|
|
MMM
|
|
|
Hancko centraal, Lopez back. Rasmussen eruit
Dilrosun eruit en Wålemark erin.
Wat mij betreft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dilrosun is ook geen speler voor Feyenoord. Momenten man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt de ondergrens. Je kunt er doorheen zakken. Maar je kunt ook gewoon in de Grand Canyon zitten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou beginnen met Szymanski naar het middenveld te halen en een extra buitenspeler op te stellen. Kan ipv Timber of Geert/Pedersen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was weer niet om aan te gluren Feyenoord loopt zelf alles dicht, Laat een enorme ruimte leeg voor counters. En er lopen zeker drie dikke onvoldoendes op het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onze bandweigeraar speelt ook als de gaykrant hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 - 17:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik zou beginnen met Szymanski naar het middenveld te halen en een extra buitenspeler op te stellen. Kan ipv Timber of Geert/Pedersen. Pedersen eruit Walemark erin . Dilrosun naar links Walemark naar Rechts en Geert rechtback. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik zou mss wel met 3 man achterop gaan spelen. Hancko Tauner Geert. En dan maar een extra spits erin om iets te gaan creëren. Rasmussen en Pedersen eruit en Walemark en Danilo erin. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Niet eens een momenten man. Ik heb hem de afgelopen wedstrijden 1 goede actie zien maken, vorige wedstrijd tegen AZ. Voor de rest is het een aartsluie voetballer zonder enige vorm van intensiteit.
Ik vind het wonderlijk dat slot zo lang aan hem vasthoud, want hij draagt zowel aanvallend als verdedigend echt niks bij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
0-3 had ook gekund als het vizier op scherp had gestaan. Schrikwekkend dit!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Danilo komt erin. Benieuwd voor wie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 - 17:21 schreef Alexmem het volgende:Ik zou mss wel met 3 man achterop gaan spelen. Hancko Tauner Geert. En dan maar een extra spits erin om iets te gaan creëren. Rasmussen en Pedersen eruit en Walemark en Danilo erin. Ook goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor de onzichtbare spits zou logisch zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Blijkbaar is elke spits onzichtbaar in dit elftal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Danilo en Wålemark er sowieso in zie ik.
Lopez ook denk ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alle drie komen ze erin. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wederom uit een ander vaatje tappen, anders kan je wel 26 keer wisselen en nog geen verschil maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pedersen, Rasmussen en Giménez eruit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hoop het, zie alleen nog geen team wat wil winnen. Feyenoord doel ik dan op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie wissels is wel echt een signaal |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ongeloofelijk dat dilrosun mag blijven aanklooijen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die eerste twee logisch. Die ander zou ik niet wisselen als je 2x moet scoren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar het begint met Szymanski die het middenveld kan oversteken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 - 17:21 schreef DMD het volgende:[..] Niet eens een momenten man. Ik heb hem de afgelopen wedstrijden 1 goede actie zien maken, vorige wedstrijd tegen AZ. Voor de rest is het een aartsluie voetballer zonder enige vorm van intensiteit. Ik vind het wonderlijk dat slot zo lang aan hem vasthoud, want hij draagt zowel aanvallend als verdedigend echt niks bij. Je liegt haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Net als de vorige pot |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoppa klets boem gelijk er tegenaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelukkig de verkeerde keuze. anders staan we weer achter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De rest verdediging is niet goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heel ander Feyenoord dan de 1 helft.. 2 gezichten,niet dat we al gewonnen hebben maar toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat komt er maar niet in |
|
|
|