|
|
piet de paler
|
|
|
Wat boeit mij wat iemand in zijn bedje doet............ Wat zal de pers dit gaan benadrukken.........schande , en kan deze jongen met deze druk om.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De verkorte toelichting |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Cock su had gewoon met zn normale band moeten gaan spelen. Nu deze gore bende aan een medespeler geven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Die gaat over hem heen vallen.................. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor mij hoeft 't ook allemaal niet zo geforceerd. Maar als moslim zeggen "ik heb respect voor iedereen", dan ben je eigenlijk meteen af hé... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 16:18 schreef MightyAce het volgende:Voor mij hoeft 't ook allemaal niet zo geforceerd. Maar als moslim zeggen "ik heb respect voor iedereen", dan ben je eigenlijk meteen af hé... Niet echt want ook dat mag geaccepteerd worden net zoals homo zijn ,als er maar respect is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind dat hele regenboog gezeik ook niks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Johan Derksen hem had geweigerd met dezelfde uitspraak, dan had hij over drie maanden voor de Hoge Raad gestaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Roze kameraden idemditto ,ga maar gewoon met je homo zijn tussen de hetero's zitten. Ze zijn niet specialer dan andere |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2022 - 16:23 schreef van geil het volgende:Als Johan Derksen hem had geweigerd met dezelfde uitspraak, dan had hij over drie maanden voor de Hoge Raad gestaan. Ja en zou jij dat dan terecht vinden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom maak ik ook geen ondersccheid tussen kökcü of derksen. Het gaat erom dat ze respect hebben voor hun medemens wie of wat ze ook zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat mij erom dat bepaalde groeperingen in NL anders beoordeeld worden. @ Leon,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh ja zeker ,ik vind het ook niks als hier een Turkse vlag met tas buiten hangt als een kind geslaagd is .. Dan denk ik ook pleur dan lekker op naar Turkije |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diezelfde KNVB gaat volgende maand wel naar Qatar. Virgil dan ook met een andere band? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies dat ,behoorlijk hypocriet |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Als ze mijn standpunten dan ook respecteren. Namelijk ik moet niets maar dan ook niets met die gayboog te maken wil hebben. Ik heb u voor trauner een blurr aan gevraagt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door Ikke nie -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hear hear 100% gelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ach man tis allemaal een grote poppenkast All about the money, nothing else. Lekker graaien, nothing else matters |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weet niet waarom, maar die Trauner ziet er best aantrekkelijk uit vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oef ,slecht schot weer van die Pool. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gelijk geel? Tyfus makkelie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: man hou eens op, kijk hoe die aangespeeld werd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is heel zwaar bestraft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met mist was het spel beter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier ga je weinig mee krijgen vandaag lijkt t nu al |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu al een gele kaart wat geen gele kaart was ,en twee inworpen die eigenlijk voor ons waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|