|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zal er zo wel uit gaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na de 2-3 echt weer te triest voor woorden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt me vanwege de ervaring. Ali en Idrissi hebben dat nu eenmaal meer dan Giminez en dat vraagt deze wedstrijd op het moment denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-) Okay dan, heb ik niks gezegd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zullen ook het middenveld moeten ondersteunen, want daar is het beste qua fitheid er wel vanaf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk ook dat Gimenez zonder warmingup niet ken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hele middenveld behalve Szymanski |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die scheids fluit alles af. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Jeeeeeeeeeezuuuusssss heyyyyyyyy |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fitheid is nog steeds behoorlijk problematisch. En dan begint het dubbele programma nu pas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hancko had een knietje gehad |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Pfff heeft hij een fluitje als adamsappel???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk begin, daarna goed hersteld. Onbegrijpelijk dat je het na de 2-3 weer zo laat lopen. Begrijp ik niks van.
Paar schitterende goals vanavond.
3 punten, lekker! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat slecht zeg Ongelooflijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2022 - 22:54 schreef MMM het volgende:Belachelijk begin, daarna goed hersteld. Onbegrijpelijk dat je het na de 2-3 weer zo laat lopen. Begrijp ik niks van. Paar schitterende goals vanavond. 3 punten, lekker! En dan nog 3-4.
Eigenlijk gewoon een matige vertoning tegen zo’n tegenstander.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die pass van Hartman leidt dit in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Benita staat op 5 meter te verdedigen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Benita te lang op de Playstation doorgehaald afgelopen nacht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen beste invalbeurt Benita |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij dit soort ballen is het zo belangrijk de voorzet eruit te halen. Want ze zijn moeilijk te verdedigen als ze eenmaal op die manier voorkomen. En mag je niet zo komen terug jokken inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was geblesseerd na die sliding |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Grote fout vond ik echt om de verdediging zomaar uiteen te reiten. Rasmussen - Trauner waren prima de laatste wedstrijden, om dan halsoverkop daar weer mee te sleutelen is gewoonweg niet slim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Behoorlijk gespeeld, het druk zetten en stuk spelen toont steeds meer smoel. Achterhoede was bij momenten niet alert en afgestemd. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
Geert niet gemist .. echter nog zat werk aan de winkel . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2022 - 23:05 schreef DMD het volgende:Grote fout vond ik echt om de verdediging zomaar uiteen te reiten. Rasmussen - Trauner waren prima de laatste wedstrijden, om dan halsoverkop daar weer mee te sleutelen is gewoonweg niet slim Was ook een beetje vreemd want Slot gaf recent meermaals aan niet meer zoveel spelers op te stellen die geen 90 minuten aankunnen. En vervolgens haalt hij Rasmussen eraf (die het wel aankan en bovendien steeds beter begon te spelen) om Bjorkan op te stellen die net 2x heeft meegetraind en nog ver van 90 minuten af zit. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2022 - 23:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Was ook een beetje vreemd want Slot gaf recent meermaals aan niet meer zoveel spelers op te stellen die geen 90 minuten aankunnen. En vervolgens haalt hij Rasmussen eraf (die het wel aankan en bovendien steeds beter begon te spelen) om Bjorkan op te stellen die net 2x heeft meegetraind en nog ver van 90 minuten af zit. Nou sorry, maar beter begon te spelen? Hij heeft 1 wedstrijd redelijk gedaan. Iedereen ziet toxh dat hij tekort komt. Traag zowel in lopen als in zijn nabehandeling en oogt ook erg nerveus. Dit naast een ook niet al te snelle trauner is gewoon niet handig. In de voorbereiding zag ik hier toch centrale verdigers spelen uit de jeugd die ik beter vond. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begint vorm te krijgen, maar kort dag om alles fit te houden en krijgen. Zal een race tegen de klok worden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Rasmussen was niet helemaal fit hoorde ik ergens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2022 - 23:13 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Nou sorry, maar beter begon te spelen? Hij heeft 1 wedstrijd redelijk gedaan. Iedereen ziet toxh dat hij tekort komt. Traag zowel in lopen als in zijn nabehandeling en oogt ook erg nerveus. Dit naast een ook niet al te snelle trauner is gewoon niet handig. In de voorbereiding zag ik hier toch centrale verdigers spelen uit de jeugd die ik beter vond. Tis normaal gesproken een reserve speler, dat ziet iedereen. Maar je moet naar de alternatieven kijken. En als het alternatief de Bjorkan van vandaag is, dan had ik Rasmussen vandaag opgesteld. En Hanco als linksachter.
Het is punt is niet dat Rasmussen zo'n geweldige speler is, hij denk ik niet veel meer dan een adequate backup, maar dat er teveel spelers zijn die niet meer vooruit komen halverwege de tweede helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als dat zo was, dan verandert dat de zaak ja. |
|
|
|