|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Raar dat de VAR niet ingrijpt bij die handsbal. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja je staat met zon shirt al gauw met 1-0 achter letterlijk maar nu dus ook figuurlijk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Veel te sloom allemaal, afjagen op een sjok tempo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lazio is als ploeg ook een stuk verder en hebben individueel ook een hoop te bieden. Veel meer ervaring ook. Tis niet zo raar dat ze zeker in de openingsfase weinig aan bod komt. Dat zal in de loop van de wedstrijd hopelijk meer gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman wat simpel en wat een fout weer van Bijlow.
Tering |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tegen zulke fouten kan je niet op voetballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat een kneuzenelftal. Vreselijk dit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is de grote jongen tegen de angstige kleuter. En Bijlow….Tsja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2022 - 21:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lazio is als ploeg ook een stuk verder en hebben individueel ook een hoop te bieden. Veel meer ervaring ook. Tis niet zo raar dat ze zeker in de openingsfase weinig aan bod komt. Dat zal in de loop van de wedstrijd hopelijk meer gebeuren. Absoluut waar. Maar aan de bal dramatisch, verdedigend zwak, elk duel is een verlies, druk zetten slecht.
Je kan best van Lazio verliezen maar wat we nu zien is echt treurig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zie balverlies Pedersen nu. Echt schandalig gewoon. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2022 - 21:20 schreef MMM het volgende:[..] Absoluut waar. Maar aan de bal dramatisch, verdedigend zwak, elk duel is een verlies, druk zetten slecht. Je kan best van Lazio verliezen maar wat we nu zien is echt treurig. Zeker een kern van waarheid, al lijk je altijd slechter tegen een goede tegenstander. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een stuk of 8 in de fontein pleuren, misschien worden ze wakker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dilrosun en Timber vind ik de slechtste op het veld tot nu toe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen enkel verband. Treurig zelfs. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt overduidelijk. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
maar wat is er aan de hand.. niemand doet iets.. er zit nul systeem in |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Droevig. Wat slecht. Wonderdokter Slot kan van dit kneuzenelftal echt niets maken. Dit gaat hem nu niet en nooit niet worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als Lazio doorzet wordt het zo 6 of 7-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand kan verdedigen. Ze hebben geen idee waar te staan. Uithuilen en opnieuw beginnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We zijn totaal nog niet getest met dit net nieuwe elftal. Dat merk je nu |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik ben totaal niet ondersteboven van hancko. Die lijkt niet te kunnen verdedigen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig heb ik lekker bier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krankzinnig niveau. Schandalig.
Lazio of niet. Wat een bizar niveau van verdedigen. Passing echt BIZAR slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had toch nog een miljoentje meer voor Zerrouki geboden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je middenveld is je probleem. Al vanaf de eerste oefenwedstrijd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je kunt toch iig met je man meelopen denk ik dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat is een feit. Alleen een bal goed passen 3 tot 8 meter, heeft daar niet veel mee te maken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Scheids? Overtreding OP Bijlow? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik hoop dat er nou ingezien wordt dat we dramatisch doorgeselrcteerd hebben. Allemaal hetzelfde op het middenveld en voorin is het al helemaal droevig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je wordt overal simpel uitgespeeld. Zij lopen slim, wij zetten belachelijk druk. Kijk fysiek ook naar die gasten en dan die van ons. Daar mag nog wel wat jaartjes sportschool in.
Dit is wat t is. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2022 - 21:32 schreef Leuv het volgende:Ik hoop dat er nou ingezien wordt dat we dramatisch doorgeselecteerd hebben. Allemaal hetzelfde op het middenveld en voorin is het al helemaal droevig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. En is er na vertrek Aursnes niet beter op geworden. Los zand.
Vind dat je ook niet met deze backs kan aantreden. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze mogen koppen, door de verdediging heen snijden, vrij lopen.. Wat een weelde voor Lazio. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen controleur ertussen maar eilandje en totaal nie in balans is het middeveld |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2022 - 21:33 schreef MMM het volgende:[..] Eens. En is er na vertrek Aursnes niet beter op geworden. Los zand. Vind dat je ook niet met deze backs kan aantreden. Als je Hartman net zag bij die tegengoal... Dat kan echt niet Europees |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een afgang dat je binnen een half uur al met 3-0 achter staat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doet me denken aan dat seizoen dat we met Makaay in de ploeg Europees speelden. 6 keer kansloos zijn. |
|
|
|