BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zaterdag 01 oktober 2022, 20:00);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 01 oktober 2022 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:35 schreef Pietje het volgende:
De laatste twee competitiewedstrijden maar liefst 5 verliespunten. Ook dat is Ajax-onwaardig. Een blamage. En dat met zo'n selectie.
Bereid je maar voor op een volgende ramp, want Napoli lijkt op dit moment een goed draaiende voetbalmachine die barst van het vertrouwen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 oktober 2022 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:37 schreef pth het volgende:

[..]

Bereid je maar voor op een volgende ramp, want Napoli lijkt op dit moment een goed draaiende voetbalmachine die barst van het vertrouwen.
Ik vrees dat ik het met je eens moet zijn.
Ook tegen Liverpool was het dramatisch. Oké een tegen een topploeg kan dat gebeuren, maar het was de manier waarop.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 oktober 2022 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een enkele uitzondering, zoals Blind en Taylor. Brobbey is ook zo vreselijk zwak, die hoort echt niet in de basis te staan.
Blind ? Speelt gewoon zwaar kut en strooit met simpele passjes en een enkele leuke bal... En de tegen goal ? Schele mongool is het en moet nu toch echt is klaar zijn...

En wat de rest al zegt, Schreuder rot op! Hoe gebruik je spelers verkeerd, vraag het Schreuder..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 oktober 2022 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:37 schreef pth het volgende:

[..]

Van wat ik heb gezien vind ik Napoli niet eens fantastisch voetballen.. maar goed Ajax ook gewoon kut
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 oktober 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik weet nog een goede trainer, Ruud van Nistelrooij
Hahahaha ik lach maar even op mijn eigen post..

Ik bedoel er alleen maar mee dat een trainer afhankelijk is van de intensiteit wat de spelers leveren
Dan ben je als trainer machteloos ook die kale ten Hag had dit soort wedstrijden.

Ik zie alleen nog niet de hand van Schreuder, het voetbal wat ten Hag bracht wordt voort gezet door Schreuder alleen in een veel trager tempo

Ook ik vraag me af wat er dagelijks op het trainingsveld gedaan wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 oktober 2022 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blind ? Speelt gewoon zwaar kut en strooit met simpele passjes en een enkele leuke bal... En de tegen goal ? Schele mongool is het en moet nu toch echt is klaar zijn...

En wat de rest al zegt, Schreuder rot op! Hoe gebruik je spelers verkeerd, vraag het Schreuder..
Speelde een goede wedstrijd tot aan de tegen goal, maar goed Blind geeft het altijd gedaan bij jou.
Jij was altijd een voorstander van Schreuder, en nu moet hij oprotten.
Je slaat als een blad aan een boom om man
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 oktober 2022 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Speelde een goede wedstrijd tot aan de tegen goal, maar goed Blind geeft het altijd gedaan bij jou.
Voorstander van Schreuder.. Ik zag in hem een geschikte trainer en zovele anderen want wie anders? Helaas vooralsnog niet en maakt op dit moment gewoon verkeerde keuzes..

Wat betreft blind die speelde absoluut niet goed, ja veel passes want verdedigend was er weinig te doen, maar ook veel foute passjes.. en de tegen goal is niet de eerste dit seizoen dankzij blind, en de manier hoe zegt genoeg.. echt wauw een verdediger die niet kan verdedigen en strooit met passjes die elke beetje prof voetballen die een beetje kan voetballen moet kunnen geven..
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 02 oktober 2022 - 00:36   quote  deeplink  
Dit is echt bizar! Net terug uit de Arena maar dit moet je gewoon met 1-0 winnen. 1x in de zestien en een tegengoal terwijl je hele wedstrijd op hun helft speelt, dat kan toch niet....wat n afknapper dit. Zo heb je niks te zoeken in de CL en ook niet in de top van de ED.
Tussenjaar is de juiste benaming!
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 00:36 schreef bertus bikkel het volgende:
Dit is echt bizar! Net terug uit de Arena maar dit moet je gewoon met 1-0 winnen. 1x in de zestien en een tegengoal terwijl je hele wedstrijd op hun helft speelt, dat kan toch niet....wat n afknapper dit. Zo heb je niks te zoeken in de CL en ook niet in de top van de ED.
Tussenjaar is de juiste benaming!
Filmpje gezien van een maatje vanuit de tribune hoe blind hier verdedigd, gvd man op de kelder klasse zie je nog betere en snellere verdedigers.. bassey puur op kracht, ocampos een dikke kneus dus hulde voor de RvC.. wat moet ik ervan zeggen.. jas uit gedaan, weinig echt goede aankopen zoals Remco al aan gaf op een aantal na en een trainer die mensen op de bank laat die gewoon basis behoren te zijn en een tactisch onbenul is, dan houd het al snel op..
p111
 p111 - zondag 02 oktober 2022 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind was de minst slechte van dat zooitje wat gisteren speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door p111 --
p111
 p111 - zondag 02 oktober 2022 - 09:47   quote  deeplink  
Een zeer matige trainer,hier moet een harde hand komen om dit zooitje luie flikkers is te leren dat winnen begint met inzet,zoals Ajax nu speelt is stilstaand voetbal zonder dat iemand nog een man uitspeelt zonder dat iemand diep gaat zonder dat iemand tot het gaatje en grijpt deze trainer in ? nee dus en daarom opfucken met deze trainer en zet iemand voor die ploeg die deze gasten onder hun reed schopt wanneer ze geen inzet tonen. Waar ik me het meest zorgen om maak is het gebrek aan creativiteit en ook daar heeft hij geen oplossing voor.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 02 oktober 2022 - 10:24   quote  deeplink  
Wederom een zeer slap Ajax...hoe kan het dat het tempo veel en veel te laag is, er getreuzeld wordt met de pass naar voren. verdedigen is meer dan meelopen met de tegenstander naar het eigen doel...pas na de 1-1 ging het tempo omhoog, maar werd het spel veel te onzorgvuldig.
Schreuder durft het niet aan om slecht spelende vedetten er af te halen. Durf te verfrissen en speel met veel meer passie! Ik haak echt wel af op deze manier van spelen. Ajax onwaardig!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 10:24 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Wederom een zeer slap Ajax...hoe kan het dat het tempo veel en veel te laag is, er getreuzeld wordt met de pass naar voren. verdedigen is meer dan meelopen met de tegenstander naar het eigen doel...pas na de 1-1 ging het tempo omhoog, maar werd het spel veel te onzorgvuldig.
Schreuder durft het niet aan om slecht spelende vedetten er af te halen. Durf te verfrissen en speel met veel meer passie! Ik haak echt wel af op deze manier van spelen. Ajax onwaardig!
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar kijk naar vorige seizoenen, zulke wedstrijden zaten er altijd tussen en ten Hag haalde zijn vedettes er ook niet af.

Let maar eens op a.s. dinsdag dan gaan ze weer als de brandweer.
Denk wel dat we een hardere trainer moeten hebben, ten Hag was een trainer die er boven op zat.
Schreuder staat meer tussen de spelers, hij geeft ze meer zelf initiatief.

De harde school trainers liggen niet voor het oprapen jammer genoeg
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zijn het niet de spelers die in het veld staan, die spelen nog niet op 50% van hun kunnen Pietje, zijn met hun hoofd al bij Napoli

En natuurlijk Schreuder want er zit totaal geen spirit in maar niet alleen Schreuder ze waren gewoon niet voor uit te branden
Ze waren onder ten Hag altijd vooruit te branden. Zelfs als er slecht gespeeld werd, knokten ze wel. Dat zie ik nu amper en dat is 100% de trainer.
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja dit werd in het begin ook van ten Hag gezegd, die had ook draken van wedstrijden op zijn conto

Noem maar een goede trainer op die vrij is
Van mijn partneralimentatie ze 20 miljoen om Slot vrij te krijgen. M
Die is echt geschikt voor het voetbal dat we spelen inclusief het realisme dat erbij hoort.
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vandaag kwam hij inderdaad met een paar B spelers het veld op, dit is hem zeker aan te rekenen, ook dat ze op 50% speelden

Er zit ook geen variatie in
Ze spelen helemaal niet op 50%. Ze spelen op 100%. Ze kunnen nu gewoon niet beter en zijn niet fit genoeg om meer energie in een wedstrijd te stoppen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze waren onder ten Hag altijd vooruit te branden. Zelfs als er slecht gespeeld werd, knokten ze wel. Dat zie ik nu amper en dat is 100% de trainer.
Echt niet altijd wat er niet op hem afgekankerd man, met nevin het begin van zijn aanstelling en zijn vriendjes die hij mee gebracht had.

Moet ik zijn vriendjes weer even opnoemen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Van mijn partneralimentatie ze 20 miljoen om Slot vrij te krijgen. M
Die is echt geschikt voor het voetbal dat we spelen inclusief het realisme dat erbij hoort.
Hier ben ik het wel mee eens maar die komt echt niet naar Amsterdam
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze spelen helemaal niet op 50%. Ze spelen op 100%. Ze kunnen nu gewoon niet beter en zijn niet fit genoeg om meer energie in een wedstrijd te stoppen.
Ach schei toch uit, de laatste 20 minuten kunnen ze wel ineens snelheid maken en met passie spelen
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 22:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Serieus Blind zijn schuld?

Een kutbal van Brobbey die hij makkelijk bij zich had kunnen houden. Alvarez die helemaal niet terug loopt.

En dan een centraal duo waarvan geen van beide ook maar iets doet om druk op de bal te krijgen.

En dan ga jij Blind weer de schuld geven.

Dat lijkt wel het enige dat je kan.

Maar goed. Jij bent fan van deze absolute top trainer.

Nou wat geweldig
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar kijk naar vorige seizoenen, zulke wedstrijden zaten er altijd tussen en ten Hag haalde zijn vedettes er ook niet af.

Denk wel dat we een hardere trainer moeten hebben, ten Hag was een trainer die er boven op zat.

Nee sorry. Dit soort wedstrijden zaten er niet tussen.

In de slechte wedstrijden o der ten Hag was er altijd het team gevoel. Men maakte meters voor elkaar en dat is er nu helemaal uit
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan week je maar een trainer los ergens.

Betaal van Gaal 10 miljoen om het over te nemen na het wk.

Ik heb zelfs nog liever Bosz voor de groep. Daar zat iig beleving in.
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ach schei toch uit, de laatste 20 minuten kunnen ze wel ineens snelheid maken en met passie spelen
Vond je? Ik heb dat ook de laatste 20 minuten niet gezien. Enige verschil was dat ze toen ineens wel opportunisme lieten zien.

Ook toen zag ik geen enkele speler volle bak knokken voor een bal.
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens maar die komt echt niet naar Amsterdam
Zo rijk is hij niet. Voor geld is alles te koop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Was maar waar van Gaal maar die trekt zich straks terug aan de Algarve met zijn vrouwtje.
Ik was ook geen voorstander Bosz maar op dit moment zie ik hem ook liver komen dan met Schreuder verder te gaan.

Het is niet dat ik Schreuder zo graag voor deze groep ziet staan al dacht ik daar in het begin anders over.

Van de Sar zie ik niet snel ingrijpen wel de RVC
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond je? Ik heb dat ook de laatste 20 minuten niet gezien. Enige verschil was dat ze toen ineens wel opportunisme lieten zien.

Ook toen zag ik geen enkele speler volle bak knokken voor een bal.
Het was inderdaad wel met meer opportunisme, 200% er voor gaan heb ik ook niet gezien.
Ik denk dat iedereen in het veld wel dacht, die val gaat er nog wel in.

Ik heb ook eerlijk gezegd geen trainer gezien die driftig aanwijzingen stond te geven langs de kant.

Ik denk inderdaad dat Schreuder de boel niet op scherp kan zetten zoals ten Hag dat kon
Al zaten er dit soort wedstrijden ook tussen denk ik niet dat Schreuder de man is die alles goed op de rails gaat krijgen
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus Blind zijn schuld?

Een kutbal van Brobbey die hij makkelijk bij zich had kunnen houden. Alvarez die helemaal niet terug loopt.

En dan een centraal duo waarvan geen van beide ook maar iets doet om druk op de bal te krijgen.

En dan ga jij Blind weer de schuld geven.

Dat lijkt wel het enige dat je kan.

Maar goed. Jij bent fan van deze absolute top trainer.

Nou wat geweldig
Fan van deze trainer ? Hahahaha ja man..

En ja dit is volledig blind aan te rekenen die er compleet naast zit, nu zeg ik niet dat de rest veel deed maar blind ziet die man gewoon van te voren al kijkt hem zelfs nog aan en nog komt die bal langs blind, en hij was zo goed in positie kiezen man..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ja dit is volledig blind aan te rekenen die er compleet naast zit, nu zeg ik niet dat de rest veel deed maar blind ziet die man gewoon van te voren al kijkt hem zelfs nog aan en nog komt die bal langs blind, en hij was zo goed in positie kiezen man..
Hij bent gewoon niet in staat om verder te kijken dan alleen de laatste actie.

De 4 passes voor een mooie goal zie je niet, de defensieve acties die wel of niet gemaakt worden waardoor tegengoals of goals aan onze kant gemaakt worden zie je niet.

Dan houd ieder gesprek verder gewoon op.
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 12:29   quote  deeplink  
Schreuder vond dat ocampos een prima indruk heeft achtergelaten.

Geen enkele goede voorzet, geen enkele geslaagde actie en geen enkele doelpoging.

Prima indruk inderdaad.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij bent gewoon niet in staat om verder te kijken dan alleen de laatste actie.

De 4 passes voor een mooie goal zie je niet, de defensieve acties die wel of niet gemaakt worden waardoor tegengoals of goals aan onze kant gemaakt worden zie je niet.

Dan houd ieder gesprek verder gewoon op.
Je moet toch toegeven dat blind dit nooit had mogen overkomen of niet... Onze topper, ons meest ervaren verdediger die de boel moet neerzetten en sturen...
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:29 schreef remco k het volgende:
Schreuder vond dat ocampos een prima indruk heeft achtergelaten.

Geen enkele goede voorzet, geen enkele geslaagde actie en geen enkele doelpoging.

Prima indruk inderdaad.
Die man heeft dus echt totaal geen indruk gemaakt indd... Haal onze Portugese vriend er maar bij en stuur ocampos maar terug... En dan te bedenken dat ze hier 20 mil aan uit wouden geven..
Pietje
 Pietje - zondag 02 oktober 2022 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je moet toch toegeven dat blind dit nooit had mogen overkomen of niet... Onze topper, ons meest ervaren verdediger die de boel moet neerzetten en sturen...
Ik ben het niet met je eens, waarmee ik niet zeg dat Daley Blind een perfecte wedstrijd heeft gespeeld. Deze oer-Ajacied verdient toch echt meer respect, zeker ook om zijn voetbal-intelligentie. Niet voor niets stelt elke coach van Ajax, maar ook elke bondscoach hem op. Dat doen zij niet omdat zijn baard zo netjes gekamd is.
Daley wordt geroemd om zijn spelinzicht, zijn traptechniek en zijn intelligentie. En daar sta ik helemaal achter.
Wat er gisteren gebeurde net voor de 1-1 was dat Brobbey knullig balverlies leed en de middenvelders niet meeliepen. Maar om alles in de schoenen te schuiven van Daley Blind is niet eerlijk of realistisch. En ja, ik ben fan van Blind. Ik vind hem een prachtige voetballer die eigenlijk het best rendeert op het middenveld. Zijn "makke" is dat hij op meerdere plekken in het elftal kan spelen en in het verleden ook vaak als centrale verdediger maar nog het meest als linksback moest spelen. En de coach beslist.
p111
 p111 - zondag 02 oktober 2022 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volens mij ben jij een beetje Blind
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hij doet er in mijn beleving niet zo veel verkeerd. Hij wordt verslagen op een voorzet. Dat kan iedereen overkomen.

Alvarez is net in het veld. Kijk eens hoe die terug loopt, die had gewoon ruim op tijd kunnen zijn. Timber die gewoon druk op de bal moet geven, dan was die hele bal niet gegeven.

Brobbey die de hele wedstrijd als een dweil speelde, die is op deze manier gewoon een schande in ons shirt.
Pietje
 Pietje - zondag 02 oktober 2022 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 13:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet er in mijn beleving niet zo veel verkeerd. Hij wordt verslagen op een voorzet. Dat kan iedereen overkomen.

Alvarez is net in het veld. Kijk eens hoe die terug loopt, die had gewoon ruim op tijd kunnen zijn. Timber die gewoon druk op de bal moet geven, dan was die hele bal niet gegeven.

Brobbey die de hele wedstrijd als een dweil speelde, die is op deze manier gewoon een schande in ons shirt.
+ 1
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 15:28   quote  deeplink  
De tering hahaha, blind verdiend zeker respect als oer Ajacied, maar wat klaar is is klaar en wat zijn fout is is zijn fout.. hij kijkt zelfs nog naar de speler en mag dat "duel" nooit verliezen met al zijn ervaring.. En nee geef blind echt niet de schuld van het verliezen dat is het hele elftal incl Schreuder..

wat betreft Brobbey, heeft die bruikbare ballen gehad waarmee Brobbey op zijn gevaarlijks is ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens, waarmee ik niet zeg dat Daley Blind een perfecte wedstrijd heeft gespeeld. Deze oer-Ajacied verdient toch echt meer respect, zeker ook om zijn voetbal-intelligentie. Niet voor niets stelt elke coach van Ajax, maar ook elke bondscoach hem op. Dat doen zij niet omdat zijn baard zo netjes gekamd is.
Daley wordt geroemd om zijn spelinzicht, zijn traptechniek en zijn intelligentie. En daar sta ik helemaal achter.
Wat er gisteren gebeurde net voor de 1-1 was dat Brobbey knullig balverlies leed en de middenvelders niet meeliepen. Maar om alles in de schoenen te schuiven van Daley Blind is niet eerlijk of realistisch. En ja, ik ben fan van Blind. Ik vind hem een prachtige voetballer die eigenlijk het best rendeert op het middenveld. Zijn "makke" is dat hij op meerdere plekken in het elftal kan spelen en in het verleden ook vaak als centrale verdediger maar nog het meest als linksback moest spelen. En de coach beslist.
Eens en Blind speelde een bijna foutloze wedstrijd, ik kan wel zeggen met geweldige passes.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 13:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Hahahaha eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 15:28 schreef nummer10 het volgende:
De tering hahaha, blind verdiend zeker respect als oer Ajacied, maar wat klaar is is klaar en wat zijn fout is is zijn fout.. hij kijkt zelfs nog naar de speler en mag dat "duel" nooit verliezen met al zijn ervaring.. En nee geef blind echt niet de schuld van het verliezen dat is het hele elftal incl Schreuder..

wat betreft Brobbey, heeft die bruikbare ballen gehad waarmee Brobbey op zijn gevaarlijks is ?
Blind is nog lang niet klaar, laat hem maar spelen op het middenveld als Wijndal is opgeknapt.

Brobbey heeft genoeg bruikbare ballen gehad, heeft er een paar terug gelegd maar de meeste springen van zijn voeten
Ik hoop dat hij die 15 miljoen gaat waar maken maar tot nu echt veel te veel..
Misschien dat jong Ajax blij is met hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 13:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Of heel veel anderen zien het en spreken het uit.. credits houden een keer op...
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 19:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind is nog lang niet klaar, laat hem maar spelen op het middenveld als Wijndal is opgeknapt.

Brobbey heeft genoeg bruikbare ballen gehad, heeft er een paar terug gelegd maar de meeste springen van zijn voeten
Ik hoop dat hij die 15 miljoen gaat waar maken maar tot nu echt veel te veel..
Misschien dat jong Ajax blij is met hem
Dat middenveld is allang geprobeerd zonder succes en heb je simpel weg betere opties voor.. Brobbey moet je gewoon meerdere wedstrijden laten staan ipv elke keer dat domme gewissel en dat is Schreuder aan te rekenen.. heb echt van veel mensen hier fantastische en in mijn ogen betere varianten gezien van de opstelling, alleen Schreuder leest hier niks mee vrees ik..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 19:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat middenveld is allang geprobeerd zonder succes en heb je simpel weg betere opties voor.. Brobbey moet je gewoon meerdere wedstrijden laten staan ipv elke keer dat domme gewissel en dat is Schreuder aan te rekenen.. heb echt van veel mensen hier fantastische en in mijn ogen betere varianten gezien van de opstelling, alleen Schreuder leest hier niks mee vrees ik..
Ik heb wel het idee dat trainers zo maar wat uitproberen wanneer ze net zijn aangesteld.
Ten Hag deed dat ook in het begin

Heb alleen geen vertrouwen in deze trainer omdat hij initiatief bij de spelers legt.
Deze groep heeft meer een motivator nodig, waren ze ook gewend.

Als Schreuder op deze voet verder gaat dan gaat het kampioenschap aan ons voor bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - zondag 02 oktober 2022 - 20:06   quote  deeplink  
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken over Schreuder. Ik was van mening dat hij de juiste keuze was, maar het vertoonde spel is echt beroerd.

Wel vond ik deze wedstrijd wat Daley Blind betreft heel erg verhelderend en een bevestiging van mijn mening over hem...

Ik vond hem goed spelen, gaf hele mooie passes. In balbezit gewoon helemaal prima. Maar toen het er om ging, gaf hij verdedigend niet thuis. Hij had niet de snelheid om te anticiperen op de voorzet waardoor zijn tegenstander vanuit zijn rug de bal eenvoudig kon binnen schieten.

Mensen op dit forum die niet willen of kunnen zien dat hij bij deze tegengoal erg matig was, kan ik gewoon niet meer serieus nemen. Of de tegenaanval nu door een fout van een ander werd ingeluid maakt helemaal niets uit. Dat is voetbal en daar hoor je als verdediger op te anticiperen en juist hier kwam zijn zwakte weer bloot te liggen.

Ja, hij heeft prima gespeeld, goede passes verzorgt maar daar kon geen brood van gekocht worden. Go Ahead kon door zijn verdedigende matigheid en gebrek aan explosiviteit op de eerste meters wel een brood kopen en heerlijk beleggen om zo maar te zeggen.

Dit was Blind ten voeten uit!
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 20:06 schreef AkaS het volgende:
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken over Schreuder. Ik was van mening dat hij de juiste keuze was, maar het vertoonde spel is echt beroerd.

Wel vond ik deze wedstrijd wat Daley Blind betreft heel erg verhelderend en een bevestiging van mijn mening over hem...

Ik vond hem goed spelen, gaf hele mooie passes. In balbezit gewoon helemaal prima. Maar toen het er om ging, gaf hij verdedigend niet thuis. Hij had niet de snelheid om te anticiperen op de voorzet waardoor zijn tegenstander vanuit zijn rug de bal eenvoudig kon binnen schieten.

Mensen op dit forum die niet willen of kunnen zien dat hij bij deze tegengoal erg matig was, kan ik gewoon niet meer serieus nemen. Of de tegenaanval nu door een fout van een ander werd ingeluid maakt helemaal niets uit. Dat is voetbal en daar hoor je als verdediger op te anticiperen en juist hier kwam zijn zwakte weer bloot te liggen.

Ja, hij heeft prima gespeeld, goede passes verzorgt maar daar kon geen brood van gekocht worden. Go Ahead kon door zijn verdedigende matigheid en gebrek aan explosiviteit op de eerste meters wel een brood kopen en heerlijk beleggen om zo maar te zeggen.

Dit was Blind ten voeten uit!
+1
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 15:28 schreef nummer10 het volgende:

Nee want Brobbey was juist die speler die wel kon meevoetballen. Die je wel in de dekking kon aanspelen en die veel meer kon dan alleen goals maken.

Overigens kreeg hij een stuk of drie goede ballen in de 16 waar hij zelf gewoon schandalig slecht mee omging. Net zoals de bal die hij verliest waar de tegengoal uit kwam.
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 19:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Of heel veel anderen zien het en spreken het uit.. credits houden een keer op...
Er zijn er maar een paar die hem niet goed genoeg vinden. Het merendeel van de mensen vinden hem echt nog meer dan goed genoeg.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn er maar een paar die hem niet goed genoeg vinden. Het merendeel van de mensen vinden hem echt nog meer dan goed genoeg.
Ja op dit forum indd..
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee want Brobbey was juist die speler die wel kon meevoetballen. Die je wel in de dekking kon aanspelen en die veel meer kon dan alleen goals maken.

Overigens kreeg hij een stuk of drie goede ballen in de 16 waar hij zelf gewoon schandalig slecht mee omging. Net zoals de bal die hij verliest waar de tegengoal uit kwam.
Stukje vertrouwen misschien? Als jij om een onverklaarbare reden er plots uit moet voor een ander dan weer in blessure tijd mag invallen dan weer er naast staat en dan weer mag op komen draven doet dat echt geen goed met je... Maar goed Remco het geeft niks meer, dit is ook dankzij de trainer en kan je hem ook kwalijk nemen.. 1 ding is me duidelijk op dit forum, er is voor nu weinig vertrouwen nog in Schreuder..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 20:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Stukje vertrouwen misschien? Als jij om een onverklaarbare reden er plots uit moet voor een ander dan weer in blessure tijd mag invallen dan weer er naast staat en dan weer mag op komen draven doet dat echt geen goed met je... Maar goed Remco het geeft niks meer, dit is ook dankzij de trainer en kan je hem ook kwalijk nemen.. 1 ding is me duidelijk op dit forum, er is voor nu weinig vertrouwen nog in Schreuder..
Allemaal excuses, ze hebben een dik belegde boterham dus moet je alles geven, niemand uitgezonderd dus ook Brobbey

Schreuder wou anderen de kans geven, en een aantal spelers sparen richting Napoli, tha niet meer doen, gewoon je sterkste elftal opstellen.

Met Kudus, Bergwijn, Berghuis en Alvarez vanaf het begin hadden we wellicht meer kans gehad op een overwinning.
Brobbey, Ocampos en Grillitsch hebben gisteren weer laten zien dat ze er nog lang niet klaar voor zijn

Dus niemand van hun gaat spelen, niet meer dan terecht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 12:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz verliest trouwens zijn laatste 4 wedstrijden, die zit binnenkort weer in de WW..;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zaterdag 01 oktober 2022, 20:00);

0.0094220