|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens wat betreft Tadic, wat betreft Blind is opbouwend goed en verdedigend minder vanwege zijn snelheid, hoort eerder op het middenveld. Tagliafico wordt gemist linksachter, Wijndal is een miskoop komt daar te kort Dat opbouwende van Blind is ook al tijden achterhaald. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:35 schreef Jaccio het volgende:[..] Wat betreft Tadic ben ik het gedeeltelijk eens. Ik zie niet zo gauw een andere leider opstaan binnen dit elftal. Hij speelt niet goed, maar is op andere manieren belangrijk voor deze jochies. Maargoed, volgende week in en tegen Napoli speelt hij sowieso niet, dus kan kunnen we zien hoe het elftal eruitziet zonder hem. Blind, dat andere leiderstype, is verdedigend zeer slecht maar opbouwend zeer belangrijk, dus niet in de verdediging zetten maar op het middenveld plaatsen. In de verdediging moet je echte killers hebben, daar ontbreekt het ons aan. Timber is fantastisch, maar Rensch is nog te zwak, Bassey moet nog groeien en Blind hoort daar niet meer te staan. Volledig eens, met de aantekening dat het probleem op het middenveld ligt (3-5-2) en de linies moeten meer aansluiten.
Aan het eind van vorig seizoen speelde Ajax onder ten Hag ook met 3-5-2, ook van Gaal laat het Nederlands Elftal zo spelen Gisteren sloeg nergens op, iedereen deed maar wat
Wat ik gezien heb van Sanchez is beter dan wat ik gezien heb van Rensch dus geef hem de credits, kan alleen maar beter worden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar we hebben op die positie nu geen oplossing op dit moment want ook Wijndal is het niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar we hebben op die positie nu geen oplossing op dit moment want ook Wijndal is het niet Heeft die al meerdere wedstrijden gespeelt dan ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:40 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk doet dat er wel toe. Tadic is de beste speler van Ajax. Laat die gozer gewoon op z’n eigen plek spelen. Vorig jaar ook al niet meer alleen kon die nog goede cijfers weerleggen... Maar dat kan die nu toch ook? Idem voor blind ?
Maar goed Akas heeft er al een heel verhaal over getypt :) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:40 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk doet dat er wel toe. Tadic is de beste speler van Ajax. Laat die gozer gewoon op z’n eigen plek spelen. Tadic WAS de beste speler van Ajax. Dit seizoen wordt pijnlijk duidelijk dat dat voorbij is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind Tadic en Blind ook rijp voor de bank, want beiden brengen niet wat je eigenlijk van ze verwacht.
Wat ik niet begrijp, is dat je na zo'n collectief falen, namelijk van het aankoopbeleid tot aan de trainer en spelers, individuen genoemd gaan worden. Er deugt er momenteel bijna niet één.
De enige die ik tot op heden dit seizoen wat credits geef, is Kenneth Taylor. Alle spelers zakken door iedere ondergrens heen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 10:55 schreef Loetje het volgende:Ik vind Tadic en Blind ook rijp voor de bank, want beiden brengen niet wat je eigenlijk van ze verwacht. Wat ik niet begrijp, is dat je na zo'n collectief falen, namelijk van het aankoopbeleid tot aan de trainer en spelers, individuen genoemd gaan worden. Er deugt er momenteel bijna niet één. De enige die ik tot op heden dit seizoen wat credits geef, is Kenneth Taylor. Alle spelers zakken door iedere ondergrens heen. van hun 2 verwacht je dat ze het team op sleeptouw nemen.. Dit gebeurd gewoon totaal niet en zijn gewoon vaak het slechtste eraf maar worden niet gewisseld, en een Berghuis gister bijv wel ipv tadic, hierdoor krijg je gezeik in de groep... Riep dit ruim een maand geleden al overigens dat hier voor gewaakt moest worden...
Ben het zeker wel met je eens dat je niet enkel de spelers of trainer de schuld kan geven, ook daarvoor gaat het al mis, zie de aankopen in verhouding met wat eris vertrokken.. en zie de aankopen die Napoli bijv heeft gedaan en wij.. minder kwijt maar wel meer kwaliteit binnen gehaald.. dit heeft Remco overigens al is aangegeven dat de aankopen weinig verrassend is en wellicht verkeerd... |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Het is nu al clip en klaar Schreuder haalt het einde van het seizoen niet. Het is ook niet gezond om assistenten mee te nemen, die niets met Ajax van doen hebben, schimmige makelaars inschakelen, scouting adviezen negeren. Allemaal vriendjes politiek. Moet je nu echt met drieën op de bank zitten. Lucas Ariel Ocampos, paniekvoetbal. Had even niets gehuurd, eigen jeugd lopen gelijkwaardige of betere spelers rond. Calvin Bassey idem. Owen Wijndal idem. Brobbey is een pinchhitter, niet meer dan dat, kan niet pingelen of soleren. 1 miljoen Euro was een leuk bedrag geweest. Een jaar langer Klaas-Jan i.p.v. Brobbey had zeker niet misstaan. Beter even het geld iets langer op de bank te laten om echt iets goeds te kopen. Wisselbeleid nog erger als Ten Hag. Blind in de verdediging, dat is vragen om tegendoelpunten, geen handelingssnelheid meer, Tadic totaal uit vorm, keeper Pasveer matig, geen topper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2022 door wvb -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: eerst volgende week nog de genadeklap |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou van mij mag Overmars terug komen maar wel met een nw telefoon zonder camera. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Dan kan die nog smsen hahaha |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 12:02 schreef wvb het volgende:Het is nu al clip en klaar Schreuder haalt het einde van het seizoen niet. Het is ook niet gezond om assistenten mee te nemen, die niets met Ajax van doen hebben, vage makelaars inschakelen, scouting adviezen negeren. Allemaal vriendjes politiek. Moet je nu echt met drieën op de bank zitten. Lucas Ariel Ocampos, paniekvoetbal. Had even niets gehuurd, eigen jeugd lopen gelijkwaardige of betere spelers rond. Calvin Bassey idem. Owen Wijndal idem. Beter even het geld iets langer op de bank te laten om echt iets goeds te kopen. Wisselbeleid nog erger als Ten Hag. Blind in de verdediging, dat is vragen om tegendoelpunten, geen handelingssnelheid meer, Tadic totaal uit vorm, keeper Pasveer matig, geen topper. Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk. Maar als ze niks hadden gedaan op de transfermarkt en we verliezen van AZ met Wijndal die een sterke pot speelt, of in Europa kansloos van een ploeg met een Ocampos en Bassey dan was het ook oorlog geweest. Het is gewoon een kut transferperiode geweest door de vele veranderingen. Overmars ineens weg, zekerheidjes als Nico, Martinez, Gravenbergh, Haller, Mazroui en op het laatste moment ook nog eens Antony. Dat zijn gasten die je niet zomaar vervangt.
Nu hebben ze 200M verdiend en 100M uitgegeven voor prima aankopen die echt nog wel veel gaan laten zien, maar gewoon even tijd nodig hebben. Ocampos is gehuurd en Grillitsch was transfervrij en die gaan gewoon vertrekken na dit seizoen denk ik. Alvast orienteren en de jeugd langzaam brengen, want Alvarez en Kudus gaan ook weg en Blind is ook wel een beetje klaar strakjes.
Het is een kutwoord, maar we moeten dit 'gewoon' zien als een tussenjaar, waarin alles wat is afgebrokkeld door verliezen en gek beleid langzaam weer wordt opgebouwd en de spelers de tijd krijgen om zich verder te ontwikkelen.
Verwachtingen reeel bijstellen en met zijn allen achter die jongens gaan staan. De enige waar ik echt mijn twijfels bij heb is Schreuder. We hebben een selectie waar veel meer uitgehaald moet kunnen worden vind ik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 13:22 schreef Jaccio het volgende:[..] Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk. Maar als ze niks hadden gedaan op de transfermarkt en we verliezen van AZ met Wijndal die een sterke pot speelt, of in Europa kansloos van een ploeg met een Ocampos en Bassey dan was het ook oorlog geweest. Het is gewoon een kut transferperiode geweest door de vele veranderingen. Overmars ineens weg, zekerheidjes als Nico, Martinez, Gravenbergh, Haller, Mazroui en op het laatste moment ook nog eens Antony. Dat zijn gasten die je niet zomaar vervangt. Nu hebben ze 200M verdiend en 100M uitgegeven voor prima aankopen die echt nog wel veel gaan laten zien, maar gewoon even tijd nodig hebben. Ocampos is gehuurd en Grillitsch was transfervrij en die gaan gewoon vertrekken na dit seizoen denk ik. Alvast orienteren en de jeugd langzaam brengen, want Alvarez en Kudus gaan ook weg en Blind is ook wel een beetje klaar strakjes. Het is een kutwoord, maar we moeten dit 'gewoon' zien als een tussenjaar, waarin alles wat is afgebrokkeld door verliezen en gek beleid langzaam weer wordt opgebouwd en de spelers de tijd krijgen om zich verder te ontwikkelen. Verwachtingen reeel bijstellen en met zijn allen achter die jongens gaan staan. De enige waar ik echt mijn twijfels bij heb is Schreuder. We hebben een selectie waar veel meer uitgehaald moet kunnen worden vind ik. Beste Jaccio, Van de eerste t/m de laatste letter van je post is waar. Ik ben het daarom volledig met je eens. Helaas, het zoveelste "tussenjaar" in mijn lange tijd als supporter. Ook ik ben van mening dat er (veel) meer uit onze selectie gehaald moet kunnen worden, en daar hebben we een ander soort trainer/coach voor nodig. Ik hoop dat voor volgend seizoen Arne Slot voor de groep kan staan. Er staat genoeg geld op de spaarrekening van Ajax om hem een bod te doen die hij niet kan weigeren. Onze huidige trainer heeft een brevet van onvermogen gegeven om pas 18 minuten voor tijd een broodnodige wissel toe te passen. Een open deur: als iets niet lukt, dan moet je wat anders proberen. Wisselen dus! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zelfs in zijn contract opnemen dat hij naar alles en iedereen dickpics mag sturen.
Dan is er tenminste weer beleid
Overmars presteerde met dickpics.
De ander ziet eruit als een dickpic en kan niets...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2022 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja en allemaal bar slecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij speelt niet op zijn eigen plek.
Tadic is een links buiten.
100% zeker dat als je hem daar gewoon zijn wedstrijden laat spelen dat hij weer zo goed wordt als hij was. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Hij speelt niet op zijn eigen plek. Tadic is een links buiten. 100% zeker dat als je hem daar gewoon zijn wedstrijden laat spelen dat hij weer zo goed wordt als hij was. 100% meeeens , die Schreuder loopt maar wat te prutsen |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Het middenveld deugt niet. Vanuit achteren en vanuit het middenveld wordt veel te voorzichtig opgebouwd en te langzaam waardoor de tegenstander zeeen van tijd krijgt om zich verdedigend te positioneren. Hierdoor komt Bergwijn niet in zijn kracht te spelen. Hij heeft snelheid en scorend vermogen en dat hebben we nodig. Maar met balletjes terug, breed en lange bal gaat het dus niets worden. Daarbij lijken onze backs veel te hoog te staan en zijn we in de omschakeling erg kwetsbaar.
Er moet iets veranderd worden wat betreft veldbezetting maar ook wat betreft mindset. En dit laatste niet alleen bij de spelers. De bitterheid over het vertrekken van sommigen spelers druipt van Schreuder af. Het lijkt achteraf wel een protest van hem om niet op tijd te wisselen. Daarbij speelt hij de ervaren trainer die zich niet gek laat maken door de schrikbarende resultaten en vertoonde spel. Maar dat is nu echt wel misplaatst. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als hij niet opdonderd laat hem dan maar beginnen met een ander systeem.Met deze backs zo hoog te laten staan kost je punten bij het leven omdat Blind/Bassie/Rensch daar totaal niet eschikt voor zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Hij speelt niet op zijn eigen plek. Tadic is een links buiten. 100% zeker dat als je hem daar gewoon zijn wedstrijden laat spelen dat hij weer zo goed wordt als hij was. Vorig jaar toch ook al gewoon minder, alleen betere cijfers.. een bal aannemen heeft weinig te maken met links of rechts buiten.. in de spits kon die het toch ook gewoon voorheen, de bekende tadic variant.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic hoort op links, is hij daar beter dan Bergwijn dan Bergwijn naar de bank of een andere positie
Bergwijn wordt door van Gaal ook op rechts gebruikt. Zelf zou ik op rechts kiezen voor die Portugees Conceiçao, die paar minuten die hij speelde vond ik niet slechter dan Tadic.
Kudus is een echte 10, die hoort niet in de spits maar goed we hebben Brobbey die nog geen neus heeft voor de goal zoals Suarez en Huntelaar dit hadden. Wat dit aangaand missen we toch Haller terwijl hij hier door menigeen naar beneden gehaald werd.
De grootste problemen liggen echter achter in en op het middenveld want hoe gaat Schreuder dit te lijf omdat ze niet het niveau aantikken van Martinez, Mazraoui, Tagliafico en Gravenbergh kan Ajax op dit moment geen druk uit voeren op de defensie vd tegenstander waar ze voorheen zo sterk in waren
Hij zal in de uitwedstrijd neem ik aan wel 5-3-2 spelen anders gaan we weer af als een gieter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik was gisteren niet meer in staat te reageren. Wat een afgang.
We weten in ieder geval dat de kansloze pot tegen Liverpool geen toeval was. Dit Ajax ontbeert gewoon klasse op een aantal locaties. Bassey is heel kwetsbaar in balbezit, na het vertrek van Gravenberch is de balans nog altijd zoek op het middenveld en de voorhoede loopt gewoon totaal niet.
Ook Schreuder moet ondertussen gaan nadenken over zijn rol. Als je pas zo laat ingrijpt toon je weinig daadkracht en gevoel voor de noodzaak om daadkrachtig te zijn. Of je nu kansloos op de broek krijgt met 70 minuten lang de basiself of dat je na 50 minuten ingrijpt en het tactisch omgooit... je krijg toch wel op de broek. Doe dan iets... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 16:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:Tadic hoort op links, is hij daar beter dan Bergwijn dan Bergwijn naar de bank of een andere positie Bergwijn wordt door van Gaal ook op rechts gebruikt. Zelf zou ik op rechts kiezen voor die Portugees Conceiçao, die paar minuten die hij speelde vond ik niet slechter dan Tadic. Kudus is een echte 10, die hoort niet in de spits maar goed we hebben Brobbey die nog geen neus heeft voor de goal zoals Suarez en Huntelaar dit hadden. Wat dit aangaand missen we toch Haller terwijl hij hier door menigeen naar beneden gehaald werd. De grootste problemen liggen echter achter in en op het middenveld want hoe gaat Schreuder dit te lijf omdat ze niet het niveau aantikken van Martinez, Mazraoui, Tagliafico en Gravenbergh kan Ajax op dit moment geen druk uit voeren op de defensie vd tegenstander waar ze voorheen zo sterk in waren Hij zal in de uitwedstrijd neem ik aan wel 5-3-2 spelen anders gaan we weer af als een gieter Tadic beter als Bergwijn op links, in deze vorm niet.. Brobbey begon goed en werd er plots afgehaald, dat doet iets met je vertrouwen en krijgt amper goede ballen in tegenstelling tot haller vorig seizoen en volgens mij deed brobbey het niet verkeerd vorig jaar met een goed draaiend team.. ;) gravenberch mis ik echt niet aangezien Taylor niet minder is dan gravenberch dus is er weinig veranderd op het middenveld
Gravenberch Berghuis Alvarez Taylor Berghuis Alvarez
Met name achterin en voorin heb je een flinke jas uitgedaan..
Mazzraoui rensch Bassey Martinez Bergwijn Anthony En een tadic die geen pepernoot meer raakt
En een hopeloze blind op dit moment..
En niet te vergeten het gezeik in de groep door onvrede omdat de trainer rare keuzes maakt.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er zullen harde noten gekraakt zijn vandaag binnen Ajax, ben benieuwd hoe het één en ander verder gaat, en natuurlijk naar de opstelling komend weekend en nog belangrijker hoe ze spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 16:01 schreef nummer10 het volgende:[..] Vorig jaar toch ook al gewoon minder, alleen betere cijfers.. een bal aannemen heeft weinig te maken met links of rechts buiten.. in de spits kon die het toch ook gewoon voorheen, de bekende tadic variant.. Vorig jaar gewoon heel goed. Leuk dat jij hem minder vind maar voetbal draait om getallen en die waren gewoon uitmuntend.
Als je de speler in de eredivisie bent die twee keer zoveel kansen creëert dan de nummer twee in dat klassement en dat getal is dan ook nog hoger dan het jaar ervoor van hemzelf. Dan speel je gewoon een dijk van een seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 16:59 schreef nummer10 het volgende:[..] Tadic beter als Bergwijn op links, in deze vorm niet.. Brobbey begon goed en werd er plots afgehaald, dat doet iets met je vertrouwen en krijgt amper goede ballen in tegenstelling tot haller vorig seizoen en volgens mij deed brobbey het niet verkeerd vorig jaar met een goed draaiend team.. ;) gravenberch mis ik echt niet aangezien Taylor niet minder is dan gravenberch dus is er weinig veranderd op het middenveld Gravenberch Berghuis Alvarez Taylor Berghuis Alvarez Met name achterin en voorin heb je een flinke jas uitgedaan.. Mazzraoui rensch Bassey Martinez Bergwijn Anthony En een tadic die geen pepernoot meer raakt En een hopeloze blind op dit moment.. En niet te vergeten het gezeik in de groep door onvrede omdat de trainer rare keuzes maakt.. In deze vorm niet?
Bergwijn is net zo dramatisch en hoe weet je nou wat de vorm van Tadic op zijn eigen positie is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 17:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:Er zullen harde noten gekraakt zijn vandaag binnen Ajax, ben benieuwd hoe het één en ander verder gaat, en natuurlijk naar de opstelling komend weekend en nog belangrijker hoe ze spelen Denk je dat echt?
Ik geloof er geen reet van. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zo'n afgang dit kan niet anders, alhoewel van de Sar geen harde zakenman is denk ik |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 17:35 schreef remco k het volgende:[..] Vorig jaar gewoon heel goed. Leuk dat jij hem minder vind maar voetbal draait om getallen en die waren gewoon uitmuntend. Als je de speler in de eredivisie bent die twee keer zoveel kansen creëert dan de nummer twee in dat klassement en dat getal is dan ook nog hoger dan het jaar ervoor van hemzelf. Dan speel je gewoon een dijk van een seizoen. Heeft nu ook prima cijfers, maken ze verder het elftal beter ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 17:36 schreef remco k het volgende:[..] In deze vorm niet? Bergwijn is net zo dramatisch en hoe weet je nou wat de vorm van Tadic op zijn eigen positie is? Dat zie je alleen al aan de aannames en simpele passes... Die zijn al gewoon bagger |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 13:41 schreef Pietje het volgende:[..] Beste Jaccio, Van de eerste t/m de laatste letter van je post is waar. Ik ben het daarom volledig met je eens. Helaas, het zoveelste "tussenjaar" in mijn lange tijd als supporter. Ook ik ben van mening dat er (veel) meer uit onze selectie gehaald moet kunnen worden, en daar hebben we een ander soort trainer/coach voor nodig. Ik hoop dat voor volgend seizoen Arne Slot voor de groep kan staan. Er staat genoeg geld op de spaarrekening van Ajax om hem een bod te doen die hij niet kan weigeren. Onze huidige trainer heeft een brevet van onvermogen gegeven om pas 18 minuten voor tijd een broodnodige wissel toe te passen. Een open deur: als iets niet lukt, dan moet je wat anders proberen. Wisselen dus! Moet je even het interview met Slot kijken waar hij naar Ajax wordt gevraagd na de ver schutting van gisteravond. Nog nooit zo’n grote grijns op het smoelwerk van een kakkerlak gezien. Deze figuur buiten dat het weer een kale muppet zou zijn hoeft van mij nooit meer in beeld te zijn bij de mooiste club van Nederland. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Hij speelt niet op zijn eigen plek. Tadic is een links buiten. 100% zeker dat als je hem daar gewoon zijn wedstrijden laat spelen dat hij weer zo goed wordt als hij was. We agree to disagree. Tadic is klaar. Geweldige bijdragen aan Ajax geleverd en daarvoor alle lof, maar de jaren gaan zijn tol eisen. Was vorig jaar al zichtbaar. 1000% zeker dat de succes story Tadic een aflopende zaak is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 19:24 schreef pth het volgende:[..] Moet je even het interview met Slot kijken waar hij naar Ajax wordt gevraagd na de ver schutting van gisteravond. Nog nooit zo’n grote grijns op het smoelwerk van een kakkerlak gezien. Deze figuur buiten dat het weer een kale muppet zou zijn hoeft van mij nooit meer in beeld te zijn bij de mooiste club van Nederland. Slot komt echt niet,moet je ook niet willen laat hem lekker bij Feijnooit blijven Ik ben nog steeds trots op onze club, een buitenlander zou niet verkeerd zijn voor deze groep
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vd Sar heeft voor mij laten zien zijn rol prima te kunnen vervullen.
Het gaat mij nu even om het eerste elftal en wat daar gezegd gaat worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zijn cijfers zijn nu een stuk minder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van Bergwijn bedoel je? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Gaat tenminste nog wat dreiging vanuit.. en ook vond ik Bergwijn beter spelen met wijndal achter hem.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is Tuchel een trainer die bij Ajax past? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Daar zat ik net over te fantaseren |
|
|
|
|
p111
|
|
|
A.u.b niet das echt een mafkikker |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Haha we hebben bijna alleen maar mafkikkers gehad als trainer |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 19:24 schreef pth het volgende:[..] Moet je even het interview met Slot kijken waar hij naar Ajax wordt gevraagd na de ver schutting van gisteravond. Nog nooit zo’n grote grijns op het smoelwerk van een kakkerlak gezien. Deze figuur buiten dat het weer een kale muppet zou zijn hoeft van mij nooit meer in beeld te zijn bij de mooiste club van Nederland. Dat interview heb ik niet gezien, maar ik geloof je direct. Als dat zo is, die grijns, dan hoef ik hem ook niet. Maar zijn filosofie over voetbal past volgens mij goed bij onze club. Maar ja, wie dan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zoals hij er bij zit met zijn kapuchonneke op Neeeee laat maar hahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die driftige zenuwlijder hoef ik niet te zien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 23:15 schreef Pietje het volgende:[..] Dat interview heb ik niet gezien, maar ik geloof je direct. Als dat zo is, die grijns, dan hoef ik hem ook niet. Maar zijn filosofie over voetbal past volgens mij goed bij onze club. Maar ja, wie dan? Jonk met Heitinga of anders een buitenlandse trainer |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik schreef gisteren al dat Wim Jonk gebrouilleerd is met Ajax. Die komt zeker niet. Ook schreef ik eerder al voorstander te zijn van een buitenlandse trainer. Maar wie? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 23:37 schreef Pietje het volgende:[..] Ik schreef gisteren al dat Wim Jonk gebrouilleerd is met Ajax. Die komt zeker niet. Ook schreef ik eerder al voorstander te zijn van een buitenlandse trainer. Maar wie? Pochettino, Villas Boas, misschien Bosz. Maar voor mij is de perfecte trainer van Gaal, met Heitinga als assistent. Na het WK instappen, nog 1 kunstje flikken en daarna kan Heitinga het overnemen. Dan Tadic als assistent bij jong Ajax en doorbouwen. Zie het al helemaal voor me. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 23:52 schreef Jaccio het volgende:[..] Pochettino, Villas Boas, misschien Bosz. Maar voor mij is de perfecte trainer van Gaal, met Heitinga als assistent. Na het WK instappen, nog 1 kunstje flikken en daarna kan Heitinga het overnemen. Dan Tadic als assistent bij jong Ajax en doorbouwen. Zie het al helemaal voor me. Zou geweldig zijn van Gaal maar die was al met pensioen voordat hij met het Nederlands Elftal aan de slag ging. Maar 1 ding is zeker zijn grootste vriend is Danny Blind, dit was 30 jaar gelden al zo, gingen samen op vakantie zelfs.
Nu wordt na het WK Blind technisch directeur dus is de kans groot dat ze beiden bij Ajax binnen stappen.
Dan zou het idd mooi zijn dat Heitinga zijn assistent wordt.
Toch acht ik de kans niet groot, van Gaal gaat vermoedelijk zijn pensioen verder uitdienen aan de Algarve.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|