|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Prime verdedigd door Anserson |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1tje voor de geschiedenisboeken dit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wauw gefeliciteerd mannen,had dit niet verwacht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heel mooi! Zat zeker niet tegen vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was geen Turpin die floot haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi man!! Gefeliciteerd mannen!!! Wel van overtuigt dat denen zoude winnen dus t moest gewoon gebeuren, bam!! Wel bille knijpe niet te doen nog ff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog ff, kan je me bij elkaar vegen. WAANZINNIG!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eigenlijk al ingesteld op uitschakeling en aangenaam verrast |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik kan nog steeds niet uit over die peuk van die trainer.. comedy gold hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tot aan de tampon opgevreten die gek :-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En kauwen op dat ding hé.. :)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind hem eigenlijk een geweldige kerel ,verdiend geen biertje op z'n kop in iedergeval |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vond zn aantekeningen boekje ook echt nostalgisch. Een beduimelde prop papier en een pen in de wind en zeikende regen.. In NL heeft tegenwoordig zelfs elke KKD club een mannetje met een ipad voor zn kanis voor dat werk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zei ik ook al die lui solliciteren naar een pak slaag. Oerlomp, respectloos naar die man en ook nog eens slecht voor de club. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik kon daar ook van genieten ja, leuk om te horen er nog meer over dachten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:02 schreef tomson het volgende:Ik vond zn aantekeningen boekje ook echt nostalgisch. Een beduimelde prop papier en een pen in de wind en zeikende regen.. In NL heeft tegenwoordig zelfs elke KKD club een mannetje met een ipad voor zn kanis voor dat werk. Hahaha mooi omschreven :,) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:04 schreef tomson het volgende:[..] Zei ik ook al die lui solliciteren naar een pak slaag. Oerlomp, respectloos naar die man en ook nog eens slecht voor de club. Het is ongelovelijk dat zoiets gebeurd,echt respectloos |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Denk dat het een voordeel was dat we moesten winnen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Westerns zijn dan wel zon beetje verleden tijd , maar voor die man niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Viel me de laatste tijd op al dat iPad gedoe op de bank. Echt ook op zo'n standaardje voor hun neus net als een dirigent met bladmuziek.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:10 schreef tomson het volgende:[..] Viel me de laatste tijd op al dat iPad gedoe op de bank. Echt ook op zo'n standaardje voor hun neus net als een dirigent met bladmuziek.. Zag de Wolf zojuist met een hele laptop langs de lijn staan toen Walemark erin kwam. Past eigenlijk niet bij hem haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar zitten ook nog de rolstoelers tussen he, das precies dat stuk op Z achter de dugouts. die krijgen volgens mij ook het eea in hun nek. Dat gebeurde 10 jaar terug niet, ik heb t nooit gezien destijds. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Yessssss!!! Wat lekker zeg, heerlijke ontlading bij de goal. Eerste plaats ook nog, wat een ontknoping!
Giménez lekker laten staan, dat is een echte spits. En wat viel Hartman goed in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zag de Wolf zojuist met een hele laptop langs de lijn staan toen Walemark erin kwam. Past eigenlijk niet bij hem haha Vrijdagavond kijk ik meestal t schakelprogramma van de KKD. Vind ik echt een wereldprogamma. Echt hilarisch hoe serieus sommige van die gasten zichzelf nemen. Zitten ze zich helemaal kapot te ergeren aan al die herhalingen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:12 schreef tomson het volgende:[..] Daar zitten ook nog de rolstoelers tussen he, das precies dat stuk op Z achter de dugouts. die krijgen volgens mij ook het eea in hun nek. Dat gebeurde 10 jaar terug niet, ik heb t nooit gezien destijds. Njah op europese avonden zag ik altijd voor de helft andere supporters op Z dan in de eredivisie wedstrijden. Werd dan veel met het woord kanker gesmeten ,ook weleens bonje gehad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Njah op europese avonden zag ik altijd voor de helft andere supporters op Z dan in de eredivisie wedstrijden. Werd dan veel met het woord kanker gesmeten ,ook weleens bonje gehad. O ja tuurlijk das waar Europees is natuurlijk volslagen ander publiek, was ik effe vergeten. Naja die schijtventjes met dat gescheld met ziektes en aanstekers, bier of andere rotzooi gooien moeten echt georganiseerd aangepakt worden. Probleem is dat veel mensen hun nek niet uit durven te steken terwijl je juist samen sterk staat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Njah op europese avonden zag ik altijd voor de helft andere supporters op Z dan in de eredivisie wedstrijden. Werd dan veel met het woord kanker gesmeten ,ook weleens bonje gehad. Yup Laats hadden wij van die snotapen voor ons.. K dit K dat. Even goed duidelijk gemaakt dat ze heel snel daarmee moesten kappen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:21 schreef tomson het volgende:[..] O ja tuurlijk das waar Europees is natuurlijk volslagen ander publiek, was ik effe vergeten. Naja die schijtventjes met dat gescheld met ziektes en aanstekers, bier of andere rotzooi gooien moeten echt georganiseerd aangepakt worden. Probleem is dat veel mensen hun nek niet uit durven te steken terwijl je juist samen sterk staat. Ja toch ,onze groep was altijd groot en de meeste zitten er nog steeds. Als het te gek werd dan zeiden sommige er wel wat van ,maar als je daar met z'n tweetjes zit ofzo snap ik wel dat je soms zwijgt .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:26 schreef ar het volgende:[..] Yup Laats hadden wij van die snotapen voor ons.. K dit K dat. Even goed duidelijk gemaakt dat ze heel snel daarmee moesten kappen Beter Ar ,laat ze het maar weten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:26 schreef ar het volgende:[..] Yup Laats hadden wij van die snotapen voor ons.. K dit K dat. Even goed duidelijk gemaakt dat ze heel snel daarmee moesten kappen Ar//held |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja toch ,onze groep was altijd groot en de meeste zitten er nog steeds. Als het te gek werd dan zeiden sommige er wel wat van ,maar als je daar met z'n tweetjes zit ofzo snap ik wel dat je soms zwijgt .. Er worden al proeven met AI programma's progammas gedaan om via van die Chinese surveillance camera's dat soort gasten er in real time uit te filteren, te isoleren en dan is de weg vrij om daar ook consequenties aan te verbinden. Maar zo creëer je wel een politiestaat in het stadion. Eigenlijk gaat dat tegen alle beleving van de voetbal in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:26 schreef ar het volgende:[..] Yup Laats hadden wij van die snotapen voor ons.. K dit K dat. Even goed duidelijk gemaakt dat ze heel snel daarmee moesten kappen Zo mot dat hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Elke overwinning in de groepsfase leverde Feyenoord 630 duizend euro op, terwijl het na een gelijkspel 210 duizend euro mocht bijschrijven. De Rotterdammers wonnen twee keer en speelden twee keer gelijk, waardoor Feyenoord in de groepsfase alleen al 1.680.000 euro verdiende. Omdat de ploeg van Arne Slot als eerste is geëindigd, krijgt het nog eens 1,1 miljoen euro van de UEFA. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:38 schreef MightyAce het volgende:Elke overwinning in de groepsfase leverde Feyenoord 630 duizend euro op, terwijl het na een gelijkspel 210 duizend euro mocht bijschrijven. De Rotterdammers wonnen twee keer en speelden twee keer gelijk, waardoor Feyenoord in de groepsfase alleen al 1.680.000 euro verdiende. Omdat de ploeg van Arne Slot als eerste is geëindigd, krijgt het nog eens 1,1 miljoen euro van de UEFA. Letterlijk veel waard, die frommelgoal van Giménez |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:38 schreef MightyAce het volgende:Elke overwinning in de groepsfase leverde Feyenoord 630 duizend euro op, terwijl het na een gelijkspel 210 duizend euro mocht bijschrijven. De Rotterdammers wonnen twee keer en speelden twee keer gelijk, waardoor Feyenoord in de groepsfase alleen al 1.680.000 euro verdiende. Omdat de ploeg van Arne Slot als eerste is geëindigd, krijgt het nog eens 1,1 miljoen euro van de UEFA. 2,7 niet slecht In Maart weer harken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar gaan alle reiskosten, boetes en premies nog af. Eigenlijk net 3 punten te weinig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 21:12 schreef tomson het volgende:[..] Daar zitten ook nog de rolstoelers tussen he, das precies dat stuk op Z achter de dugouts. die krijgen volgens mij ook het eea in hun nek. Dat gebeurde 10 jaar terug niet, ik heb t nooit gezien destijds. Feyenoord is echt een heerlijke club. Naar verleidt vanavond vanuit invalide vak een katheter op het veld gegooid naar Lazio bank bij opstootje Een katheter. Hahaha. Wat een club
Weet niet of dit waar is maar zag t op twittert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2022 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Feyenoord is echt een heerlijke club. Naar verleidt vanavond vanuit invalide vak een katheter op het veld gegooid naar Lazio bank bij opstootje Een katheter. Hahaha. Wat een club Weet niet of dit waar is maar zag t op twittert Koekoek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgende Europese wedstrijd wel (deels) zonder publiek denk ik. |
|
|
|