|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Sparta Rotterdam (zondag 11 september 2022, 20:00 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 11 september 2022, 20:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Martin van den Kerkhof |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien basis plaats Paxiao , en Jimenez, en wiefer Ik zie het wel ik ben er bij ..en doorrrrrrrrrrrr Denk dat we een ontketend Feyenoord gaan zien 5-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb meerdere dingen geroepen dus ja ik ben een kennert ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Positief antwoord op een verliespartij dat is het enige wat helpt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-1. Er zit gewoon meer in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Björkan; Wieffer, Timber, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Dilrosun |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 21:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Björkan; Wieffer, Timber, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Dilrosun Het AD zit nooit goed, dus kunnen we rustig wat anders verzinnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 21:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Björkan; Wieffer, Timber, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Dilrosun Word m dus niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als er ooit eens een aanslag word gepleegd op het AD, dan gaan ze toch wel als eerste bij jou zoeken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als er ooit eens een aanslag word gepleegd op het AD, dan gaan ze toch wel als eerste bij jou zoeken.. Op vrijdag morgen zekers? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als er ooit eens een aanslag word gepleegd op het AD, dan gaan ze toch wel als eerste bij jou zoeken.. Hahahaha welnee. Alleen is het echt bijzonder hoevaak ze er naast zitten wat Feyenoord betreft. En dan hebben ze een Feyenoord watcher in dienst.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is het nut van vermoedelijke opstellingen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 22:37 schreef MMM het volgende:[..] Hahahaha welnee. Alleen is het echt bijzonder hoevaak ze er naast zitten wat Feyenoord betreft. En dan hebben ze een Feyenoord watcher in dienst.. d:-) Maar hey maat jij maakt het topic aan zet jou vermoedelijke opstelling er voortaan eens bij..? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mogelijk betrouwbare informatie verspreiden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Of zieltjes winnen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik kijk het vanavond lekker vanaf de bank. 4-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik ook. Tickets doorverkocht. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik ben toch een beetje geschrokken van de achterhoede van afgelopen donderdag hoor. Ik hoop dat die Peruaan een beetje goed is, maar t feit dat je er nog weinig van hoort zal wel wat zeggen. Zouden we niet gewoon met 2 rechtsbenige cv's kunnen gaan spelen. Vond Hancko ook de beste indruk maken als lb.
Bijlow Pedersen- Trauner-Geertruida-Hancko Timber Szymanski-Kocku Jahanbaksh-Gimenez-Paixao
Ik weet dat Danilo op 5 goals staat, maar los van die goals zie je hem niet en is hij veel te weinig in het spel betrokken. Gimenez maakt meer oorlog voorin. Ik denk dat he teen kwestie van tijd is voordat Danillo eraf gaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 09:46 schreef yoghurt17 het volgende:Ik ben toch een beetje geschrokken van de achterhoede van afgelopen donderdag hoor. Ik hoop dat die Peruaan een beetje goed is, maar t feit dat je er nog weinig van hoort zal wel wat zeggen. Zouden we niet gewoon met 2 rechtsbenige cv's kunnen gaan spelen. Vond Hancko ook de beste indruk maken als lb. Bijlow Pedersen- Trauner-Geertruida-Hancko Timber Szymanski-Kocku Jahanbaksh-Gimenez-Paixao Ik weet dat Danilo op 5 goals staat, maar los van die goals zie je hem niet en is hij veel te weinig in het spel betrokken. Gimenez maakt meer oorlog voorin. Ik denk dat he teen kwestie van tijd is voordat Danillo eraf gaat. Zolang Danilo blijft scoren zie ik geen reden. Plus hij doet het uitstekend vind ik. En dit is nog lang niet alles |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achterhoede? Ik ben geschrokken van t middenveld |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Symansky toch geblesseerd, evanals Hancko of mis ik wat berichtgeving |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Over 5 wedstrijden ziet het er al weer heel anders uit. Positieve reactie op het verlies in de E.L. Vlammen straks! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komende 3 potjes winnen en je gaat met een heel lekker gevoel de interlandperiode in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het niet meelopen/meeverdedigen van het middeveld was donderdag schrikbarend, geen enkele steun verdedigers, maja de middevelders die er stonden zijn echt meer offensief denkend dan verdedigend, dus duidelijk wat je mist, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De eerste wel, net bevestigd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Starten we weer halfslapend? En komt daar weer een achterstand uit voort? Met onachtzaam, breiend middenveld? En dan einde eerste helft weer kansen aaneen rijgen? En 2e helft weer 10 minuten er vol op, met kansen?
Lijkt wel een patroon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vrees een beetje met dit middenveld. En Idrissi.
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Kökcü, Dilrosun; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Helaas geen wieffer vooralsnog, wel benieuwd wie er nu dan op 10 staat, dilrosun of jahanbaksh, Ik hoop alireza, geef ik m meer kans nog n doorstart te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Het AD had er maar 2 fout in de vermoedelijke opstelling.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We gaan van weinig naar geen balans op het middenveld haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ja, wel mogelijk de nummer 10 dicht tegen de spits beter ingevuld met een alli of dilly, aangezien we thuis moeten en veelal de bal zouden moeten hebben, kan het verdedigend aspect hopelijk ietswat verbloemen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Misschien valt het mee ;) |
|
|
|