BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #7: PSV - Feyenoord (zondag 18 september 2022, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 18 september 2022 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:28 schreef Leuv het volgende:

[..]

Gelul. De beste spelers krijgen geen kans. Alleen de lievelingetjes van Slot.
Wat een bullshit. Nu kan Slot er ineens niets van en heeft hij lievelingetjes? Wat een onzin. We hebben hun gewoon in hun kracht komen komen en gaven zelf niet thuis. Slot had eerder kunnen wisselen, ja dat klopt maar dat deed hij niet en prompt scoren ze direct na rust. Tja ,dan is het gemakkelijk roepen dat hij het fout heeft gedaan.
kenny
 kenny - zondag 18 september 2022 - 16:36   quote  deeplink  
middenveld is vandaag was klote , timber en kokcu niet best dilrosun niet gezien , daarbij was psv vandaag gewoon goed hebben ook de betere spelers met gakpo sangare veerman en een groot talent de simons
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:34 schreef piet de paler het volgende:
Zagen kom op je verliest met een doelpunt verschil zagen klote Feyenoord Slot moet weg
Alles is kut ........
Ik word altijd zo moe van jou
Leuv
 Leuv - zondag 18 september 2022 - 16:37   quote  deeplink  
We verliezen omdat we aan de bal dramatisch zijn, alleen in de omschakeling hebben we enigszins niveau. Daarom ging Pisvee volledig de diepte zoeken zodat we nooit in de omschakeling konden komen. We moeten echt beter aan de bal zijn.
kenny
 kenny - zondag 18 september 2022 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Nu kan Slot er ineens niets van en heeft hij lievelingetjes? Wat een onzin. We hebben hun gewoon in hun kracht komen komen en gaven zelf niet thuis. Slot had eerder kunnen wisselen, ja dat klopt maar dat deed hij niet en prompt scoren ze direct na rust. Tja ,dan is het gemakkelijk roepen dat hij het fout heeft gedaan.
mee eens hoor , szymanski had er eerder in gemoeten maar ik weet niet hoe fit hij al is na zijn blessure
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Walemark was echt een drama. Die had je ook beter een seizoen kunnen verhuren en Toornstra houden.
Man man man als je dit soort supporters hebt……
Leuv
 Leuv - zondag 18 september 2022 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik word altijd zo moe van jou
+1
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 16:39   quote  deeplink  
Nee jij trekt volle zalen, ik denk dat veel mensen zich moeten afvragen ben ik wel fan,
Je verliest gvd met 1 doelpunt verschil, je speelde donderdag een fantastische wedsrijd , en nu is alles kut
Kom op. 2 wedstrijden terug hadden we het nog over bouwen en nu alleen maar drek
Kritiek ach , maar om nu spelers helemaal af te serveren en over 2 wekwn weer halleluja te roepen gaat mij te ver
En roep wat je wil bekijk gvd je eigen afbrekende teksten eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:28 schreef Leuv het volgende:

[..]

Gelul. De beste spelers krijgen geen kans. Alleen de lievelingetjes van Slot.
Ga slapen man
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2022 - 16:39   quote  deeplink  
heel bijzonder dat men hier denkt dat Feijenoord al een titelkandidaat is of zo. Er rammelt nog te veel in het team. Dat zal wel goed gaan komen, maar niet met Idrissi en Ali in de basis. Het probleem op het middenveld is al aangestipt. Timber heeft geen handelingssnelheid, geen overzicht en positioneert zich niet goed. Het is geen 6 en dat gaat hij NOOIT worden ook.
In mij ogen ligt hier de sleutel van het elftal.
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:39 schreef piet de paler het volgende:
Nee jij trekt volle zalen, ik denk dat veel mensen zich moeten afvragen ben ik wel fan,
Je verliest gvd met 1 doelpunt verschil, je speelde donderdag een fantastische wedsrijd , en nu is alles kut
Kom op. 2 wedstrijden terug hadden we het nog over bouwen en nu alleen maar drek
Dat je met 1 doelpunt verliest is een wonder. Of heb je dat niet gezien?
van geil
 van geil - zondag 18 september 2022 - 16:40   quote  deeplink  
Ik zou even met de hond gaan lopen Piet.
Leuv
 Leuv - zondag 18 september 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Man man man als je dit soort supporters hebt……
Heel daar hebben we schijtekster ook weer.
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:39 schreef CobusIII het volgende:
heel bijzonder dat men hier denkt dat Feijenoord al een titelkandidaat is of zo. Er rammelt nog te veel in het team. Dat zal wel goed gaan komen, maar niet met Idrissi en Ali in de basis. Het probleem op het middenveld is al aangestipt. Timber heeft geen handelingssnelheid, geen overzicht en positioneert zich niet goed. Het is geen 6 en dat gaat hij NOOIT worden ook.
In mij ogen ligt hier de sleutel van het elftal.
Ik verwacht ons helemaal niet als titelkandidaat. In tegendeel zelfs.

Maar dit PSV is gewoon een vrij matig elftal.

Wat de 6 betreft helemaal eens. Volgens mij hebben wij dit al vaker benoemd dat het uitblijven van een nieuwe 6 een probleem word.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:40 schreef van geil het volgende:
Het regent maar goed idee
Hup Feyenoord forefer
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Heel daar hebben we schijtekster ook weer.
Hey Dr. Leuv..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door RenatoBos --
Leuv
 Leuv - zondag 18 september 2022 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hey Dr. Leuv..
Bijna een jubileum, 11000 post onzin en reacties op anderen. Zelf ben je nog nooit betrapt op enige zin en verstand.
VVout
 VVout - zondag 18 september 2022 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:40 schreef van geil het volgende:
Jep Piet, ff laten bezinken als je dit gejank niet aan kan ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Bijna een jubileum, 11000 post onzin en reacties op anderen. Zelf ben je nog nooit betrapt op enige zin en verstand.
drake_happy_gif.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2022 - 16:45   quote  deeplink  
Je moet deze pot ook een beetje in het verlengde van die van Lazio zien. Toen was het ook mannen tegen jongens. Je legt het fysiek en op ervaring af. Das niet gek, zeker op het middenveld missen we (ik val in herhaling) een type El Ahmadi. Of Jens of Aursnes. Iemand die puur vanuit de organisatie speelt. Want Kokcu en Timber kunnen dat (nog) niet. Die laatste mist ervaring en die eerste ziet het gewoon niet. Zijn kwaliteiten liggen niet in het lezen van het spel.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat je met 1 doelpunt verliest is een wonder. Of heb je dat niet gezien?
Als de scheids goed gekeken had...was dat geen corner.
Maar ja ze waren wel sterker.
Moeten we nu in paniek raken en alles en iedereen afzeiken ?
En je kan zien dat er nog niet geoefend is op verdedigen van standaard situaties....was nog geen tijd voor
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:46 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En je kan zien dat er nog niet geoefend is op verdedigen van standaard situaties....was nog geen tijd voor
Das de emotie na een verloren wedstrijd..
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 september 2022 - 16:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Geen. Tijd. Voor standaardsituaties.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:47 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Geen. Tijd. Voor standaardsituaties.
..
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 16:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

PSV was op het eerste kwartier na gewoon beter. Je hebt geen uitgespeelde kans gecreëerd.

Dat laatste is natuurlijk lariekoek. Tijd zat om te trainen op standaardsituaties.

Wat is er mis met afzeiken? Als iemand kut was vandaag dan is dat gewoon zo en mag dat benoemd worden. Net zoals de hosanna van donderdag, die ik niet helemaal begreep want zo geweldig was t aan de bal toen ook niet.
van geil
 van geil - zondag 18 september 2022 - 16:50   quote  deeplink  
Enige stap die we maakten is dat we meer scoren.
Voetballend is het zwaar KUT.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 16:53   quote  deeplink  
Luister even naar het intevieuw van Slot op ESPN
Zegt genoeg, en als je niet ziet dat deze ploeg vol zit met toppers die nog ingepeeld moeten worden dat is aan jou.
Een fan geeft kritiek maar zeikt niet af.
Kijk eens naar de commentaren sommige wisselen per wedstrijd hoe iemand is .................
Deze ploeg komt er geen landskampioen maar ik geniet van sommige spelers en deze wedstijd minder.
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:53 schreef piet de paler het volgende:
Zegt genoeg, en als je niet ziet dat deze ploeg vol zit met toppers die nog ingepeeld moeten worden dat is aan jou.
Kijk eens naar de commentaren sommige wisselen per wedstrijd hoe iemand is .................
Deze ploeg komt er geen landskampioen maar ik geniet van sommige spelers en deze wedstijd minder.
Ik kijk wat ik zie en vandaag was het kut. Als jij dat afzeiken vind, best. Als je een gezellig gesprek vol positiviteit wil hebben moet je naar het Libelle forum.
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2022 - 16:59   quote  deeplink  
Uit tegen psv kan je verliezen, maar we zijn niet aan voetbal toegekomen. Dat is frustrerend. vooral ook omdat er op sommige punten niet geleerd wordt. tegen Sparta en graz was er ook een probleem op het middenveld, maar dat werd verdoezeld door het score verloop. Dus het is niet zo dat het de ene week hosanna is en de andere week kut. Er ligt elke wedstrijd een probleem op het middenveld.
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2022 - 17:00   quote  deeplink  
iemand zei het al eerder. Misschien Hancko doorschuiven en Rasmussen als CV. Ik weet het niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:53 schreef piet de paler het volgende:
Tis ook een beetje de emotie Piet, dus laat het gaan. Sommigen slaan daar nu even in door, maar zo erg is het uiteindelijk niet en tis ook lekker therapeutisch. Uiteindelijk staat (bijna) iedereen weer achter de ploeg de volgende pot. En mbt de spelers hebben we allemaal onze blinde vlekken. Of zijn we onredelijk kritisch. Volledige objectiviteit bestaat niet.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 17:02   quote  deeplink  
Met denkelijk hopelijk Symansky erbij zal dit beter gaan.
Maar we bouwen nog alhoewel iedereen wil dat we er al staan .......
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:59 schreef CobusIII het volgende:
Uit tegen psv kan je verliezen, maar we zijn niet aan voetbal toegekomen. Dat is frustrerend. vooral ook omdat er op sommige punten niet geleerd wordt. tegen Sparta en graz was er ook een probleem op het middenveld, maar dat werd verdoezeld door het score verloop. Dus het is niet zo dat het de ene week hosanna is en de andere week kut. Er ligt elke wedstrijd een probleem op het middenveld.
+1
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:02 schreef piet de paler het volgende:
Met denkelijk hopelijk Symansky erbij zal dit beter gaan.
Maar we bouwen nog alhoewel iedereen wil dat we er al staan .......
Szymanski gaat het probleem niet oplossen. Het middenveld is verdedigend totaal uit balans. Kokcu en Szymanski ja, achter die 2 moet een ander. En dan kan je voor nu alleen kiezen uit Geertruida en Wieffer.
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2022 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Szymanski gaat het probleem niet oplossen. Het middenveld is verdedigend totaal uit balans. Kokcu en Szymanski ja, achter die 2 moet een ander. En dan kan je voor nu alleen kiezen uit Geertruida en Wieffer.
Slot had dus wel gelijk dat hij liep te 'zeuren' dat er een vervanger voor Aursnes moest komen.
DMD
 DMD - zondag 18 september 2022 - 17:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik hoop echt dat slot dit jaar al dermane bij het eerste haalt. Desnoods voor op de bank, maar dat is echt de toekomstige nummer 6.
ar
 ar - zondag 18 september 2022 - 17:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dus heb je je antwoord.
Die 6 daar moeten we op wachten tot de winterwindow
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 17:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik had graag wieffer in de tweede helft gezien..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2022 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:05 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat slot dit jaar al dermane bij het eerste haalt. Desnoods voor op de bank, maar dat is echt de toekomstige nummer 6.
Vond Karim gisteren anders ook niet best tegen Zwolle..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2022 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:04 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Slot had dus wel gelijk dat hij liep te 'zeuren' dat er een vervanger voor Aursnes moest komen.
Of misschien hadden we hem niet moeten laten gaan, als je geen vervanger klaar hebt staan. Maar goed, tis wat het is.
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2022 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Of misschien hadden we hem niet moeten laten gaan, als je geen vervanger klaar hebt staan. Maar goed, tis wat het is.
Dat heb ik al eerder gezegd of een goede vervanger. Wat mij betreft de grootste fout op een verder leuke transferwindow. maar gepasseerd station
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:05 schreef ar het volgende:

[..]

Dus heb je je antwoord.
Die 6 daar moeten we op wachten tot de winterwindow
Daarom was ik al bang voor dit scenario op 31-08
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 september 2022 - 17:14   quote  deeplink  
Van Nistelrooij heeft ook volledig ingezet op de spelhervattingen met zijn opstelling. Dat heeft zich uitbetaald. 3 spelhervattingen en geluk met de laatste corner.
Qua middenveld had psv ook de overhand.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 17:15   quote  deeplink  
Misschien kwestie van doorwisselen en kijken welke spelers we chemie kunnen brengen.
MMM
 MMM - zondag 18 september 2022 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 16:24 schreef MMM het volgende:
Een schandalige vertoning, tegen het slechtste PSV in misschien wel 20 jaar. Om je kapot te schamen.

Oppleuren nou met dit middenveld tegen de wat sterkere tegenstanders, gefaald project. Onbegrijpelijk dat er in de rust niet ingegrepen is. Alsof de eerste helft niet kut genoeg was? Je verliest daar, los van de persoonlijke fouten, gewoon weer je wedstrijd.

Woest.
Boosheid is wat gezakt maar ik sta hier nog steeds achter. Dit middenveld kan niet en daar moet Arne echt wat aan doen. Te beginnen bij NEC uit.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2022 - 17:31   quote  deeplink  
Kwestie van passen en meten ....komt wel goed
Leuv
 Leuv - zondag 18 september 2022 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2022 - 17:00 schreef CobusIII het volgende:
iemand zei het al eerder. Misschien Hancko doorschuiven en Rasmussen als CV. Ik weet het niet.
Noe nee. Laten we beginnen met iedereen op de juiste plek te zetten. Ik opperde eerder nog misschien Dermane op 6 te zetten maar die was gisteren werkelijk dramatisch. Ik denk dat we Aursnes nooit hadden moeten laten gaan maar goed nu moeten we wel verder. Kokcu en Timber werkt nog niet maar een 6 erbij of in plaats van zou kapitaalvernietiging zijn. Ik denk dat Geertruida inderdaad als rechtsback er voor kan zorgen dat er meer balans op het middenveld is, we kunnen dan met Szymanski op 10 spelen waardoor Kokcu ook wat dieper komt te staan. Walemark moet het dan wel echt wat beter gaan doen want het koppeltje Jahanbaksh/Geertruida werkt ook niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2022 - 17:52   quote  deeplink  
Voorafgaand aan de 2-1. Is een overtreding.

https://twitter.com/ESPNnl/status/1571522986217279489

En de 4-3 was geen corner natuurlijk.

Maar goed, die dingen gebeuren, verlies was nogmaals 100% terecht en het verschil had groter moeten zijn.
kenny
 kenny - zondag 18 september 2022 - 17:53   quote  deeplink  
ook ik was teleurgesteld , maar we zijn een elftal in opbouw , hebben veel talenten maar die zijn nog niet op topniveau , Slot moet rustig verder bouwen en dan is dit weer een leerzame middag geweest
we kunnen ook denken zijn we nu al zo ver in een paar weken tijd en 16 nieuwe spelers
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 18 september 2022 - 17:54   quote  deeplink  
Volgende keer maar op intermediates, wat een snert veld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #7: PSV - Feyenoord (zondag 18 september 2022, 14:30 uur)

0.0154681