|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - FC Twente (zondag 9 oktober 2022, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 9 oktober 2022, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vrees het ergste.. 0 vertrouwen in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-0. We zijn niet dood of zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2-1 Met een woeste natte bovenlip van Twente
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Sparta speelt ook optie misschien ? Kom op man, weet je nog steeds niet , dat dit Feyenoord is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is een proces Piet en daarin horen stappen met een zekere drive te zitten. Deze zie ik niet meer voldoende aftekenen, eerder een stapje terug gaan.
Maar goed t’s te hopen dat het nu misschien eens twee stappen vooruit gaat dan maar ben niet meer overtuigd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstelling AD nooit serieus nemen natuurlijk.
Maar alsjeblieft niet weer Dilrosun-Danilo-Ali. Dat kan echt niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Paxao wordt ook genoemd, begrijp wel waarom Slot hem er niet inzette, tegen Midjiland Omdat communiceren in het veld op dat moment belangrijk was. Ik zag een intervieuw met die natte bovenlip trainer van Twente.brrrrrrrrrrrrrrrr Hopelijk laten we wat zien op het veld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2022 - 08:39 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling AD nooit serieus nemen natuurlijk. Maar alsjeblieft niet weer Dilrosun-Danilo-Ali. Dat kan echt niet Dat zou echt bizar zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk nipte 2-1 overwinning, maar zal erg lastig worden, aardig dicht tegen de traditionele 3 staan az en twente intussen, qua vooruitgang bij ons vind ik vooral laatste wedstrijden dezelfde problemen, bij opbouw door het midden, het niet goed voor man komen van timber/kokcu wat zegt ze normaliter aanvallender denken en zijn, en nu ombeurten wel gelijk de achterste man voor verdediging zijn, en zie je dat er nogal eens gaten onstaan bij balverlies, in aanvallend opzicht s het grootste gemis wel 1 echte omdtreden buitenspeler die gewoon vaak levert, en vooral zn goals maakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het perspectief bij ons is beter. Grotere bank, als AZ en Twente blessures gaan krijgen kun je een gat slaan. Bovendien heb je in de WK pauze tijd om verder te schaven aan je ploeg. We zijn zonder schulden, staat best wel kwaliteit op het veld. En ja we zullen soms klappen krijgen. Maar de laatste jaren hebben we nog nooit zo een perspectief gehad. En morgen zit ik en velen er weer bij, we zijn niet kansloos, maar kansrijk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moet zeggen dat ik timber wel echt bij vlagen erg goede speler vind uiteindelijk, dat wegdraaien af en toe, en lijkt ook nog vrij sterk, probleem zit het meer in het verdedigend meedenkend aspect met en zonder bal, om weer verder te groeien lijkt het toch wel noodzaak er een vm bij komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2022 - 13:38 schreef piet de paler het volgende:Het perspectief bij ons is beter. Grotere bank, als AZ en Twente blessures gaan krijgen kun je een gat slaan. Bovendien heb je in de WK pauze tijd om verder te schaven aan je ploeg. We zijn zonder schulden, staat best wel kwaliteit op het veld. En ja we zullen soms klappen krijgen. Maar de laatste jaren hebben we nog nooit zo een perspectief gehad. En morgen zit ik en velen er weer bij, we zijn niet kansloos, maar kansrijk Eens, maar moet weer beter qua spel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:09 schreef bijft007 het volgende:Moet zeggen dat ik timber wel echt bij vlagen erg goede speler vind uiteindelijk, dat wegdraaien af en toe, en lijkt ook nog vrij sterk, probleem zit het meer in het verdedigend meedenkend aspect met en zonder bal, om weer verder te groeien lijkt het toch wel noodzaak er een vm bij komt Vind z’n handelingssnelheid naar voren te traag en maakt z’n transfersom niet waar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Typische Utrecht naar Feyenoord transfer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat klopt hoor (nog) niet die 7,5 milj of wat was het waard, maar heb het idee dat als er steevast iemand achter hun kokcu/timber loopt, ze beiden ook niet nonstop hoeve mee achteruit te lopen bij balverlies, kunnen ze beiden echt meer richten op hun eigenlijke positie, en daar hun energie in steken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe goed we de spelers weer vinden als we per ongeluk opeens winnen met goed voetbal morgen .
3 - 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind niet alle spelers slecht, en volgens mij vele forum leden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2022 - 16:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben benieuwd hoe goed we de spelers weer vinden als we per ongeluk opeens winnen met goed voetbal morgen . 3 - 1 Zou een wonder zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wonder of gewoon verdiende overwinning |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: O21 heeft met 6 - 0 van Willem2 gewonnen dus de wonderen zijn de wereld niet uit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op mannen , niet altijd de underdog willen spelen Met hulp van het legioen gaan we dit gewoon redden |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
4-0 Daarna wordt het gewoon weer kut. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gimenez maakt in de laatste minuut 2-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat dit de ommekeer wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik wel maar weet dat ze beter kunnen ,ploeg in opbouw |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Precies. Het kan zomaar zijn dat eind van de week Peter Bosz voor de groep staat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Een beetje toch de underdog vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij espn goed verwoord door v Egmond, Heb het boek Lourdes aan de maas gelezen, is de waarheid, hoe erg ik het ook vindt ( aangaande vergeten van het zee succesvolle verleden ) Je kan het ook zien aan de commentaren op het forum. Tijd is een belangrijk woord, er is echt een vernieuwing. En hoe moeilijk het ook is we moeten voor uit kijken en vernieuwing doet pijn als je verliest. Maar je moet doorrrrrrrrrr. Ga zo naar onze club en wat de uitslag ook wordt....het blijft mijn club en met kritiek ( meestal uit emotie) komen we niet verder We moeten kritisch blijven op Feyenoord maar niet afbreken.
Hup Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 11:18 schreef piet de paler het volgende:Bij espn goed verwoord door v Egmond, Heb het boek Lourdes aan de maas gelezen, is de waarheid, hoe erg ik het ook vindt ( aangaande vergeten van het zee succesvolle verleden ) Je kan het ook zien aan de commentaren op het forum. Tijd is een belangrijk woord, er is echt een vernieuwing. En hoe moeilijk het ook is we moeten voor uit kijken en vernieuwing doet pijn als je verliest. Maar je moet doorrrrrrrrrr. Ga zo naar onze club en wat de uitslag ook wordt....het blijft mijn club en met kritiek ( meestal uit emotie) komen we niet verder We moeten kritisch blijven op Feyenoord maar niet afbreken. En kun je jezelf niet meer vinden in de club uit zuid. Kun je verder kijken of er wel een club is in Rotterdam .Hup Feyenoord Het hele stukje is weer niks maar dat dikgedrukte is helemaal treurnis. Wat een ontzettende bagger. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees het boek, en maak een verschil tussen kritiek, en moedwillig afbraak doen aan de club. Ik ga nu naar het stadion jij ook ? En de laatste zin haal ik weg heb je misschien een punt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Santi in de spits ole ole. Dan 2-0 anders gaat het lastig worre |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er ale een opstelling bekend ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:Lees het boek, en maak een verschil tussen kritiek, en moedwillig afbraak doen aan de club. Ik ga nu naar het stadion jij ook ? En de laatste zin haal ik weg heb je misschien een punt. Ik kan alleen voor mezelf spreken. Bij mij is het kritiek en frustratie als ik negatief ben, ik wil het beste. Dus moedwillig afbraak? Niemand hier op dit forum lijkt mij.
Ja klopt, ik ga ook zo naar het stadion zoals elke thuiswedstrijd. En al zou dat niet zo zijn, zou me dat nog niet minder supporter maken. Iedereen is voor Feyenoord hier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind trouwens de negativiteit hier reuze mee vallen momenteel. Het is niet goed en moet veel beter.
En ja er zal tijd overheen gaan voordat het heel goed word maar ik vind dat je wel een bepaalde ondergrens moet hebben. En die zijn we ver onder gegaan tegen NEC en Midtjylland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel plezier in het stadion mannen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Timber, Kökcü; Szymanski, Gimenez, Dilrosun
Zo, aardig omgegooid. En logisch.
Hancko linksback verrassend als je 3 linksbacks hebt?
Heel erg benieuwd vanmiddag, ook met Szymanski op rechts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 13:16 schreef MMM het volgende:Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Timber, Kökcü; Szymanski, Gimenez, Dilrosun Zo, aardig omgegooid. En logisch. Hancko linksback verrassend als je 3 linksbacks hebt? Heel erg benieuwd vanmiddag, ook met Szymanski op rechts Ben ook erg benieuwd, eindelijk ook Gimenez in de basis. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
532 opstelling zo te zien. Pedersen op linksback of toch Hancko daar ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4-3-3.
3 linksback op de bank bijzonder. Ik dacht misschien paar niet fit.
|
|
|