|
|
lilian
|
|
|
Hele fraaie loting. Zes wedstrijden om je op te verheugen. Maar laten we eerlijk zijn, vrienden en vriendinnetjes: Ajax kan zowel eerste als laatste worden in die poule. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 - 20:10 schreef lilian het volgende:Hele fraaie loting. Zes wedstrijden om je op te verheugen. Maar laten we eerlijk zijn, vrienden en vriendinnetjes: Ajax kan zowel eerste als laatste worden in die poule. Tja het kan alle kanten op, zo wel met Antony als zonder.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax treft Liverpool, Napoli en Rangers in de Champions League. Zware loting, maar toch ook wel één waar wat perspectief in zit. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch denk ik dat we tweede kunnen worden. Al is het ten kosten van Napoli. Het zal zeker spannend worden. Laten we zeggen dat het tussen Ajax en Napoli gaat om 52 / 48 procent in het voordeel voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een prachtige loting,maar het gaat tussen Napoli en Ajax wie tweede word.Tangers een aardige ploeg maar een vaste vierde plek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door p111 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is trouwens erg fijn dat al deze clubs relatief dichtbij zijn. Napels is 2.5 uur vliegen, Glasgow en Liverpool zijn anderhalf en één uur vliegen. Dat scheelt heel erg veel gedoe. Vergeet niet, zeker in de Europa League kan het ook zijn dat je naar Baku moet of zo, wat bijna 7 uur vliegen is. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Denk absoluut niet dat het zeker is dat Ajax of Napoli 2e wordt. Liverpool, evenals Ajax en Napoli kan bij alle ploegen makkelijk punten laten liggen. Zoals Lilian zegt, Ajax kan zomaar 1e of laatste worden in deze poule. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou ondanks vorm of niet ik vind Rangers zeker de minste. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 - 02:06 schreef Jaccio het volgende:Denk absoluut niet dat het zeker is dat Ajax of Napoli 2e wordt. Liverpool, evenals Ajax en Napoli kan bij alle ploegen makkelijk punten laten liggen. Zoals Lilian zegt, Ajax kan zomaar 1e of laatste worden in deze poule. LAatste niet, dat gaat de Rangers worden, man wat waren die slecht!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De rangers gaat gewoon een hele lastige ploeg zijn voor Ajax. Die spelen met zoveel energie en vuur, Ajax heeft het vaak lastig tegen dat soort ploegen.
Ik vermoed dat Ajax deze poule niet door gaat komen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als je niet van Rangers kan winnen heb je ook niks te zoeken in de CL .Maar ik ben overtuigd dat ze gaan strijden om plek 2/3. |
|
|
|
|
lilian
|
|
|
Appeltje-eitje. Zo omschrijft onze grootste voetbalkenner Valentijn D. van de Telegraaf de loting. Wat krijg ik toch altijd een nare smaak van die man als hij het over Ajax heeft. Gaan ze door dan is het logisch, gaan ze niet door dan heeft ongetwijfeld de trainer een wanprestatie geleverd. Zo voorspelbaar allemaal, maar het blijft evengoed misselijk makend. |
|
|
|