|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Sturm Graz (donderdag 15 september 2022, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 15 september 2022, 18:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat stormen in de Kuip. 7-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou het niet weten............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, anders is het zowat al over |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik zou het echt niet weten, weet na Lazio echt niet waar wij staan enwaar Sturm Graz staat Is het een counterploeg, weet wel dat ze een sterke verdediging hebben |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: 24 uurseconomie en flexibiliteit, ik haat het allebei. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als het aanvallende club zou zijn 5-3 overwinning maar is stugge en moeilijk verslaanbare ploeg dat graz vooralsnog oostenrijk, dus 2-1 overwinning |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een tegenvallende 1-1. We weten echt dat we de overige wedstrijden voor 200% moeten staan na deze pot.
Sorry voor deze citronella houding, maar ik voel het nog niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
moet te doen zijn om te gaan winnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb geen idee. Echt niet. Kan van alles worden |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Deze moet je idd wel winnen, dan blijf je volop mee doen en kan er van alles nog gebeuren. Enige wat telt is dus de winst, hoe maakt niet uit! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word niks we hebben een Fransman als scheidsrechter..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dat is helemaal kut idd..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weer z'n droplul die is omgekocht door de UEFA voor 2 croissantjes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb voor het eerst een beetje vertrouwen, loopt veel kwaliteit rond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Middenveld vind ik wel een zwakke schakel tot nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je daar de balans kunt vinden ben je er denk ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord moet in aanloop naar de wedstrijd in de Europa League tegen Sturm Graz drie spelers missen. Lutsharel Geertruida is zoals bekend langer afwezig en ook Sebastian Szymanski is nog niet inzetbaar. Daarnaast meldde Arne Slot tijdens zijn persconferentie dat ook Ofir Marciano afwezig zal zijn.
"Hij traint apart van de groep wel weer mee", zei Slot over Geertruida. "Vroeger, toen wij nog jong waren, duurde het bij de ziekte van Pfeiffer heel lang. Tegenwoordig is dat niet meer zo, maar voor je weer contact mag hebben op het voetbalveld, heeft dat altijd wel een paar weken nodig. Dus zal hij morgen nog niet beschikbaar zijn."
Szymanski trainde dinsdag nog niet mee, maar wordt later deze week wel weer op het trainingsveld verwacht. Verder beschikt de trainer over een fitte selectie. ''Iedereen is in staat om morgen te starten. Ik ga geen keuzes maken met het oog op PSV-uit komende zondag. Dat kunnen we ons ook niet veroorloven, gezien de nederlaag bij Lazio.'' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weet iemand of sturm een verdedigende ( counter) of aanvallend ingestelde ploeg is ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sturm Graz heeft gelijkenissen met Lazio. Zij spelen ook met enorm veel discipline. Graz heeft een hele agressieve manier van druk zetten.
Aldus Slot..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop wel met een klein beetje mindere spelers............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stelt Europees geen zak voor. Scheelt n paar honderd ranking plaatsen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die ken ik, daarmee liepen we al vaker tegen de lamp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lazio 31, Feyenoord 41. Verschil was op t veld ook wel groter. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman/Lopez, Timber, Kökcü, Dilrosun, Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi/Walemark
Daar word ik toch niet echt vrolijk van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zag ook de opstelling tegenstander. Ken ik alleen Horvath van denk ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bedoel met een beetje kwaliteit. Maar zelfs die Horvat is een ander.
Stankovic ook een ander.
Dus mij zeggen ze allemaal weinig. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als je verder wilt komen en nog een grote stap wilt maken, wat eigenlijk bedoeld is voor over 2 jaar. Dan moet je deze wedstrijd gewoon winnen, op jacht naar overwinteren. Gras opvreten vanavond! Aub magic duo in de basis! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feit is dat Trauner uit de nummer ik dacht 4 uit de Oostenrijkse competitie komt en bij ons een uitblinker is... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Waardeloze opstelling. Mijn vertrouwen in Slot slinkt na iedere wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tijd dat n nederlands club is wint van een oostenrijkse club, afgelope 3 jaar az en psv en feyenoord erdoor uitgeschakeld en weer wat langer gelede ajax ook dik onderuit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mmm:) Wel apart ja, toch wel n beetje de voorhoede iig 2 die ik zowa al zelf niet meerekende tot de eerste 17 spelers van feyenoord, anderzijds mochten ali en idrissi toch echt weer wat laten zien je ze toch echt weer mee mag rekenen |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Gaat moeilijk scoren worden tegen die Oostenrijkers, schijnt dat hun keeper zeven handen heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vreemd niet op me eigen vak, wat ik wel raar vindt dat ik veel oproerkraaiers toch hier zie, en de huisvaders met hun zoontjes die ook op T zitten niet. Ja dat is straffen ....bah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prettige wedstrijd forum leden |
|
|
|