|
|
DMD
|
|
|
Timber kan het gewoonweg niet belopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heb nu een minuut of 20 gezien, meerdere Feyenoorders (bvb Lopez en Geertruida) leveren echt ELKE bal in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stelletje B acteurs... bah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet je net zo'n type scheids hebben bah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik vind bijlow daarentegen echt heel sterk. Zie eindelijk weer eens de oude bijlow. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En als je dan nog als een natte krant loopt te voetballen ben je al vervloekt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft er vooralsnog geen moment ingezeten. Ja eerste minuut weer een grote kans voor die waardeloze spits.
Lopez en Danilo zou ik wisselen in de rust. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De Bijlow die Hancko net sloopt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Linssen had nog meer waarde dan Danilo.
Je speelt gewoon met een man minder |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Hancko hoeft de tackle niet in te zetten. Hij kijkt nog richting bijlow en zet werkelijk waar zonder enige reden een tackle in.
Nu is dit een onpopulaire mening, maar ik vind hancko te wild en onzorgvuldig centraal achterin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wieffer maar eens proberen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Zal wel niet. Maar ja je hebt geen lengte op het middenveld of voorin. Zoals eerdere wedstrijden win je gewoonweg nooit de 1ste of 2de bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 19:38 schreef DMD het volgende:[..] Zal wel niet. Maar ja je hebt geen lengte op het middenveld of voorin. Zoals eerdere wedstrijden win je gewoonweg nooit de 2de bal. Tijd voor Giminez en Wieffer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 19:36 schreef DMD het volgende:[..] Hancko hoeft de tackle niet in te zetten. Hij kijkt nog richting bijlow en zet werkelijk waar zonder enige reden een tackle in. Nu is dit een onpopulaire mening, maar ik vind hancko te wild en onzorgvuldig centraal achterin. Hancko heeft meer punten voor ons gepakt dan Bijlow denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber doet niet mee, Danilo doet niet mee. En een aantal levert elke bal in.
Kokcu en Szymanski naast elkaar. Een aanvallend ingestelde speler ervoor. Kan Bullaude zijn. Kan Dilrosun zijn. Kan zelfs Gimenez zijn, als spits dan en Danilo in dat geval er om heen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je bedoelt Ali in de 60e minuut toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Timber doet niet mee, Danilo doet niet mee. En een aantal levert elke bal in. Kokcu en Szymanski naast elkaar. Een aanvallend ingestelde speler ervoor. Kan Bullaude zijn. Kan Dilrosun zijn. Kan zelfs Gimenez zijn. Timber zei gisteren nog dat hij vanaf kleins uitkijkt naar dit soort wedstrijden in de kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De laatste die van ons 2x heeft gescoord tegen Roma was Giminez |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Misschien dan maar in het publiek zetten? Kijken doet ie al 45 minuten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat kijken doet hij nog steeds. Tis gewoon een toeschouwer binnen de lijnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman voor Lopez.
Hartman staat al klaar |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Laat ik het zo zeggen, heb je liever rasmussen centraal en hancko links of hancko centraal en lopez links? Dit zijn de keuzes, omdat er een soort aversie is tegen hartman die trouwens voetballend meervoudig beter is dan lopez.
Ik opteer dan 99 van de 100x voor de eerste optie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi maar is dat alles? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opbouwend kom je er totaal nog niet doorheen. Ik geef het een kwartier om het om te zetten. Misschien dat bijvoorbeeld Szymanski naast Kokcu beter werkt. Maar je moet vrij snel opportunistisch gaan spelen, als het niet werkt. En spelers brengen die dat ook kunnen. In eerst plaats Gimenez, maar zeker niet alleen hij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja helaas wel. Had graag Giménez gehad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 19:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Opbouwend kom je er totaal nog niet doorheen. Ik geef het een kwartier om het om te zetten. Misschien dat bijvoorbeeld Szymanski naast Kokcu beter werkt. Maar je moet vrij snel opportunistisch gaan spelen, als het niet werkt. En spelers brengen die dat ook kunnen. In eerst plaats Gimenez, maar zeker niet alleen hij. Denk het ook T |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Proef niet echt een Europese avond in de Kuip... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dan heb je hetzelfde spelbeeld. Er komt geen fatsoenlijke bal daar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Prima voorzetten op onze Braziliaanse tuinkabouter |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze kans van Lazio zegt echt alles |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Quote van mijn jongste: "waarom passt Feyenoord naar blauw?" |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hmm Gimenez had je misschien naast Danilo moeten zetten ipv 1 voor 1 wisselen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce