berghuis wel een aardige pot speelde. Achterin Bassey soeverein in verdedigende acties terwijl Blind, Timber en Rensch verdedigend eigenlijk niet zijn getest en opbouwend beide te weinig lieten zien.
Je kan dan niet anders dan concluderen dat het alweer niet liep bij Ajax. Er zijn veel te veel spelers die niet op niveau functioneren op het moment. Desondanks wel weer 3 punten en is het seizoen uitstekend van start gegaan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De persoon die de vuurwerkbom gooide is al opgepakt trouwens. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: laten we het hopen , Anthony was ook onbespreekbaar |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ongelooflijk dat dit nog gebeurt in Nederland die oerwoudgeluiden. Als zwarte man moet ik hier iets over zeggen. Ik ben teleurgesteld in Fraser dat hij niet zelf zijn jongens geroepen heeft om het veld af te lopen. Als hij het heeft gehoord |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kan zijn dat ze het in het stadion niet hebben gehoord hoor. Brobbey hoorde het via z'n broer en het team van ESPN hoorde het ook via de studio. Neemt niet weg dat er wel een VAR is bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bijkomend voordeel van de overwinning van gisteren is dat Utrecht zich mogelijk toch gedwongen voelt om versterkingen te halen. Dan komen ze gauw bij Klaiber uit. Tegelijkertijd waren de backs van Utrecht misschien wel de besten van die ploeg...
Maar goed, als het Ajax helpt met het tranfereren van een overbodige speler hoor je mij niet klagen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou nou deze wefstrijd tegen de Tokkie club uit Utrecht is weer achter de rug zoals gewoonlijk altijd een beladen wedstrijd voor dat aso publiek (overigens niet iedereen) en met een vreselijke slechte Makkelie.Ajax heeft 1 kans weg gegeven en een totale controle gehad over deze wedstrijd en dat is ook een compliment waard.De beste man van het veld was in mijn ogen Alvarez met een zeer sterke Berghuis en Taylor Bergwijn had constant een dubbelle dekking daar is moeilijk doorheen te komen,hij had wel de 0-3 moeten scoren,maar hij blijft dreigend.Brobbey een wat mindere wedstrijd maar scoort weer en houd de achterhoede goed bezig.Tadic was veruit de minste en had zeker gewisseld moeten worden (minpunt Schreuder)de achterhoede heeft het naar behoren gedaan,maar helaas door een falende scheidsrechter zijn ze er allemaal uitgeschopt.AL met al 12 uit 4 waarvan 3 uitwedstrijden is een prima start van dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door p111 -- |
|
|
|