BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 augustus 2022, 12:15); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 augustus 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 18:32 schreef Eide het volgende:
Kan zijn dat ze het in het stadion niet hebben gehoord hoor. Brobbey hoorde het via z'n broer en het team van ESPN hoorde het ook via de studio. Neemt niet weg dat er wel een VAR is bijvoorbeeld.
Ik begreep dat de scheidsrechter het wel hoorde en vervolgens de stadionspreker heb opgeroepen het publiek aan te spreken. Zo werd het althans gebracht bij studio sport.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 07:14 schreef Eide het volgende:
Bijkomend voordeel van de overwinning van gisteren is dat Utrecht zich mogelijk toch gedwongen voelt om versterkingen te halen. Dan komen ze gauw bij Klaiber uit. Tegelijkertijd waren de backs van Utrecht misschien wel de besten van die ploeg...

Maar goed, als het Ajax helpt met het tranfereren van een overbodige speler hoor je mij niet klagen.
Klopt, Klaiber transfervrij voor 3 jaar naar FC Utrecht
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2022 - 12:24   quote  deeplink  
Prima bij Utrecht hoort hij thuis,Ajax was een stapje te hoog voor hem,onbegrijpelijke actie van ten Hag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 augustus 2022, 12:15); 0 - 2

0.0073029