|
|
van geil
|
|
|
Pedersen Idrissi Timber niet best hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kokcu buiten de goal ook weer mwah. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Het ziet er allemaal wel beter uit, Danilo een goede speler maar best wisselvallig. Ik zie toch liever een Giménez en Paixão als basisspelers op den duur. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heel dichtbij. Pas nog een klus gedaan daar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooie driepunter. Lópes, Paixão prima. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegenstander is geen maatstaf, maar het lijkt wat beter in balans. Trauner, Hancko, en nu Lopez erbij als sterkhouder. Gimenez gaat Danilo voorbij. De rest is nog zoeken en vinden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Brrrrr Ar dichtbij je huis :P |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Pedersen was juist goed vandaag. Helemaal de eerste helft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja precies, in balbezit gaat het wel aardig maar in de omschakeling ziet het er wankel uit. In de eerste helft zie je dat Timber (of kokcu) structureel te veel naar voren schuift. Als Wieffer er in komt zie dat hij positioneel die positie beter invult in mijn optiek. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
lopez zag er goed uit en de derde goal was om te smullen. Lichtpunt van de avond. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Denk 35 min vanaf hier +- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vanaf mij 15 min.. :)
Kom, we gaan een keer bij hem in z'n tuin staan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: 15 min :O Ja en gelijk langs dat Ei wat kip eten als een Hyena! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima wedstrijd, vooral de eerste helft. 3 punten in de tas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft ging nergens over |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker dat je het in de derby niet laat leggen en verder vel overtuigend wint.
Hopelijk staan we nog in het eerste kwart van het proces. Belangrijk voor het zelfvertrouwen maar het moet allemaal nog beter om Europees te overwinteren en 2e te eindigen in de poulfase. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opvallende spelers: Hancko degelijk Dilrosun nog wat onwennig op die positie maar was overal Jimenez weer een zeer goede invalbeurt Bijlow...steeds onzekerder Wiefer goed En ja Orkun K goed maar zag toch heel veel foute passes, |
|
|
|