|
|
MMM
|
|
|
NEC - Feyenoord (zondag 2 oktober 2022, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 2 oktober 2022, 14:30 uur Locatie: Goffertstadion, Nijmegen Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig die Oranjeshit weer voorbij. We gaan weer Fussbal spielen, wordt 0-8 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 1-7 Tweede plaats op doelsaldo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je moet sowieso winnen vandaag, los van de uitslagen gister. Maar het moet toch wel 300% extra motivatie geven om na de uitslagen van gister te winnen. Anders is het echt treurig gesteld.
Benieuwd naar de opstelling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doelsaldo steeds belangrijker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 08:44 schreef MMM het volgende:Je moet sowieso winnen vandaag, los van de uitslagen gister. Maar het moet toch wel 300% extra motivatie geven om na de uitslagen van gister te winnen. Anders is het echt treurig gesteld. Benieuwd naar de opstelling. Je weet hoe dat meestal gaat.... |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof in de 0-4. Ondanks de traditie om nu ook punten te laten liggen natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, López; Timber, Kökcü, Dilrosun; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, had liever Szymanski basis gezien eigenlijk. Daar kan je bijna niet meer omheen naar mijn mening.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door ar -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 13:18 schreef ar het volgende:Ja, had liever Szymanski basis gezien eigenlijk. Daar kan je bijna niet meer omheen naar mijn mening. Eens |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 13:18 schreef ar het volgende:Ja, had liever Szymanski basis gezien eigenlijk. Daar kan je bijna niet meer omheen naar mijn mening. Ik ook, maar vast nog niet fit genoeg om 3 wedstrijden in de week te voetballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind ik ook, maar het heeft misschien nog met zijn fitheid te maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timber, wat brengt hij in hemelsnaam? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereeen fijne wedstrijd gewenst…COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We kunnen goede zaken doen ..... Zit er al klaar voor...... Prettige wedstrijd voor straks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 13:18 schreef ar het volgende:Ja, had liever Szymanski basis gezien eigenlijk. Daar kan je bijna niet meer omheen naar mijn mening. Eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi weer, prachtig veld, geen excuses. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
M'n vrouw zegt "dat je nog kijkt.. ajaks en psv hebben punten verspeeld, en je weet wat dat betekent".. Ze heeft nu blauwe billen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 14:31 schreef ar het volgende:M'n vrouw zegt "dat je nog kijkt.. ajaks en psv hebben punten verspeeld, en je weet wat dat betekent".. Ze heeft nu blauwe billen. Tepelklemmen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil