|
|
kenny
|
|
|
zonde , hier laten we punten liggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja tegen Graz en Midtjylland moet je op voorhand tweemaal vier punten pakken om door te gaan. Nu missen we punten tegen Midtjylland. Dus we hebben elders bonuspunten nodig. Minstens een van de laatste 2 wedstrijden winnen. is het onderling resultaat gelijk, dus kan het zomaar op doelsaldo aankomen. Das momenteel in ons voordeel. +4 vs +3. Bovendien hebben wij er meer gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft echt volledig om zeep geholpen door de scheidsrechter. Al t voetbal wat er een beetje in zat was weg. De wissels brachten vervolgens ook helemaal niks. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Zeer teleurgesteld en onnodig dat het weer 2-2 is geworden. Het spel van Feyenoord moet echt veel en veel beter, want het is lang niet goed genoeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeer teleurstellend. Na de 2-1 echt het idee dat we deze gingen winnen. Na de 2-2 kakte het in maar toch nog voldoende mogelijkheden gehad.
Maar nogmaals als je twee keer niet wint van Midtjylland.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
49 minuten zuivere speeltijd, tsja, dat helpt ook niet mee. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Desalsnog staan wij op doelsaldo bij stand nog steeds bij lazio-graz met nog 5 minuten te gaan door het doelsaldo an kop |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Slordigheid nekt ons keer op keer. Je had gewoon vet los kunnen staan nu. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tsja, dat zullen meerdere ploegen uit deze poule denken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk buiten n goed voetballende controleur ook nog n extra buitenspeler (bv reis nelson) en op een goeie manier afscheid nemen van alireza, want is wel duidelijk dat dat niet meer kan, nu ongeveer wel zichtbaar buiten het spel anzich dat het ook wel beter ingevuld kan worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeiken, mekkeren, dom meegaan in stomme overtredingen. Geertruida die een speler aanvliegt, terwijl hij n vrije trap krijgt. kokcu die even dolleman speelt tegen de scheids.. Tja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar je hebt gevoetbald dus je snapt t ook wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En buiten dat, maakte ik mij daar nooit schuldig aan. Gebruikte het juist andersom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat bedoel ik niet. Ik begreep de frustratie namelijk 100% wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dus niet, je weet toch na een kwartier de persoonlijkheid van n scheids. Die man is pak m beet 40, wie denkt dat te kunnen veranderen dan met opmerkingen ??? Gewoon accepteren, negeren, en focus op voetbal. T heeft geen enkele zin, je bent alleen jezelf aan t ontregelen en frustreren. Mentale weerbaarheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan is t gevoel van frustratie en onmacht nog wel aanwezig. Plus de nodige adrenaline.
T is echt logisch, zeker wanneer je een bepaalde persoonlijkheid hebt. Sommigen hebben t totaal niet, elk mens is anders. Heeft ook niets met wel of niet fanatiek te maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hebben we nu een punt gewonnen of punten verloren Kijk altijd de wedstrijd nog een keer. Feyenoord was niet slecht maar verzuimde kansen te verzilveren. En tja verdedigend......en Bijlow .......... |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Bijlow is écht heel onzeker. Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 - 07:04 schreef van geil het volgende:Ik dus niet, je weet toch na een kwartier de persoonlijkheid van n scheids. Die man is pak m beet 40, wie denkt dat te kunnen veranderen dan met opmerkingen ??? Gewoon accepteren, negeren, en focus op voetbal. T heeft geen enkele zin, je bent alleen jezelf aan t ontregelen en frustreren. Mentale weerbaarheid. Eens, vooral de aanvoerder moet hierin het voortouw nemen.. |
|
|
|