|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Lazio Roma (donderdag 3 november 2022, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 3 november 2022, 18:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Clement Turpin fluit de wedstrijd.
Dat hebben we alvast niet mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Roemloze aftocht vrees ik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geïnstrueerd door de uefa. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jup Feyenoord moet eruit ,daar heb je Turpin voor nodig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Scheids is nog niet bekend? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zag het ergens op twitter ,waarschijnlijk ging het dan om een grap MMM? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja was een grap bij " Boze kameraden" een bericht uit 2015 :,) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gemengd gevoel, maar ben erbij. In goede em slechtere tijden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van het positieve uitgaan, tot nog toe hebben we wel vaak in wedstrijden iig n acceptabele helft gespeeld, voor de overwinning spelen moet nu wel om in ieder geval conf league te kunnen halen, want verwacht dat die denen thuis winnen van graz, en dan wordt het nog doelsaldo bekijken ook wat scheelt nie veel met die denen, en met 2-0 ga je lazio toch voorbij lijkt me,Onderling resultaat gelijk, wij beter doelsaldo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Wisten ze toen al dat ie deze wedstrijd ging fluiten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze zijn wel intensief aan het trainen, veel besloten trainingen. Ik denk dat er een nieuw middenveld komt te staan en op de flanken ( er wordt gefluisterd dat Danillo op een flank gaat staan maar dat geloof ik niet ) Was bij 1908 maar kwam er niet op, en dan luister je een beetje naar de echte Feyenoord watchers iplv die op rtv Rijnmond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ivan Peljto fluit haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de knotsgekke Poule F doet zich echter de kans voor dat alle vier de ploegen eindigen op 8 punten (als zowel Feyenoord als Midtjylland winnen) en dan gaat het onderlinge resultaat niet meer op. In dat geval zal doelsaldo de doorslag moeten geven.
1-0 winnen en kleine winst voor Midtjylland is ook goed voor de eerste plaats. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zal moeilijk worden , maar je weet het nooit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ow echt, das dan echt wel weer stuk groter kans voor overwintering dat onderling resultaat niet meer telt dan, maar alsnog resultaat moet je halen voor iig overwintering verwacht ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop het ook. Maar zou het voor de ontwikkeling van het team,niet beter zijn als? Misschien tegen beter weten in, we staan dicht tegen plaats 1 en 2 ( dichter als lang geleden ) ik denk dat we na fe WK echt gaan Meedoen. En cl volgend seizoen levert in een klap meer op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou vooruit dan maar, we geven die fontein neukers een pak slaag met 4-1. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja toch, gekke poule, gekke tijden! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij kunnen we 1e 2de 3de of 4de worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of wegens rellende malloten uit Europees voetbal gezet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tja daar ben ik bang voor....dan gaat Feyenoord naar de klote |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
''De spelers kunnen mij uitstekend volgen met de aanpassingen die we doen. Die indruk heb ik. Morgen denk ik dat er een speler op het veld staat die niet iedereen verwacht. We zullen morgen zien wie het is.'' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Buillade of Danillo op flank, of Mats Wiefer Paxao?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hartjes speelt bij Roda. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor de 6, op 10 of flank lijkt me ast echt verassing js denk je aan dermane/wiefer of bullaude of paixao voor op 10 of flank, al sluit ik tovenaar van tatabanya niet uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of tita tovenaar, of tekloese in spits Ik denk gewoon rasmussen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De verrassing in het elftal morgen is waarschijnlijk Wieffer. Apart dat die jongen in de meest bepalende wedstrijd in dit toernooi tot nu toe dan wel opeens mag spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee Wieffer word er geschreven.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Rasmussen, Hancko; Wieffer, Kökcü, Timber; Szymański, Gimenez, Dilrosun.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of op 10 en de Pool linksbuiten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In mijn ogen de angel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Rasmussen, Hancko; Wieffer, Kökcü, Timber; Szymański, Gimenez, Dilrosun. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2022 - 18:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee Wieffer word er geschreven. Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Rasmussen, Hancko; Wieffer, Kökcü, Timber; Szymański, Gimenez, Dilrosun. Ok, 4de dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2022 - 15:57 schreef MMM het volgende:''De spelers kunnen mij uitstekend volgen met de aanpassingen die we doen. Die indruk heb ik. Morgen denk ik dat er een speler op het veld staat die niet iedereen verwacht. We zullen morgen zien wie het is.'' Als t Wiefer is, die had iedereen wedstrijd 1 in de basis verwacht volgens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Denk ook gewoon de laatste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat Slot t zo wil gaan doen Bijlow Pedersen Trauner Rasmussen Hancko Geertruida Kokcu Timber Dilrosun Danilo Szymanski |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee daar geloof ik niks van .. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee zo juist nu niet, aangezien er verassende naam gaat staan, en het zo ook al lange tijd niet voldoende werkt, zou geert ook nu weer gewoon zn positie rechtsachter houden, omdat pedersen helaas ook niet voldoet, dan en geert niet voldoende en pedersen niet voldoende, teveel en,s om 1 positie de 6 op proberen te lossen, de rest zou wel kunnen |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik denk dat dermane gaat spelen op de plek vaan geert. De 6 positie wel te verstaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2022 - 20:53 schreef bijft007 het volgende:Nee zo juist nu niet, aangezien er verassende naam gaat staan, en het zo ook al lange tijd niet voldoende werkt, zou geert ook nu weer gewoon zn positie rechtsachter houden, omdat pedersen helaas ook niet voldoet, dan en geert niet voldoende en pedersen niet voldoende, teveel en,s om 1 positie de 6 op proberen te lossen, de rest zou wel kunnen Jup eens |
|
|
|