|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sowieso een dom risico |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die was aan het sprinten van links naar recht, zou m rood geven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat temperament heeft ie nou eenmaal |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind Lopez zwak spelen. Die gaat de 90 niet volmaken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens hoor is niet zijn wedstrijd vandaag |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tuurlijk. Maar dat kan de Kuip ook, die selectieve verontwaardiging :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zaadpot en 0-2 , nou ja, mij best dan. Maar de tering, wat slecht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker snel de bal weer kwijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Allemaal lompe gele kaarten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze was echt extreem dom |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Begon prima, maar de laatste 25 minuten , de tering |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-2 is echt een wonder na zo’n bizar slechte helft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als je kut speelt kun je maar beter winnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 voldoende inmiddels? 0-2 voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een geleuter. We hebben de Var mee… 2 gewone beslissingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die boarding staat overal vol met biertjes en welgeteld 0 bekers op het veld. Moet je in NL eens omkomen als ze 0-2 achterstaan... Is dat biergooien cultureel bepaald ofzo ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De organisatie staat een stuk beter, maar er worden zoveel domme keuzes gemaakt. Overtredingen, balverlies.
En toch sta je 0-2 voor. Zit wat dat betreft totaal niet tegen. Ook met de scheids. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die ene voldoende is Szymanski? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je gaat wisselen in eerste instantie Lopez en Danilo denk ik. Maar meestal kijkt Slot het nog even aan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er hebben weer een stelletje idioten lopen rellen op t uitvak. Zijn we ook lekker mee. Ze zijn behoorlijk tekeer gegaan dus de club heeft weer een flink probleem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 22:00 schreef tomson het volgende:Er hebben weer een stelletje idioten lopen rellen op t uitvak. Zijn we ook lekker mee. Ze zijn behoorlijk tekeer gegaan dus de club heeft weer een flink probleem. Tokkies for life |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 22:00 schreef tomson het volgende:Er hebben weer een stelletje idioten lopen rellen op t uitvak. Zijn we ook lekker mee. Ze zijn behoorlijk tekeer gegaan dus de club heeft weer een flink probleem. pfff, volgend jaar alle wedstrijden zonder uitpubliek als het zo doorgaat. UEFA deelt steeds zwaardere straffen uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hooijdonk heeft gelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond beide VAR momenten gewoon normaal terecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lopez en Hancko zou ik disciplinair wisselen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep tokkies gonna tok.. levert weer een berg hoofdpijn op voor de club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Buitenspel wel. De penalty is er een van je kunt m geven, maar vaak krijg je m ook niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eerste lijkt me terecht ja. Valt ook niet zoveel aan te vinden, tenzij het beeld op het verkeerde moment is stilgezet oid.
Die penalty vind ik erg zwaar. Tis niet zo dat er helemaal geen aanleiding is. Maar ik hou er niet van. Die verdediger heeft er ook geen voordeel van geloof ik, anders komt die bal in zijn gezicht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 22:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] pfff, volgend jaar alle wedstrijden zonder uitpubliek als het zo doorgaat. UEFA deelt steeds zwaardere straffen uit. Volgend jaar ? Met een beetje pech dit seizoen nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan ook zomaar inderdaad. Ik vind het ook jammer, maar het is elke keer gezeik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 22:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eerste lijkt me terecht ja. Valt ook niet zoveel aan te vinden, tenzij het beeld op het verkeerde moment is stilgezet oid. Die penalty vind ik erg zwaar. Tis niet zo dat er helemaal geen aanleiding is. Maar ik hou er niet van. Die verdediger heeft er ook geen voordeel van geloof ik, anders komt die bal in zijn gezicht. Het is gewoon n regel. Hij springt omhoog, en draait met de elleboog naar de bal, zijn hoofd zit echt 50cm hoger |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bijlow wil met het WK graag thuisblijven geloof ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 22:08 schreef van geil het volgende:[..] Het is gewoon n regel. Hij springt omhoog, en draait met de elleboog naar de bal, zijn hoofd zit echt 50cm hoger Er valt ook wel wat voor te zeggen hoor. Ik weet ook niet hoeveel ruimte er is voor interpretatie. Maar hij maakt zich niet breder en dat vind ik belangrijker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lekker bij de kleine, maar is al tijden de Bijlow niet meer die we kenden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kokcu doet weer alsof hij Aursnes is. |
|
|
|