|
|
nummer10
|
|
|
Paar Onana pilletjes onder de tong en door hahaha |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Weggestuurd bij Ajax geloof ik … |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:10 schreef pth het volgende:[..] Probleem is dat je niet eeuwig kan teren op het verleden. Er komt een moment dat het gedaan is en dat je niet meer mee kan komen. In mijn ogen is Blind iemand die hier op dit moment tegenaan zit. Ik vind het volkomen logisch dat hij gewisseld zou worden.
Maar de manier hoe er over zo’n gozer gesproken wordt vind ik niet normaal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Voor jong gespeelt en niet goed genoeg bevonden als ik het goed heb |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kan iemand Kudus de buitenspelregel uitleggen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:17 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het volkomen logisch dat hij gewisseld zou worden. Maar de manier hoe er over zo’n gozer gesproken wordt vind ik niet normaal. Dat mag je vinden, iedereen uit dingen op een andere manier.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je ziet duidelijk dat er geen afspraken zijn gemaakt om Individueel op spelers te blijven lopen.
Hetzelfde verhaal als met tiago. Gebruik Klaassen om zichzelf helemaal op te brengen om Hem uit de wedstrijd te halen en je speelt een compleet andere wedstrijd. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:15 schreef pth het volgende:[..] Nou ik heb geen enkele twijfel meer. Dit is de grootste trekvlek die de afgelopen 20 jaar in Amsterdam heeft rondgelopen. Heeft prima materiaal maar krijgt er geen enkel voetbal in. En ja, je kan een keer verliezen van een heel goed team. Maar dat is iets anders dan vernedert te worden met een trainer die niets anders staat te doen dan lulverhalen ophangen. Bij ons moet vooal de bezem door, zowel bij spelers zoals Blind, maar ook bij de bobo-directie / bestuur. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Snapt die toch niet, net zoals Schreuder niet snapt dat het geen spits is.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:18 schreef remco k het volgende:[..] Je ziet duidelijk dat er geen afspraken zijn gemaakt om Individueel op spelers te blijven lopen. Hetzelfde verhaal als met tiago. Gebruik Klaassen om zichzelf helemaal op te brengen om Hem uit de wedstrijd te halen en je speelt een compleet andere wedstrijd. Eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker. Een aantal hier inclusief mezelf vroegen destijds al om hem over te hevelen naar het eerste. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik volg de Blind discussie met interesse. In mijn ogen levert hij niet wat er verwacht wordt. Hij is sterk als er sterk team om hem heen staat, maar is niet iemand die het elftal kan dragen en dat is wel wat we van hem willen zien als routinier. Zakt nu door het ijs omdat hij kwaliteiten mist om een onzeker elftal op de schouders te nemen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat was 9 jaar geleden. Is daarna via Trencin, Nordsjaelland en Celta de Vigo in Italië terecht gekomen. Niet iedereen is met 18 of 19 al klaar voor de top. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bassey speelt een dijk van een wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax speelt helemaal zo slecht nog niet, Napoli is een maat je te groot met welke trainer dan ook realistisch gezien.
Hadden we Martinez, Mazraoui, Gravenberch en Anthony nog maar dan had niemand het over Schreuder.
Niet dat Schreuder niks te verwijten valt maar het is toch zo duidelijk als een klontje |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En door Ajax toendertijd veel te gemakkelijk geen interesse getoond. Toen was al duidelijk dat die jongen wel kon ballen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoe lang heeft die kale muppet nog nodig om te zien dat Kudus echt geen 9 is. Wat een stom varken die kut boer op de bank. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:19 schreef remco k het volgende:[..] Jazeker. Een aantal hier inclusief mezelf vroegen destijds al om hem over te hevelen naar het eerste. Jep, maar zelfs toen luisterden ze al niet naar mij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:25 schreef pth het volgende:Hoe lang heeft die kale muppet nog nodig om te zien dat Kudus echt geen 9 is. Wat een stom varken die kut boer op de bank. Ja en Kudus wordt erop afgerekend maar die mongool stelt hem op. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:20 schreef Eide het volgende:[..] Dat was 9 jaar geleden. Is daarna via Trencin, Nordsjaelland en Celta de Vigo in Italië terecht gekomen. Niet iedereen is met 18 of 19 al klaar voor de top. Deze was toen al duidelijk dat hij kon voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tsja. Niet iedereen krijgt normale normen en waarden mee vanuit huis. Dat is waar ook. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben echt benieuwd wie voortaan op de plaats zouden moeten nemen van Blind, Pasveer, (en misschien ook) Tadic.
Wie / welke spelers moeten er echt voor komen bij ons? Het lijkt zeker dat we met deze selectie niet verder kunnen, iets wat ook zichtbaar is in de Eredivisie. Het is niet alleen de wedstrijden in de Champignons League wat een verkeerde beeld geeft. Ben erg benieuwd wat er mogelijk (veel) meer achter zit. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax speelt helemaal zo slecht nog niet, Napoli is een maat je te groot met welke trainer dan ook realistisch gezien. Hadden we Martinez, Mazraoui, Gravenberch en Anthony nog maar dan had niemand het over Schreuder. Niet dat Schreuder niks te verwijten valt maar het is toch zo duidelijk als een klontje Er zijn een hoop blunders gemaakt bij Ajax, maar het aanstellen van die kut boer staat bij mij met stip op 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:20 schreef Eide het volgende:[..] Dat was 9 jaar geleden. Is daarna via Trencin, Nordsjaelland en Celta de Vigo in Italië terecht gekomen. Niet iedereen is met 18 of 19 al klaar voor de top. Toch zagen een hoop mensen toen al zijn potentie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij knokt ervoor. Maar als je verantwoordelijk bent voor de 1-0 na 4 minuten kun je niet spreken van een dijk van een wedstrijd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:29 schreef pth het volgende:[..] Er zijn een hoop blunders gemaakt bij Ajax, maar het aanstellen van die kut boer staat bij mij met stip op 1 Kan wel zijn maar hij is opgezadeld met een aantal spelers die er niet veel van bakken
En dan heb ik Haller nog niet mee gerekend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax speelt helemaal zo slecht nog niet, Napoli is een maat je te groot met welke trainer dan ook realistisch gezien. Hadden we Martinez, Mazraoui, Gravenberch en Anthony nog maar dan had niemand het over Schreuder. Niet dat Schreuder niks te verwijten valt maar het is toch zo duidelijk als een klontje Dit vind ik dus onzin.
Die spelers die je opnoemt zorgden er niet voor dat je beter stond in de omschakeling. Dat heeft ook weinig met kwaliteit te maken, echter alles met een goed tactisch plan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Hij knokt ervoor. Maar als je verantwoordelijk bent voor de 1-0 na 4 minuten kun je niet spreken van een dijk van een wedstrijd. Blind stond ook niet goed |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een afgang. Ajax gaat helemaal naar de tering |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:29 schreef Onze Ajax het volgende:Ik ben echt benieuwd wie voortaan op de plaats zouden moeten nemen van Blind, Pasveer, (en misschien ook) Tadic. Wie / welke spelers moeten er echt voor komen bij ons? Het lijkt zeker dat we met deze selectie niet verder kunnen, iets wat ook zichtbaar is in de Eredivisie. Het is niet alleen de wedstrijden in de Champignons League wat een verkeerde beeld geeft. Ben erg benieuwd wat er mogelijk (veel) meer achter zit. Als je van die RVC hockey trutjes gewoon Vlachodimos had mogen halen was dat alvast een probleem minder. Is gewoon een absolute top keeper. Tadic heb je al een vervanger voor en kan heus af en toe nog wat toevoegen maar niet meer altijd. Voor Blind moet er gewoon een vervanger komen die wel kan verdedigen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:31 schreef remco k het volgende:[..] Dit vind ik dus onzin. Die spelers die je opnoemt zorgden er niet voor dat je beter stond in de omschakeling. Dat heeft ook weinig met kwaliteit te maken, echter alles met een goed tactisch plan. Ben ik het niet mee eens, zeer zeker wel, Martinez en Gravenberch waren wel degelijk goed in de omschakeling |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Aankopen en trainer zijn kut met peren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens, zeer zeker wel, Martinez en Gravenberch waren wel degelijk goed in de omschakeling Gravenberch niet. Die stond altijd te diep. Martinez kon daar wel een rol in spelen met zijn snelheid |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:34 schreef Loetje het volgende:[..] Gravenberch niet. Die stond altijd te diep. Martinez kon daar wel een rol in spelen met zijn snelheid Onze linker en rechterkant zijn in alle linies een stuk slechter en er staat geen spits maar een middenvelder, Kudus op 10 en Brobbey in de spits |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:33 schreef pth het volgende:[..] Als je van die RVC hockey trutjes gewoon Vlachodimos had mogen halen was dat alvast een probleem minder. Is gewoon een absolute top keeper. Tadic heb je al een vervanger voor en kan heus af en toe nog wat toevoegen maar niet meer altijd. Voor Blind moet er gewoon een vervanger komen die wel kan verdedigen. Eens |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Slechte eerste helft voor Ajax. 1. Kudus is gewoon geen spits 2. Bergwijn is alleen goed in tikkies terug 3. Geen keuze voor mandekker op de beste man van Napoli 4. Mee verdedigen is meer dan achter staan, anticipieren op de inkomende man en dan niet gaan kijken wat ie gaat doen, maar vol er tegenaan...en ook niet wegdraaien bij een schot...
Benieuwd of de 2e helft beter wordt... Oja, ik vind het enorm jammer dat Ajax niet gewoon in het bekende Ajax shirt speelt. Commercieel wellicht leuk voor de oplagen maar voor de herkenbaarheid een regelrechte sof! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 - 19:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Onze linker en rechterkant zijn in alle linies een stuk slechter en er staat geen spits maar een middenvelder, Kudus op 10 en Brobbey in de spits Was de discussie niet toch? Je lijkt nummer10 wel |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zolang niks bij ons op de schop gaat zullen we achter de feiten blijven lopen als een trage slak. Bij Ajax lijkt het er op dat ze geen echte maatregelen durven te nemen niet worden gedaan.
Alles alleen gericht blijven op de jeugd, daar vooraf met hen géén topresultaten worden behaald. Alleen goede topaankopen kan Ajax uit de problemen brengen. Nu maar zien hoe de 2e helft gaat verlopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hij wisselt wederom niet.
Wie slaat die man een keer tegen zijn harses aan dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Misschien word je soms gevormd door omstandigheden, dat kan ook nog.. Maar ik ben blij dat ik van alles heb meegemaakt, word je gelukkig een stuk harder van ipv een zepezaadje..
Maar goed terug naar deze leuke en hopelijk laatste pot van Schreuder.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lekker Klaassen ! Onze bankzitter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Fijn de aansluiting dankzij Klaassen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Goede voorzet van Bassey over rechts, super goed binnen geknikt door Klaassen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Altijd negatief of met een ondertoontje |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Pracht goal op een voorlopig treurige avond. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zo is dat, nu er 2 bij!!! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik denk dat Napoli best rustig aan speelt, maar Ajax lijkt Tadic totaal niet te missen. Zou Schreuder dat ook zo zien? |
|
|
|