BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zaterdag 10 september 2022, 18:45); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 11 september 2022 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2022 - 20:38 schreef Eide het volgende:
Ajax vandaag gewoon hartstikke goed. Bijna niets op aan te merken of het moet het uitvallen van Bassey zijn.
Vond Kudus niet erg sterk ondanks zijn treffers en een opvlieging waar ik blij mee ben..m voor de rest echt niks op iets aan te merken op Ajax.. eindelijk weer tadic op de terugweg.. en je ziet nu toch echt wel de hand van Schreuder met veel positie wisselingen wat heerlijk is om te zien.. wissels ook zoals het moet waar onze oude vriend ten Hag het wel eens af liet weten bij een goede voorsprong om gewoon amper te wisselen en anderen een kans gaf..
nummer10
 nummer10 - zondag 11 september 2022 - 02:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2022 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat hij slecht speelde en zijn vervanger heel goed?

Misschien een verrassing, maar zo werkt het in het voetbal.
Vond je brobbey slecht spelen dan door indienst van het elftal te spelen ? Vond tadic op dat moment slechter, vandaag niet overigens.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 september 2022 - 02:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2022 - 21:02 schreef remco k het volgende:
Bah. Wat is Tadic toch een verschrikking om te zien en waarom laat Schreuder die niksnut toch ook staan.
Blah blah blah tadic was gewoon kut tot vandaag aan toe... Dus waar wil je heen ?
nummer10
 nummer10 - zondag 11 september 2022 - 02:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2022 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet zijn beste wedstrijd. Maar hij speelde ook tegen de Rangers gewoon een goede wedstrijd.
Ga weg man, meeste balverlies, dus kut.. dat jij nooit wil toegeven als iemand kut speelt zegt meer over jou.. vandaag motm..
nummer10
 nummer10 - zondag 11 september 2022 - 02:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2022 - 22:10 schreef remco k het volgende:
"Ik denk dat hij steeds beter in zijn ritme komt", zegt Schreuder over de professionele Tadic. "Hij is er zelf veel mee bezig, dat geeft aan hoe professioneel hij is. In de rust wisselde ik Jorge Sánchez voor Rensch, meteen ging hij met Jorge bij het tactiekbord staan."

"Het is een leider. Ik ken hem al tien jaar, dus je weet hoe hij is. Hij legt de lat hoog en accepteert geen verslapping. Hij en Daley (Blind, red.) zijn hele belangrijke spelers voor een trainer."

Aldus Schreuder.

Een prachtig voorbeeld over de twee zwaar bekritiseerde heren en het is meteen een antwoord op mensen die hopen of de ken dat die twee dit seizoen niet belangrijk zullen zijn.
Je laatste zin alleen al.. en dat zegt wat over anderen, maar eigenlijk ben je om te lachen.. iedereen hier is een tadic fan, maar hij was gewoon zwakker de laatste tijd met het meeste bal verlies, kan me je woorden over ziyech nog herinneren, maar als het over tadic gaat oweee..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 september 2022 - 20:16   quote  deeplink  
Die Noppert is de grootste matennaaier op de Nederlandse velden, wat een klootzak.
De scheids had hem dubbel geel moeten geven
remco k
 remco k - zondag 11 september 2022 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2022 - 02:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond Kudus niet erg sterk ondanks zijn treffers en een opvlieging waar ik blij mee ben..m voor de rest echt niks op iets aan te merken op Ajax.. eindelijk weer tadic op de terugweg.. en je ziet nu toch echt wel de hand van Schreuder met veel positie wisselingen wat heerlijk is om te zien.. wissels ook zoals het moet waar onze oude vriend ten Hag het wel eens af liet weten bij een goede voorsprong om gewoon amper te wisselen en anderen een kans gaf..
Volgens mij verzaakte Schreuder daar afgelopen week zelf ook gewoon in.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2022 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2022 - 02:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond je brobbey slecht spelen dan door indienst van het elftal te spelen ? Vond tadic op dat moment slechter, vandaag niet overigens.
Brobbey speelde niet in dienst voor het team. Hij speelde gewoon slecht, was niet aanspeelbaar, won zijn duels niet en raakte vrij veel ballen kwijt. Als je dan ook geen assists hebt of goals maakt is de volgende aan de beurt. Lijkt me vrij normaal.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2022 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2022 - 02:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blah blah blah tadic was gewoon kut tot vandaag aan toe... Dus waar wil je heen ?
Dat is dus gewoon op basis van feiten niet waar.

Men zou helden van de club eens wat meer moeten eren ipv af zeiken.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2022 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2022 - 02:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ga weg man, meeste balverlies, dus kut.. dat jij nooit wil toegeven als iemand kut speelt zegt meer over jou.. vandaag motm..
Voetbal gaat niet om balbezit maar om kansen creëren en goals maken.

En jij vindt de speler die de meeste kansen creerde van iedereen op het veld kut spelen omdat hij balverlies leed?
remco k
 remco k - zondag 11 september 2022 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2022 - 02:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je laatste zin alleen al.. en dat zegt wat over anderen, maar eigenlijk ben je om te lachen.. iedereen hier is een tadic fan, maar hij was gewoon zwakker de laatste tijd met het meeste bal verlies, kan me je woorden over ziyech nog herinneren, maar als het over tadic gaat oweee..
Dan moet je beter lezen over Ziyech want ik was juist een van de weinigen die hem wel bleef verdedigen.

En nee, niet altijd omdat het soms in fases van de opbouw gebeurde waar het niet kon. Dat gebeurt bij Tadic uberhaubt al niet.
AkaS
 AkaS - maandag 12 september 2022 - 09:52   quote  deeplink  
Tadic heeft gewoon een periode slecht gespeeld. Daar hoeven we geen discussie over te voeren. Maar hij is op de weg terug zo lijkt het. Laten we hopen dat alles zoals Schreuder het nu aan het neerzetten is doorgezet gaat worden en de spelers zich steeds comfortabeler gaan voelen in het rouleren en of op hun nieuwe positie.

Het begint in elkaar te grijpen. De wedstrijd tegen Liverpool gaat ons laten zien waar we echt staan.

Heerlijk weer die CL avondjes met een Ajax dat weer lekker swingt :-)
nummer10
 nummer10 - maandag 12 september 2022 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2022 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet je beter lezen over Ziyech want ik was juist een van de weinigen die hem wel bleef verdedigen.

En nee, niet altijd omdat het soms in fases van de opbouw gebeurde waar het niet kon. Dat gebeurt bij Tadic uberhaubt al niet.
Ging me hierin Remco

"meteen een antwoord op mensen die hopen of de ken dat die twee dit seizoen niet belangrijk zullen zijn."

Niemand hoopt dit
nummer10
 nummer10 - maandag 12 september 2022 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 09:52 schreef AkaS het volgende:
Tadic heeft gewoon een periode slecht gespeeld. Daar hoeven we geen discussie over te voeren. Maar hij is op de weg terug zo lijkt het. Laten we hopen dat alles zoals Schreuder het nu aan het neerzetten is doorgezet gaat worden en de spelers zich steeds comfortabeler gaan voelen in het rouleren en of op hun nieuwe positie.

Het begint in elkaar te grijpen. De wedstrijd tegen Liverpool gaat ons laten zien waar we echt staan.

Heerlijk weer die CL avondjes met een Ajax dat weer lekker swingt :-)
Eens
remco k
 remco k - maandag 12 september 2022 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ging me hierin Remco

"meteen een antwoord op mensen die hopen of de ken dat die twee dit seizoen niet belangrijk zullen zijn."

Niemand hoopt dit
Hahaha hou toch op. Sommige mensen hier hopen ook gewoon dat bepaalde spelers niet presteren, alleen maar zodat ze dan hun gelijk kunnen halen.

Gezien iedere keer die sneue reacties over ten Hag nu ook weer, ben jij er daar één van.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 september 2022 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 11:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha hou toch op. Sommige mensen hier hopen ook gewoon dat bepaalde spelers niet presteren, alleen maar zodat ze dan hun gelijk kunnen halen.

Gezien iedere keer die sneue reacties over ten Hag nu ook weer, ben jij er daar één van.
Heb je het toch echt verkeerd... Maar je mag dat denken, geen probleem.. ik weet zelf beter dus dat scheelt ;)

Wat tenhag betreft, heeft qua resultaten iets goeds neergezet echter ben ik ervan overtuigd dat het nog beter kon met de selectie van toen, kijk wat Schreuder nu al laat zien zo vroeg in het seizoen met al die wijzigingen.. en ja het kan nog alle kanten op maar het begin is gewoon goed..
remco k
 remco k - maandag 12 september 2022 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 11:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heb je het toch echt verkeerd... Maar je mag dat denken, geen probleem.. ik weet zelf beter dus dat scheelt ;)

Wat tenhag betreft, heeft qua resultaten iets goeds neergezet echter ben ik ervan overtuigd dat het nog beter kon met de selectie van toen, kijk wat Schreuder nu al laat zien zo vroeg in het seizoen met al die wijzigingen.. en ja het kan nog alle kanten op maar het begin is gewoon goed..
Volgens mij is dit de eerste competitiewedstrijd geweest waar we allemaal tevreden over zijn geweest. Voetballend was het helemaal nog niet goed.

En ook tegen Heerenveen geef je gewoon 4 vrij grote kansen weg in de eerste helft.

De enige tegenstand die we hebben gehad was psv en die heb je verloren.

Daarnaast zijn er wel vaker seizoenen geweest waarbij er veel basis krachten weggingen. Echter is er nog nooit zoveel geïnvesteerd als nu.

Kortom. Alles minder dan het kampioenschap en kwartfinale cl is een slecht seizoen voor Schreuder.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2022 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de eerste competitiewedstrijd geweest waar we allemaal tevreden over zijn geweest. Voetballend was het helemaal nog niet goed.

En ook tegen Heerenveen geef je gewoon 4 vrij grote kansen weg in de eerste helft.

Daarnaast zijn er wel vaker seizoenen geweest waarbij er veel basis krachten weggingen. Echter is er nog nooit zoveel geïnvesteerd als nu.

Kortom. Alles minder dan het kampioenschap en kwartfinale cl is een slecht seizoen voor Schreuder.
Vind ik nog vrij snel dat het al zo goed draait met zo veel nieuwe gezichten.
Ook voor hem is het een nieuwe functie waar veel druk op staat.

Schreuder moest ook het één en ander uitzoeken, en dan heb ik het met name over de spits positie, na Tadic en Brobbey is hij uitgekomen bij Kudus die het in 2 wedstrijden uitstekend heeft laten zien.

Hij heeft Taylor en Bassey moeiteloos ingepast.
Nu is morgen tegen Liverpool de echte testcase, spelen we daar gelijk dan heeft Schreuder het naar mijn inziens tot nu uitstekend gedaan al hoop ik natuurlijk op winst

Ik ga hem nog niet vergelijken met ten Hag die het ook niet verkeerd heeft gedaan, is nog te kort dag maar het kan een stuk slechter
nummer10
 nummer10 - maandag 12 september 2022 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

totaal niet met je eens, wel over het kampioenschap overigens...
remco k
 remco k - maandag 12 september 2022 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 15:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vind ik nog vrij snel dat het al zo goed draait met zo veel nieuwe gezichten.
Ook voor hem is het een nieuwe functie waar veel druk op staat.

Schreuder moest ook het één en ander uitzoeken, en dan heb ik het met name over de spits positie, na Tadic en Brobbey is hij uitgekomen bij Kudus die het in 2 wedstrijden uitstekend heeft laten zien.

Hij heeft Taylor en Bassey moeiteloos ingepast.
Nu is morgen tegen Liverpool de echte testcase, spelen we daar gelijk dan heeft Schreuder het naar mijn inziens tot nu uitstekend gedaan al hoop ik natuurlijk op winst

Ik ga hem nog niet vergelijken met ten Hag die het ook niet verkeerd heeft gedaan, is nog te kort dag maar het kan een stuk slechter
Vergelijken heeft uberhaubt geen zin, dit heeft namelijk ook te maken met de tegenstand die er geboden wordt.

Schreuder is denk ik best prima begonnen wat spel betreft, we hebben nu aan de bal denk ik drie goede wedstrijden gezien. De strijdlust is prima men wil nog steeds wat voor elkaar doen.

Taylor was door ten Hag al ingepast naast Alvarez, die was eind vorig seizoen daar immers al basis speler.

Morgen is voor mij ook geen do or die over zijn functioneren, niet in positieve zin als niet in negatieve zin.

Ik vind dat Ajax met Schreuder goed op weg is en dat er echt leuk voetbal wordt gespeeld dat aantrekkelijk is om te kijken. Ik vind het in de omschakeling net als onder ten Hag echter nog steeds heel erg broos. Heerenveen kwam er 5 keer gevaarlijk uit dat tot 4 grote kansen kwam.
remco k
 remco k - maandag 12 september 2022 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 15:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

totaal niet met je eens, wel over het kampioenschap overigens...
Sorry, twee goede competitiewedstrijden.

Welke tegenstand hebben we nog meer gehad dan?

Gaven we die grote kansen niet weg tegen Heerenveen?

Hoever moet hij dan komen voor een geslaagd seizoen?

Ben wel benieuwd naar de antwoorden aangezien je het verder nergens mee eens was?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2022 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergelijken heeft uberhaubt geen zin, dit heeft namelijk ook te maken met de tegenstand die er geboden wordt.

Schreuder is denk ik best prima begonnen wat spel betreft, we hebben nu aan de bal denk ik drie goede wedstrijden gezien. De strijdlust is prima men wil nog steeds wat voor elkaar doen.

Taylor was door ten Hag al ingepast naast Alvarez, die was eind vorig seizoen daar immers al basis speler.

Morgen is voor mij ook geen do or die over zijn functioneren, niet in positieve zin als niet in negatieve zin.

Ik vind dat Ajax met Schreuder goed op weg is en dat er echt leuk voetbal wordt gespeeld dat aantrekkelijk is om te kijken. Ik vind het in de omschakeling net als onder ten Hag echter nog steeds heel erg broos. Heerenveen kwam er 5 keer gevaarlijk uit dat tot 4 grote kansen kwam.
In de omschakeling was het tegen Heerenveen inderdaad soms nog zwak.
Dit ook onder ten Hag overigens, misschien iets minder maar toch.

Indien we zo spelen op Anfield tegen Liverpool worden we in de counter afgestraft.
Ik hoop dat we daar een slot op de deur hebben, dat bijvoorbeeld Blind niet te hoog komt te spelen, laat hem Salah maar opvangen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2022 - 16:56   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 12 september 2022 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, twee goede competitiewedstrijden.

Welke tegenstand hebben we nog meer gehad dan?

Gaven we die grote kansen niet weg tegen Heerenveen?

Hoever moet hij dan komen voor een geslaagd seizoen?

Ben wel benieuwd naar de antwoorden aangezien je het verder nergens mee eens was?
Landskampioen sws, en hopelijk overwinteren wat al lastig genoeg is gezien de poule op rangers na..
remco k
 remco k - maandag 12 september 2022 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 17:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Landskampioen sws, en hopelijk overwinteren wat al lastig genoeg is gezien de poule op rangers na..
Je heeft echt nergens antwoord op.

Jammer.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 september 2022 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Je heeft echt nergens antwoord op.

Jammer.
Qua kansen weggeven ? Tjah elke tegenstander krijgt altijd kansen toch dus pin ik me niet zo opvast, wel die ene domme foute bal van Kudus op dat moment van de wedstrijd, maar is dat de trainer?

Psv en de jc schaal waren we al beter een groot deel en dat met een incomplete selectie en een uitvorm verkerende rensch.. vind ik dan ook totaal niet te vergelijken maar goed..

En welke tegenstanders?

Utrecht, Groningen, herenveen, rangers.. toch ploegen die de bus parkeren waar we onder tenhag er best wat moeite mee hadden om erdoor heen te komen..

Ik vind het knap dat je met zoon uitgeklede selectie en het gezeik toch de best startende trainer bent en je elftal met zoveel variantie kan laten voetballen.. en nee we zijn er nog lang niet want er zijn echt nog voldoende verbeter punten..
remco k
 remco k - maandag 12 september 2022 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 20:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Qua kansen weggeven ? Tjah elke tegenstander krijgt altijd kansen toch dus pin ik me niet zo opvast, wel die ene domme foute bal van Kudus op dat moment van de wedstrijd, maar is dat de trainer?

Psv en de jc schaal waren we al beter een groot deel en dat met een incomplete selectie en een uitvorm verkerende rensch.. vind ik dan ook totaal niet te vergelijken maar goed..

En welke tegenstanders?

Utrecht, Groningen, herenveen, rangers.. toch ploegen die de bus parkeren waar we onder tenhag er best wat moeite mee hadden om erdoor heen te komen..

Ik vind het knap dat je met zoon uitgeklede selectie en het gezeik toch de best startende trainer bent en je elftal met zoveel variantie kan laten voetballen.. en nee we zijn er nog lang niet want er zijn echt nog voldoende verbeter punten..
Utrecht Groningen en Rangers hebben de bus totaal niet geparkeerd. Die spelen juist heel ander voetbal dit seizoen.

Een uitgeklede selectie? Er is meer dan het dubbele geïnvesteerd dan ooit te voren. Dat is geen uitgeklede selectie. Er zijn daarnaast alleen maar gearriveerde spelers gehaald voor de basis.

En ik vind het ook knap wat er tot nu toe is gedaan. Maar je overdrijft schromelijk.

Psv is tot nu toe echt de enige zware tegenstander die we hebben gehad.

En inderdaad. Iedere ploeg krijgt kansen. Maar 4 grote kansen in 1 helft is gewoon veel te veel en dat weet je zelf ook.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 september 2022 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2022 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Utrecht Groningen en Rangers hebben de bus totaal niet geparkeerd. Die spelen juist heel ander voetbal dit seizoen.

Een uitgeklede selectie? Er is meer dan het dubbele geïnvesteerd dan ooit te voren. Dat is geen uitgeklede selectie. Er zijn daarnaast alleen maar gearriveerde spelers gehaald voor de basis.

En ik vind het ook knap wat er tot nu toe is gedaan. Maar je overdrijft schromelijk.

Psv is tot nu toe echt de enige zware tegenstander die we hebben gehad.

En inderdaad. Iedere ploeg krijgt kansen. Maar 4 grote kansen in 1 helft is gewoon veel te veel en dat weet je zelf ook.
Ik zeg nergens dat dat goed is he die 4 kansen... En nogmaals psv was toen geen graadmeter...

En de ploegen die je noemt geen ploegen die de bus parkeren? Ik zag toch echt erg veel tegenstanders in hun eigen 16, iets waar we voorheen niet doorheen kwamen en nu wel.. puur door zoveel wisselingen qua positie wat amper te verdedigen is .. en ja ik vind het echt uitgekleed qua selectie met zoveel wisselingen in de basis en daarom zo knap en ja er zijn echt nog genoeg verbeter punten..
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 00:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat dat goed is he die 4 kansen... En nogmaals psv was toen geen graadmeter...

En de ploegen die je noemt geen ploegen die de bus parkeren? Ik zag toch echt erg veel tegenstanders in hun eigen 16, iets waar we voorheen niet doorheen kwamen en nu wel.. puur door zoveel wisselingen qua positie wat amper te verdedigen is .. en ja ik vind het echt uitgekleed qua selectie met zoveel wisselingen in de basis en daarom zo knap en ja er zijn echt nog genoeg verbeter punten..
Als je niet snapt dat er een groot verschil zit tussen een ploeg die de bus parkeert of een ploeg die terug gedrongen wordt terwijl ze altijd proberen vooruit te voetballen houd echt iedere discussie op.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 september 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 07:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je niet snapt dat er een groot verschil zit tussen een ploeg die de bus parkeert of een ploeg die terug gedrongen wordt terwijl ze altijd proberen vooruit te voetballen houd echt iedere discussie op.
Dus Ajax was wel goed en drong de tegenstanders terug... Maar toch was Ajax helemaal nog niet goed tegen die tegenstanders en gaven ze geen weerstand ? misschien was dat de kracht van Ajax dat ze geen weerstand konden bieden ?
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 09:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus Ajax was wel goed en drong de tegenstanders terug... Maar toch was Ajax helemaal nog niet goed tegen die tegenstanders en gaven ze geen weerstand ? misschien was dat de kracht van Ajax dat ze geen weerstand konden bieden ?
Vergelijk dit is met wat je eerder zegt. Je kan jezelf niet sterker tegenspreken dan je nu doet.

Maar succes met deze discussie. Ik stop er iig mee.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 september 2022 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergelijk dit is met wat je eerder zegt. Je kan jezelf niet sterker tegenspreken dan je nu doet.

Maar succes met deze discussie. Ik stop er iig mee.
Volgens mij lul jezelf alles tegen maar goed, vanaaf Liverpool ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zaterdag 10 september 2022, 18:45); 5 - 0

0.0145790