|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou Peter Bosz daar wel willen zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou doe Arnessen dan maar want die wil graag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ehmm... die met een z? Die onze club zo'n beetje eigenhandig over de rand van de klif heeft geduwd? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er werd toch gedacht aan een andere structuur waar een specifieke TD niet meer in past?
En al helemaal geen Bosz op die positie natuurlijk, één keer een blauwe teen is meer dan genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha peter bosz ook echt:) volgens mij in die jaren hij directeur was bij ons bijna financiële strop gekost en bijna failiet als club, nog steeds is feyenoord daar oa van aan het herstellen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zolang het niet hier is zit ie mij daar best.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2022 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Robert eenhoorn, en ja alweer az:) in die functie valt me dan te binnen die was jarwn terug daarvoor al in de picture en dacht ook fan van de club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahahahahahahahaaaaaaaahahagaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahahahahahahahaaaaaaaahahagaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahahahahahahahabababananana |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verder geen idee. Eenhoorn in ieder geval niet want dat is geen TD.
Iemand met een goed netwerk is alles wat je hoeft te hebben |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te Kloese in dubbelfunctie en een goed scoutingsapparaat. Dat beoogt Feyenoord volgens mij. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
mario been ... Eenhoorn gaat zeker niet meer komen , bosz heeft meer kapot gemaakt .. of die maat van directeur . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 - 21:06 schreef FR-Henk het volgende:Te Kloese in dubbelfunctie en een goed scoutingsapparaat. Dat beoogt Feyenoord volgens mij. Nee, wil hij ook niet, was daar heel duidelijk over op tv. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep, lees het idd nu ook. Ted van Leeuwen? Lijkt me meest haalbaar. Bosz is een brokkenpiloot. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet nie of de nieuwe ook echt de extreme kennis van spelers her en der moet hebben nu, aangezien dat gedeelte momenteel veelal opgelost wordt door de ervaren scouts die er nu zijn, met debijhorende lijstjes, het moet iemand zijn die goed is in contracten afsluiten en goed verhaal toekomst perspectief etc, zodat te kloese vooral op zn andere werkzaamheden kan richten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Contracten afsluiten doen TD's niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar zijn accountants en juristen voor. Het gaat voornamelijk om ingangen, contacten, goed verhaal, voetbalverstand, etc. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Volgens mij Doen die dat ook hoor, ontslaan,verlengen van spelers etc, samen met scouting aan het werk voor geschikte spelers, maar kan ook zijn dat er ook nogal wat werkzaamheden bij te kloese bluiven |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
100 procent zeker weet ik het ook uiteraard niet, nog nooit technisch directeur geweest:) naast algemeen directeur lijkt het me ook wel n verlengstuk om het werk hier en daar te verlichten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaliter lijkt me dit zeker niet het geval. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik vind t nog steeds doodzonde dat hij weg is. Die man zn netwerk is goud waard. En ik snap nog steeds niks van de verwarring rond zn vertrek en dat gedoe rond junior. Ik heb vd week eredivisie op Zondag gekeken en dat was ook weer een vaag verhaal.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 - 21:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Yep, lees het idd nu ook. Ted van Leeuwen? Lijkt me meest haalbaar. Bosz is een brokkenpiloot. Van Leeuwen wil naar een buitenlandse club. Weet niet of ons huidige vreemdelingenlegioen ook telt :P |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Leg dat maar eens uit.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heeft een heel ander netwerk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hier komt de aap uit de mouw |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang er maar niets uit de broek komt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Geintje natuurlijk van overdwars. Maar het zou wel smullen zijn in de media |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik riep maar een beschikbare naam..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die is meer beschikbaar dan goed is voor Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee die peter was nie bepaald n succes bij ons, samen met gudde, beetje vergelijkbaar met twente jaren terug, veels te hoog ingezet met spelers aankoop en salaris huishouding wat de club aankon, poging om gelijk kampioen te worden, de cler hofland makaay en gio werden oa naar de club gehaald waar we er al niet financieel goed opstonden, en spelers verkopen is de club nog nooit goed in geweest helpt ookniet mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote: goed gezien , en eind seizoen beschikbaar .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je zegt er zelfs hij dat je hem er wilt zien.. Die man heeft de club destijds zowat geruïneerd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een teazer.............had ook v Geel kunnen zeggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, beetje hetzelfde als zeggen dat je van piemels houdt om pussy aan te trekken niet waar? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dat zie ik mezelf wel doen. Waar kan ik solliciteren ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vreemde vergelijking :) :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat van Peter is 20 jaar geleden, die zal toch ook wat bij geleerd hebben. En dat zogenaamde wanbeleid is niet hem alleen in de schoenen te schuiven. Bosz wilde het systeem professionaliseren en daar was Feyenoord toen niet aan toe (lees de bobo's). Maar van mij hoeft het niet perse hoor, maar hij is wel beschikbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 - 21:57 schreef tomson het volgende:[..] Ik vind t nog steeds doodzonde dat hij weg is. Die man zn netwerk is goud waard. En ik snap nog steeds niks van de verwarring rond zn vertrek en dat gedoe rond junior. Ik heb vd week eredivisie op Zondag gekeken en dat was ook weer een vaag verhaal.. Ja is ook doodzonde ,en die verwarring blijft of in iedergeval een twijfel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er is gewoon iets gebeurt, wat,dat weten we niet, en beide partijen houden dat liever voor zich. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niemand voor of tegen? |
|
|
|