|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:02 schreef Loetje het volgende:[..] Gelukkig de meeste niet op de manier zoals jij. Die gewoon Wijndal de kans gunnen maar ondertussen het respect naar Daley niet zijn verloren zoals jij. Heeft niets met Blind geilers te maken, maar met respect. En dat groepje die praat zoals jij, zijn niks meer dan ordinaire gloryhunters En gelukkig zijn dat er niet zoveel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Het is de toon die de muziek maakt. Wijndal doet eigenlijk 1 ding goed en dat is die goal en jij schrijft hem werkelijk de hemel in. Dat Tadic een geweldige eerste helft speelt en bij beide goals met een hele belangrijke pass betrokken is hoor ik je niet over. Maar als hij iets verkeerd doet sta je weer vooraan. Dat is gewoon het ding, bij sommige spelers benoem je alleen de negatieve zaken en nooit de positieve, en bij andere spelers doe je het exact andersom. Dat laatste is het ook. Het doelbewust zitten wachten op falen van de spelers die je niets vind, dan ben je geestelijk heel zwakbegaafd. Dat zweer ik je |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wel denk ik dat er nog wel éém of twee doelpunten voor ons komen. Wel dat we defensief heel erg zwak zijn, en vooral Europees !!
Drie hele goede spelers halen in verdedigend opzicht moeten zeker komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je weet dat ik ook wel een beetje op het einde zit met betrekking tot Blind, maar die man heeft nog veel meer gebracht voor Ajax dan Tadic he, die iedereen een legende vind. 7 titels en in de meeste gewoon een meer dan positieve rol voor hem. En dan te zwijgen hoe hij vocht na een dubbele hartaanval.
Dan heb je gewoon respect en zie je dat niet, mankeer je echt iets.
Laatst met Warrior over gehad aan de telefoon. Komen echt wel tot de conclusie dat het niet altijd meer best is, maar respect mag gewoon. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:03 schreef Onze Ajax het volgende:Wel denk ik dat er nog wel éém of twee doelpunten voor ons komen. Wel dat we defensief heel erg zwak zijn, en vooral Europees !! Drie hele goede spelers halen in verdedigend opzicht moeten zeker komen. Ik ben benieuwd naar Kaplan. Die heeft lengte en dat missen we. Dus als die goed genoeg is, zou die eerdaags een kans moeten gaan krijgen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is echt wel alleen maar lomp wat dat Rangers doet he |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:05 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben benieuwd naar Kaplan. Die heeft lengte en dat missen we. Dus als die goed genoeg is, zou die eerdaags een kans moeten gaan krijgen Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schuurs trouwens belachelijk goed bezig bij Torino he. Die heb ik nu 4 wedstrijden gezien, maar gewoon echt heel erg goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rensch valt overigens hartstikke goed in tot dusver. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wellicht ook met het oog op zondag gedaan. Rensch is natuurlijk vele malen sneller ten opzichte van Madueke, die ik verwacht bij PSV. Het is niet ondenkbaar dat je dit dan nu al probeert. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Taylor niet gezien vanavond |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kunnen die Schotten echt alleen maar vliegen en beuken joh? Ajax mist straks 11 spelers tegen Pisvee... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:08 schreef Loetje het volgende:Schuurs trouwens belachelijk goed bezig bij Torino he. Die heb ik nu 4 wedstrijden gezien, maar gewoon echt heel erg goed. Tja jammer dat hij weg wou |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij kwam gewoon tekort.
Maar nu vooralsnog erg goed daar. En daar speel je ook met minder ruimte he |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Klaassen toch nog wel paar stapjes verder denk ik, hoe leuke speler Taylor ook is of kan worden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veel spelers tegen blessures aan. Dat zegt toch ook wel iets. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:13 schreef nummer10 het volgende:[..] Klaassen toch nog wel paar stapjes verder denk ik, hoe leuke speler Taylor ook is of kan worden.. Ook totaal niet te vergelijken. Een box to box speler tegenover een spelverdeler. Honderden wedstrijden tegenover enkele tientallen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat een mooie bal van rensch zeg.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Geweldige pass van Rensch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja wat fitheid betreft zit het niet goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En de bal van Tadic was heel normaal? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:14 schreef Loetje het volgende:[..] Ook totaal niet te vergelijken. Een box to box speler tegenover een spelverdeler. Honderden wedstrijden tegenover enkele tientallen. Klopt.. en Taylor komt er wel, maar na de blessure nog ff niet.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ben benieuwd he het zondag gaat met (denkelijk toch wel) een gehaverende elftal bij ons. Dat gaat een hele zware dobber worden, denk ik.
Berghuis wordt gespaard voor de zondag tegen PSV. Lijkt een goede keuze met deze tussenstand. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Prima bal indd ook van tadic |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon rouleren. 2 spelers die je nodig hebt tegen totaal verschillende tegenstanders. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zit ondertussen op de tablet ook Liverpool tegen Napoli te kijken. Lobotka die gewoon heerst op dat middenveld op Anfield he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Sanchez vind ik echt een verschrikkelijke back zeg, allemachtig. Die kan helemaal, maar dan ook echt helemaal niks |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:19 schreef Loetje het volgende:Ik zit ondertussen op de tablet ook Liverpool tegen Napoli te kijken. Lobotka die gewoon heerst op dat middenveld op Anfield he Schitterende voetballer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:20 schreef Loetje het volgende:Die Sanchez vind ik echt een verschrikkelijke back zeg, allemachtig. Die kan helemaal, maar dan ook echt helemaal niks Door hem weer in de problemen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Echt verschrikkelijk !! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Echt jammer dat het puntje vd schoen van Kudus buitenspel was, lang leve de VAR |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sporting op achterstand. Dit zou goed nieuws voor Nederland zijn, die liggen er met de huidige standen helemaal uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax laat het wel echt lopen nu hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bergwijn terug op links en er komt geen enkel gevaar meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Van mij mag het menselijk oogwerk in dit soort momenten gewoon de bovenhand krijgen hoor. 3 mm van je teen.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We lijden erg veel balverlies waardoor we niet de 0 - 3 kunnen maken. Normaal moet het nu 0 - 4 staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2022 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan die fucking Steven Bergwijn er eens een keer uit? Die gast kan gewoon helemaal niets joh |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kudus maakt een prima goal vandaag, maar aan alles zie je weer dat het gewoon geen spits is |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Was me ook opgevallen. Echt matig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar gewoon in alles he. Defensief doet hij niks, aan de bal raakt hij alles kwijt en al Ijn diepgang en acties durft hij niet meer te maken. Dan sta je dus gewoon met 10 man he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheidsrechter is ook de hele avond al zwak. Fluit alles van ons af en laat zeker 4 gele kaarten na aan hun |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2022 - 22:37 schreef Loetje het volgende:[..] Maar gewoon in alles he. Defensief doet hij niks, aan de bal raakt hij alles kwijt en al Ijn diepgang en acties durft hij niet meer te maken. Dan sta je dus gewoon met 10 man he Ja dat klopt wel. Zelf vind ik dat we erg ondermaats spelen, al zegt en geeft de 0 - 2 tussenstand een andere vermoeden.
Het klopt over de scheidsrechter. Moet nog echt veel leren. Is nog maar een jonkie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2022 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pasveer, wat een ongelooflijk matige keeper is dat dit jaar.
Dat dat eihoofd dan met open goal naast schiet, tsja... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Concencao, die moet je op een dag als vandaag gewoon al na 60 minuten brengen |
|
|