BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Napoli - Ajax (woensdag 12 oktober 2022, 18:45); 4 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - woensdag 12 oktober 2022 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hahaha viel me ook op. Zei hij nou 4-3?
Yup, kale idioot heeft een andere wedstrijd op zijn iPad zitten kijken (Reiziger had waarschijnlijk een leukere wedstrijd gevonden).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door pth --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 oktober 2022 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 20:59 schreef pth het volgende:

[..]

Denk dat er geen andere optie is dan in de winterstop opnieuw fors de portemonnee te trekken.
Zeker weten want wat is er ongelooflijk slecht ingekocht
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ziet er beter uit
Maar deze trainer blijft te lang vast houden aan Kudus als spits, ik zou hem wel graag op 10 willen zien
Hij presteerd nu ook niet en heeft ook nog niet veel krediet verdient.

Maar dan moet je dus concencao eraf halen.
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 20:58 schreef Loetje het volgende:
En dan doen alsof er zoveel vooruitgang is/was.

Ik heb echt het idee dat Napoli zich enorm in hield
Helemaal met je eens.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 12 oktober 2022 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als het aankoopbeleid zo slecht is, is het wel zonde om die zelfde gasten weer in te laten kopen. Eerst maar eens goed onderzoeken wat daar fout gaat voordat je weer miljoenen uit gaat lopen geven denk ik.
Komen ze dalijk weer met een paar clowns aanzetten die op de bank moeten zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door Jaccio --
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind echt dat ze dit dus niet moeten doen.

Als je dat doet en het lukt weer niet, dan ben je echt helemaal terug bij af.

Ajax moet juist direct terug naar waar het vandaan komt.

Leuke talenten halen die de tijd krijgen om zich te ontwikkelen in combinatie met de types Blind Klaassen en Tadic. Aangevuld met eigen jeugd.

Ajax heeft genoeg geld uitgegeven en waarschijnlijk een loon huis waar je u tegen zegt.

Het laatste wat je dan moet doen is flink de portemonnee trekken.
pth
 pth - woensdag 12 oktober 2022 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als het aankoopbeleid zo slecht is, is het wel zonde om die zelfde gasten weer in te laten kopen. Eerst maar eens goed onderzoeken wat daar fout gaat voordat je weer miljoenen uit gaat lopen geven denk ik.
Komen ze dalijk weer met een paar clowns aanzetten die op de bank moeten zitten.
En dan volgend jaar CL voetbal missen zeker? Scouting was over het geheel best goed. Bestaat niet dat die kale lul dat ook al naar de kloten heeft geholpen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 oktober 2022 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind echt dat ze dit dus niet moeten doen.

Als je dat doet en het lukt weer niet, dan ben je echt helemaal terug bij af.

Ajax moet juist direct terug naar waar het vandaan komt.

Leuke talenten halen die de tijd krijgen om zich te ontwikkelen in combinatie met de types Blind Klaassen en Tadic. Aangevuld met eigen jeugd.

Ajax heeft genoeg geld uitgegeven en waarschijnlijk een loon huis waar je u tegen zegt.

Het laatste wat je dan moet doen is flink de portemonnee trekken.
Dit hoor je mij ook niet zeggen, dus ben ik het wel eens
Jaccio
 Jaccio - woensdag 12 oktober 2022 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:11 schreef pth het volgende:

[..]

En dan volgend jaar CL voetbal missen zeker? Scouting was over het geheel best goed. Bestaat niet dat die kale lul dat ook al naar de kloten heeft geholpen.
Zelfs met dit elftal zou je kampioen moeten kunnen worden en dus CL moeten kunnen halen.
Als je de knip trekt, doe dat dan om een nieuwe trainer op te halen.
Nu goed scouten en lijntjes uitgooien voor aankopen na het seizoen lijkt mij het verstandigste.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 oktober 2022 - 21:19   quote  deeplink  
Als je Napoli, Bayern München, PSG, Benfica, City, Chelsea ziet dan hebben wij met onze spelersgroep niets te zoeken in de Champions League, laat staan in de Europa League.

Al heb je de beste trainer er voor staan.

We komen echt gewoon kwaliteit, snelheid, inzicht te kort al wil ik Schreuder hier niet mee verdedigen want die mag van mij direct zijn koffers pakken
Loetje
 Loetje - woensdag 12 oktober 2022 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik sta er niet van te kijken dat hij morgen zijn ontslag krijgt
Ik wel. Huntelaar was van de week nog tevreden.

Die gaat niet. Dan heeft H2 en alles fout gedaan qua aankopen en vervolgens de trainer verneukt. Dan is het voor hun ook het einde. Nee, dit gebeurd niet morgen
Loetje
 Loetje - woensdag 12 oktober 2022 - 21:22   quote  deeplink  
Rangers voor. Ajax zal met 2 goals verschil moeten gaan winnen van Liverpool. Echter, ze zouden zomaar nog wel eens laatste kunnen gaan worden
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:11 schreef pth het volgende:

[..]

De scouts worden nu juist overgeslagen
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 21:28   quote  deeplink  
Ik ben het oprecht met Schreuder blind en Klaassen eens dat dit veel positiever is dan vorige week en dat Ajax zelfstandig beter gevoetbald heeft.

Echter, je verliest met 4 tegengoals, doe even normaal mensen en hou die meningen lekker voor je en hou dat intern.

Ze gaan ook even simpel aan het feit voorbij dat napoli echt gas terug ging nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 oktober 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wel. Huntelaar was van de week nog tevreden.

Die gaat niet. Dan heeft H2 en alles fout gedaan qua aankopen en vervolgens de trainer verneukt. Dan is het voor hun ook het einde. Nee, dit gebeurd niet morgen
Daar kan je jammer genoeg gelijk in krijgen, daarnaast is van de Sar ook veel te soft.

Ik mis Overmars
Loetje
 Loetje - woensdag 12 oktober 2022 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar kan je jammer genoeg gelijk in krijgen, daarnaast is van de Sar ook veel te soft.

Ik mis Overmars
Overmars heeft het gewoon geweldig gedaan. Aankoop en verkoopbeleid was onder aan de streep gewoon goed. Op den duur waren de meeste aankopen goed. Veel goede spelers bleven een jaar extra, liet zijn oren hangen naar de scouting en verkocht voor veel geld. Ajax was gezond en het klopte gewoon.

De dag vandaag lijkt alles anders.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 oktober 2022 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:28 schreef remco k het volgende:
Ik ben het oprecht met Schreuder blind en Klaassen eens dat dit veel positiever is dan vorige week en dat Ajax zelfstandig beter gevoetbald heeft.

Echter, je verliest met 4 tegengoals, doe even normaal mensen en hou die meningen lekker voor je en hou dat intern.

Ze gaan ook even simpel aan het feit voorbij dat napoli echt gas terug ging nemen.
Dan is het bijna van nou 'geen 6 goals tegen, maar slechts 4'.

Napoli zakte heel erg in na de 2e goal en zodra het even ging aanzetten, lag er meteen weer de ruimte zoals vorige week. Ajax heeft opnieuw amper wat gecreëerd. Ik weet niet of het wel 'zoveel positiever' was.
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 oktober 2022 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Die eerste goal is 100% bassey.
Blind heeft al een tegenstander daar.

Die laatste is uiteraard 100% blind en die speelde ook gewoon weer heel matig.
Samen met timber op 1 man (blind heeft niet eens een man trouwens) ipv die man die bij bassey wegloopt in de gaten te houden?

Ik hoor je trouwens niet over die geweldige opbouwende pass die mis gaat waar Napoli uit scoort (buitenspel dat wel)

Gewoon 3 doelpunten waarbij hij betrokken is op welke manier ook
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik mis Overmars
Geen idee of van der Sar te soft is. We kijken daar niet dagelijks kunnen mee en de directe invloed van een directeur is sowieso vaak niet te zien. Daarna zie je als het goed is de lange termijn visie van
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Samen met timber op 1 man (blind heeft niet eens een man trouwens) ipv die man die bij bassey wegloopt in de gaten te houden?

Ik hoor je trouwens niet over die geweldige opbouwende pass die mis gaat waar Napoli uit scoort (buitenspel dat wel)

Gewoon 3 doelpunten waarbij hij betrokken is op welke manier ook
Iedereen die gevoetbald heeft weet dat je in zo’n situatie als centrale man amper een kans maakt omdat jezelf vaak redelijk vast in positie kan en je een speler op volle snelheid op je af ziet komen.

En als je gewoon eens een keer leest schrijf ik dat Blind verschrikkelijk speelde vandaag. Wat moet je daar nog aan toe voegen dan?

Een buitenspel moment neem ik niet mee, dat is hetzelfde als het woordje “als” in voetbal en dat telt niet.

Als

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door remco k --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 12 oktober 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Rangers krijgt een enorm pak slaag van Liverpool
remco k
 remco k - woensdag 12 oktober 2022 - 22:55   quote  deeplink  
Onana staat me daar weer goed te keepen zeg.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 12 oktober 2022 - 22:56   quote  deeplink  
Die Lewandowski is echt een geschenk uit de hemel voor Barca.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 oktober 2022 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 oktober 2022 - 22:56 schreef Jaccio het volgende:
Die Lewandowski is echt een geschenk uit de hemel voor Barca.
Lewandowski scoort overal en altijd, jaloers dat wij niet zo'n spits hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 oktober 2022 - 23:15   quote  deeplink  
Tijdens het interview van Klaassen, moest hij op zijn tanden bijten om heel open en eerlijk te zijn

Ik kreeg het idee dat hij niet blij is met Schreuder of in ieder geval met zijn manier van spelen, ik denk dat er meer speelt dan wij denken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 oktober 2022 - 05:25   quote  deeplink  
Verlos ons alsjeblieft van deze trainer en deze reserve aanvoerder. Normaal kijk ik geen interviews achteraf en deze 2 presteerden het om zo erg veel slap gelul de ruimte in te sturen nadat je kansloos verloor dat zelfs ik niets meer bij kwam van het lachen! Alsof die gasten dachten dat ze hier een goed resultaat hebben neergezet! Nee stelletje mongolen, we zijn voor de 2e keer afgedroogd en moeten onszelf gewoon keihard schamen in een hoekje. Dit resultaat betekend wat mij betreft einde Schreuder, Huntelaar en Hamstra.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 oktober 2022 - 05:25   quote  deeplink  
Verlos ons alsjeblieft van deze trainer en deze reserve aanvoerder. Normaal kijk ik geen interviews achteraf en deze 2 presteerden het om zo erg veel slap gelul de ruimte in te sturen nadat je kansloos verloor dat zelfs ik niets meer bij kwam van het lachen! Alsof die gasten dachten dat ze hier een goed resultaat hebben neergezet! Nee stelletje mongolen, we zijn voor de 2e keer afgedroogd en moeten onszelf gewoon keihard schamen in een hoekje. Dit resultaat betekend wat mij betreft einde Schreuder, Huntelaar en Hamstra.
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2022 - 07:00   quote  deeplink  
Als je de interviews ziet van Brobbey en Klaassen dan hoor je zo verschrikkelijk veel onvrede. Dit hoorde je onder ten Hag niet hoor.

Ik vermoed dat Schreuder de jongens te vrij heeft gelaten en dat ten Hag ze zo verschrikkelijk strak had staan. Nu maken ze daar misbruik van en dat gemis aan discipline zie je overal op het veld terug.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 oktober 2022 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 07:00 schreef remco k het volgende:
Als je de interviews ziet van Brobbey en Klaassen dan hoor je zo verschrikkelijk veel onvrede. Dit hoorde je onder ten Hag niet hoor.

Ik vermoed dat Schreuder de jongens te vrij heeft gelaten en dat ten Hag ze zo verschrikkelijk strak had staan. Nu maken ze daar misbruik van en dat gemis aan discipline zie je overal op het veld terug.
Dat weet ik niet of dat het is, denk meer onvrede over de opstellingen en speeltijd met een drog reden.. precies zoals ik al een hele tijd geleden heb geroepen.. probeer ze maar allemaal tevreden te houden.. en dan kan je zeggen tenhag lukte het ook (ook daardoor zijn er een paar weggelopen natuurlijk) en daarbij komt ook nog eens dat de prestaties kut zijn en dat zien de bankzitters ook dus vinden hun dat ze de kans moeten krijgen en terecht, alleen dat krijgen ze niet of amper..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 oktober 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 07:00 schreef remco k het volgende:

Wat ik gelezen heb is dat Schreuder ze meer verantwoordelijkheid bij bracht, dat werkt niet met volgevreten profs, daar moet je boven op zitten, straf geven wanneer ze te laat komen, mobieltjes inleveren, herhalend op snelheid trainen tot dat ze er bij gaan liggen.

Anders wordt het een los geslagen bende, ze gaan dan elkaar toespreken, er komt dan onvrede binnen de groep

Ze werden gek van ten Hag want die zat er boven op, iedereen wist precies wat te doen.

Maar dan blijft nog staan dat sommige spelers te kort schieten t.o.v. de spelers die zijn vertrokken.

Laten we snel een andere trainer binnen halen die ze meer discipline op legt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 oktober 2022 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 09:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet of dat het is, denk meer onvrede over de opstellingen en speeltijd met een drog reden.. precies zoals ik al een hele tijd geleden heb geroepen.. probeer ze maar allemaal tevreden te houden.. en dan kan je zeggen tenhag lukte het ook (ook daardoor zijn er een paar weggelopen natuurlijk) en daarbij komt ook nog eens dat de prestaties kut zijn en dat zien de bankzitters ook dus vinden hun dat ze de kans moeten krijgen en terecht, alleen dat krijgen ze niet of amper..
Je zit er weer helemaal naast, je hoofd slaat weer op hol t.o.v. dat er door ten Hag spelers vertrokken zijn, pure onzin want degene die vertrokken zaten niet op de bank, die speelden elke wedstrijd.
Bij ten Hag wisten de spelers waar ze aan toe waren.

Natuurlijk komt er onvrede bij de bankzitters wanneer spelers die aan de aftrap beginnen niet datgene brengen wat er verlangd wordt.

Dit is altijd en overal in de voetbalwereld
Maar daardoor wordt er niet slecht gespeeld.

Er wordt slecht gespeeld omdat de spelers niet weten waar ze aan toe zijn, er wordt te veel zelf initiatief verwacht van deze trainer, dit was niet onder ten Hag.

Deze trainer is te soft, dat zie je al voor de camera, er zit geen enthousiasme bij, denk niet dat hij het op de rit krijgt
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 oktober 2022 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 09:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je zit er weer helemaal naast, je hoofd slaat weer op hol t.o.v. dat er door ten Hag spelers vertrokken zijn, pure onzin want degene die vertrokken zaten niet op de bank, die speelden elke wedstrijd.
Bij ten Hag wisten de spelers waar ze aan toe waren.

Natuurlijk komt er onvrede bij de bankzitters wanneer spelers die aan de aftrap beginnen niet datgene brengen wat er verlangd wordt.

Dit is altijd en overal in de voetbalwereld
Maar daardoor wordt er niet slecht gespeeld.

Er wordt slecht gespeeld omdat de spelers niet weten waar ze aan toe zijn, er wordt te veel zelf initiatief verwacht van deze trainer, dit was niet onder ten Hag.

Deze trainer is te soft, dat zie je al voor de camera, er zit geen enthousiasme bij, denk niet dat hij het op de rit krijgt
Neres, taqlifico waren dus blij dat ze amper kansen kregen en zo nog wel wat.. dit heeft totaal niks met vrijheid temaken, dit is gewoon pure onvrede in de groep door rare keuzes door de trainer... Gorter 1 wedstrijd en eruit, pasveer nu ook een aantal keren in de fout en blijft staan (gun ik pasveer hoor daar gaat het niet om) maar dat meten met 2 maten doet scheuder de das om..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 oktober 2022 - 09:56   quote  deeplink  
Jongen al hadden we met het team van vorig seizoen gespeeld en met ten Hag dan nog hadden we een pak slaag gekregen van Napoli.

Kijk wat deze spelers aan snelheid in deze ploeg legden, ze hebben maar een paar kansen nodig.

Dit team is als zodanig ingespeeld met elkaar dat ze bijna niet te stoppen zijn.
16 wedstrijden geen punt verloren, hun competitie is ook een maatje hoger dan onze Mickey Mouse competitie.

Hun zijn gewoon een maat te groot voor ons Ajax

Ajax gaat het nog moeilijk krijgen in de Europa League, mede ook door de aankopen hoor
jodocus
 jodocus - donderdag 13 oktober 2022 - 10:40   quote  deeplink  
vergane glorie helaas, hopen op betere tijden
Jaccio
 Jaccio - donderdag 13 oktober 2022 - 11:08   quote  deeplink  
Schreuder heeft er echt een potje van gemaakt, in een paar maanden tijd. Ik zie het tij niet zo snel meer keren en denk dat een vroegtijdig afscheid onvermijdelijk is. De groep lijkt hem niet te snappen en respecteren. Hij maakt rare keuzes en zegt vreemde dingen. De onvrede is af te lezen aan de gezichten, woorden en het gedrag van de spelers.

Ten Hag na een 4-0 overwinning op Dortmund: “Op sommige momenten waren we nog te slordig dat moet er echt uit”

Schreuder na een 4-2 nederlaag: “Vind dat we eigenlijk een prima wedstrijd hebben gespeeld”

Schreuder heeft niet alleen het spel en de resultaten aangetast, ook de ambitie.

Huntelaar en Hamstra gaan ook zeker niet vrijuit. Er is veel verdiend, maar enorm slecht geanticipeerd op de transfermarkt met aankopen die niets toevoegen vooralsnog. Bergwijn gaat echt wel renderen als het team goed staat en Bassey en Conceicao zit nog wel wat rek in denk ik, maar als je ziet wat er op de bank zit aan weggegooid geld kan je niet anders dan concluderen dat er belachelijk slecht is ingekocht. We hebben Pasveer op doel en een Gorter die er gewoonweg (nog) niet klaar voor is en dan gaat de RvC liggen voor de komst van een keeper.

Nog 7 wedstrijden te gaan, waaronder 3 loodzware, en dan begint het WK.
Na het WK zijn Alvarez en Kudus voor een prikkie op te halen en valt er een nog groter gat. En dan moeten we de Europe League nog in. Niet dat het zo vanzelfsprekend is dat we die gaan halen overigens. Hoe gaan we dat allemaal oplossen? en belangrijker, wie? Het is 1 grote teringzooi.

Ik weet dat het allemaal open deuren zijn die ik intrap, maar wilde het toch even gezegd hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2022 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - donderdag 13 oktober 2022 - 11:49   quote  deeplink  
Er staat gewoon geen op een elkaar ingespeeld team. Er zijn geen automatismen en wellicht daardoor ook opvallende persoonlijke fouten. Hierbij opgeteld dat er blijkbaar veel onvrede is bij de spelers. Wat die onvrede is, daar kunnen we alleen naar gissen.

Feit is wel dat Schreuder er geen team van maakt dat lekker combineert en weet wat het moet doen. Plus dat er gekozen wordt voor spelers op posities die ook niet renderen.

Ik heb gisteren Tadic overigens niet gemist.

Bergwijn Brobbey Concencao

lijkt mij een voorhoede om te proberen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 oktober 2022 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 11:08 schreef Jaccio het volgende:
Schreuder heeft er echt een potje van gemaakt, in een paar maanden tijd. Ik zie het tij niet zo snel meer keren en denk dat een vroegtijdig afscheid onvermijdelijk is. De groep lijkt hem niet te snappen en respecteren. Hij maakt rare keuzes en zegt vreemde dingen. De onvrede is af te lezen aan de gezichten, woorden en het gedrag van de spelers.

Ten Hag na een 4-0 overwinning op Dortmund: “Op sommige momenten waren we nog te slordig dat moet er echt uit”

Schreuder na een 4-2 nederlaag: “Vind dat we eigenlijk een prima wedstrijd hebben gespeeld”

Schreuder heeft niet alleen het spel en de resultaten aangetast, ook de ambitie.

Huntelaar en Hamstra gaan ook zeker niet vrijuit. Er is veel verdiend, maar enorm slecht geanticipeerd op de transfermarkt met aankopen die niets toevoegen vooralsnog. Bergwijn gaat echt wel renderen als het team goed staat en Bassey en Conceicao zit nog wel wat rek in denk ik, maar als je ziet wat er op de bank zit aan weggegooid geld kan je niet anders dan concluderen dat er belachelijk slecht is ingekocht. We hebben Pasveer op doel en een Gorter die er gewoonweg (nog) niet klaar voor is en dan gaat de RvC liggen voor de komst van een keeper.

Na het WK zijn Alvarez en Kudus voor een prikkie op te halen en valt er een nog groter gat. En dan moeten we de Europe League nog in. Niet dat het zo vanzelfsprekend is dat we die gaan halen overigens. Hoe gaan we dat allemaal oplossen? en belangrijker, wie? Het is 1 grote teringzooi.

Ik weet dat het allemaal open deuren zijn die ik intrap, maar wilde het toch even gezegd hebben.
Het verval was onder ten Hag al ingezet waar die bijna de titel verspilde en het moest hebben van individuele kwaliteiten die je kwijt bent...

Rest mee eens..
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 oktober 2022 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 11:49 schreef AkaS het volgende:
Er staat gewoon geen op een elkaar ingespeeld team. Er zijn geen automatismen en wellicht daardoor ook opvallende persoonlijke fouten. Hierbij opgeteld dat er blijkbaar veel onvrede is bij de spelers. Wat die onvrede is, daar kunnen we alleen naar gissen.

Feit is wel dat Schreuder er geen team van maakt dat lekker combineert en weet wat het moet doen. Plus dat er gekozen wordt voor spelers op posities die ook niet renderen.

Eens
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 09:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Schreuder zegt zelf gewoon dat hij de jongens allemaal veel vrijer laat omdat hij denkt dat ze daarmee om kunnen gaan.

Dus blijkbaar niet.

Onder ten Hag waren er ook jongens niet blij met hun speeltijd, toen hoorde je dit soort teksten niet.
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 09:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Neres, taqlifico waren dus blij dat ze amper kansen kregen en zo nog wel wat.. dit heeft totaal niks met vrijheid temaken, dit is gewoon pure onvrede in de groep door rare keuzes door de trainer... Gorter 1 wedstrijd en eruit, pasveer nu ook een aantal keren in de fout en blijft staan (gun ik pasveer hoor daar gaat het niet om) maar dat meten met 2 maten doet scheuder de das om..
Geen enkele reserve speler is blij met zijn rol.

Het gaat om de manier van ermee dealen. En dat was onder ten Hag prima en is nu gewoon niet goed.

Spelers bekritiseren nu gewoon openlijk hun trainer.
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 09:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jongen al hadden we met het team van vorig seizoen gespeeld en met ten Hag dan nog hadden we een pak slaag gekregen van Napoli.

Kijk wat deze spelers aan snelheid in deze ploeg legden, ze hebben maar een paar kansen nodig.

Dit team is als zodanig ingespeeld met elkaar dat ze bijna niet te stoppen zijn.
16 wedstrijden geen punt verloren, hun competitie is ook een maatje hoger dan onze Mickey Mouse competitie.

Hun zijn gewoon een maat te groot voor ons Ajax

Ajax gaat het nog moeilijk krijgen in de Europa League, mede ook door de aankopen hoor
Napoli is echt een prima ploeg, maar je maakt ze groter dan ze echt zijn.
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2022 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 11:08 schreef Jaccio het volgende:

Ajax bepaalt of ze kudus en Alvarez verkopen. Die blijven gewoon bij Ajax tot de zomer.
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 11:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het verval was onder ten Hag al ingezet waar die bijna de titel verspilde en het moest hebben van individuele kwaliteiten die je kwijt bent...

Rest mee eens..
Echt complete onzin man.

Onder ten Hag zijn er wel vaker minder goede periodes gespeeld en dat kwam hij altijd weer te boven.

Het verval is door Schreuder Huntelaar en Hamstra ingezet en niet anders.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 oktober 2022 - 12:18   quote  deeplink  
quote:

Allemaal leuk wat je hier schrijft, klopt wel ook maar er was ook geen maat op Napoli, dit team gaat heel ver komen in de Champions League.

Hebben ook Liverpool met speels gemak op zij gezet

Maar je hebt gelijk dat er iets moet gebeuren maar goed dat weet zelfs iemand die geen verstand heeft van voetbal

De top van Ajax met de RVC bepalen het beleid, de scouts worden finaal overgeslagen.
De trainer weet niet waar hij mee bezig is, er is geen gerenomeerde spits binnen gehaald wel 2 aankomende spitsen, enfin gaat zo maar door

Het is een zootje bij Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 oktober 2022 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt complete onzin man.

Onder ten Hag zijn er wel vaker minder goede periodes gespeeld en dat kwam hij altijd weer te boven.

Het verval is door Schreuder Huntelaar en Hamstra ingezet en niet anders.
Eens want hij lult weer eens uit zijn nek, het zijn altijd dezelfde mensen die een schop krijgen van hem
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 oktober 2022 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2022 - 12:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens want hij lult weer eens uit zijn nek, het zijn altijd dezelfde mensen die een schop krijgen van hem
Ga het nakijken zou ik zeggen, afgelopen seizoen werd het slechter en slechter onder ten Hag en had die geluk met spelers als Martinez en Anthony, die je nu gewoon mist..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 oktober 2022 - 13:07   quote  deeplink  
Ik snap niet dat jullie Blind zo afbranden. Hij gaf een geweldig mooie steekpas, op het juiste moment en de juiste snelheid. De verdediging was helemaal weg gespeeld en de keeper volledig verast. De aanvaller kon het 4e doelpunt probleemloos binnen schieten dankzij deze geweldige assist van Blind.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 oktober 2022 - 13:08   quote  deeplink  
Te goed om hem niet te delen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 oktober 2022 - 13:20   quote  deeplink  
Hahaha
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2022 - 14:10   quote  deeplink  
quote:

Bergwijn heeft gister toch gewoon helemaal niets gecreëerd vanaf links. En juist Berghuis creëert wel iets vanaf rechts en moet daar dan weer weg?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2022 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Napoli - Ajax (woensdag 12 oktober 2022, 18:45); 4 - 2

0.0114989