BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rangers - Ajax (21.00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2022 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2022 - 23:32 schreef AkaS het volgende:
Opvallend in de nabeschouwing is dat Sneijder duidelijk een toontje lager zingt over Daley Blind. Waar hij de afgelopen periode de nodige en terechte kritiek op Blind uitte blies hij zojuist een andere toon. Opvallend. Krijg het gevoel dat wanneer je binnen het voetbal, wellicht gerelateerd aan Ajax niet al te negatief over Blind kan zijn... Hoewel hij dan toch ook weer voorzichtig sarcastisch was over het idee dat Blind zondag tegenover Madueke zou moeten spelen.

Echt ik wil echt niet negatief zijn over spelers van mijn cluppie, maar zowel Blind als Tadic zijn gewoon een blokkerende factor.

Blind iedere wedstrijd verantwoordelijk voor op zijn minst 1 tegendoelpunt. En bij Tadic ga ik echt niet meer op het puntje van mijn stoel zitten wanneer hij in balbezit komt. Ja hij heeft nog altijd inzicht en wanneer hij de tijd krijgt van een mindere tegenstander kan hij nog altijd een goede pass geven, zo ook bij de derde goal, maar verder breekt hij helaas echt geen potten meer.
Ik ben het echt met iedereen eens dat Blind teveel fouten maakt en ook wel tegen de bank aan zit.

De toon veranderde toen hij voor de uitzending een stukje zag over zijn documentaire die vandaag is uitgekomen. Dat wint wel respect en laat je toch anders naar iemand kijken.

Heb hem net helemaal af, maar dat was best heftig en raad hem je wel aan.
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 november 2022 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2022 - 23:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben het echt met iedereen eens dat Blind teveel fouten maakt en ook wel tegen de bank aan zit.

De toon veranderde toen hij voor de uitzending een stukje zag over zijn documentaire die vandaag is uitgekomen. Dat wint wel respect en laat je toch anders naar iemand kijken.

Heb hem net helemaal af, maar dat was best heftig en raad hem je wel aan.
Zeker niets dan respect voor Blind. Zijn hele loopbaan kampt hij al met zijn enorme traagheid terwijl hij verder een meer dan fantastische speler is. Wanneer hij meer snelheid had gehad, zou hij absolute wereldtop zijn geweest.

Maar ik kijk louter naar hem wanneer hij in het veld staat en dan zie ik een speler die door zijn traagheid door de rest van het team ontzorgt moet worden om in zijn kracht te komen.

Wanneer het team niet dat extra kan brengen of het team is kwalitatief minder dan komt zijn zwakte om de hoek kijken.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2022 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2022 - 23:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker niets dan respect voor Blind. Zijn hele loopbaan kampt hij al met zijn enorme traagheid terwijl hij verder een meer dan fantastische speler is. Wanneer hij meer snelheid had gehad, zou hij absolute wereldtop zijn geweest.

Maar ik kijk louter naar hem wanneer hij in het veld staat en dan zie ik een speler die door zijn traagheid door de rest van het team ontzorgt moet worden om in zijn kracht te komen.

Wanneer het team niet dat extra kan brengen of het team is kwalitatief minder dan komt zijn zwakte om de hoek kijken.
Eens. Hij heeft zijn snelheid heel lang kunnen compenseren met slimheid. Helaas zie je dat het nu steeds minder gaat en daarom is het langzaam aan tijd voor de bank, dat delen we zeer zeker.

Ik vind ook alles prima weetje, kritiek en alles. Maar het respect moet je altijd behouden over spelers die veel voor de club betekent hebben. En dat zeg ik niet tegen jou, maar jij weet wel goed wat ik bedoel.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 00:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens. Hij heeft zijn snelheid heel lang kunnen compenseren met slimheid. Helaas zie je dat het nu steeds minder gaat en daarom is het langzaam aan tijd voor de bank, dat delen we zeer zeker.

Ik vind ook alles prima weetje, kritiek en alles. Maar het respect moet je altijd behouden over spelers die veel voor de club betekent hebben. En dat zeg ik niet tegen jou, maar jij weet wel goed wat ik bedoel.
Maar je mag niet blij zijn dat een andere speler eindelijk de kans krijgt ;) heeft niks met respect te maken voor de persoon blind.. maar met het beste voor Ajax...
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2022 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 00:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar je mag niet blij zijn dat een andere speler eindelijk de kans krijgt ;) heeft niks met respect te maken voor de persoon blind.. maar met het beste voor Ajax...
Jij hebt nog nooit met een gram respect over hem gesproken. Dat is het hele verschil.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 00:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit met een gram respect over hem gesproken. Dat is het hele verschil.
Dan moet je toch ff terug de geschiedenis in... Voor zijn "blessure" iets wat ik niemand gun, laten we dat vooropstellen.. geen slecht woord gesproken over blind, echter daarna is het bergafwaards gegaan en heeft die nog weinig (tuurlijk wel een aantal keer maar niet afwegend tegen zijn blunders) meer waarde gehad en moesten betere spelers voor hem wijken.. taqlifico, Martinez bijv en dat klopte gewoon niet..

Nadeel is echter dat je alleen de negatieve reacties leest lijkt het wel, en misschien post ik die hier indd wel het meeste, uit frustratie, een uitlaat klep of hoe je het ook wil noemen.. op andere fora lees ik bijv veel ergeren dingen die ik blind never zou toewensen..

Hopen dat die een blessure oploopt.
Hopen dat het kastje stopt.
Etc etc, zulke dingen zou ik never zeggen over blind.. wel dat ik blij ben dat Schreuder hem op de bank zet en er een keer een einde komt aan de eeuwige hype rond blind terwijl die niet presteert..

Ps er zijn er hier wel meer die blind niet mogen en dan vanaf dag 1, echter zie ik daar nooit reacties op ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2022 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2022 - 23:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Statistisch was Veltman ook een geweldenaar. In de realiteit was hij continu debet aan tegengoals, rode en gele kaarten.

Statistieken zeggen eigenlijk niet zo veel.
Statistieken zeggen uiteindelijk alles aangezien het bepaalt of je wint of verliest. Zo simpel is het, al het andere is van ondergeschikt belang om de statistieken goed te krijgen.

Gisteren ook weer. Tadic op links, 4 goals waarvan 1 afgekeurd, bij alle goals direct betrokken in de aanval, hij creëerde gister de meeste kansen van iedere speler op het veld vanaf links.

Daarna 20 minuten met Bergwijn op links en we zijn geen enkele keer in 16 geweest in die minuten.

Bergwijn is nu degene die vervangen zou moeten worden, die verdedigd veelal niet mee, combineert amper en is meestal alleen op zoek naar z’n eigen kans.

Dan hebben we nu op links gewoon nog iemand die een veel hoger rendement heeft.
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2022 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 00:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Grote verschil is dat je het hier iedere dag over Blind neer kwakt.
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2022 - 08:04   quote  deeplink  
Er is hier helemaal niemand die roept dat blind of welke speler dan ook niet vervangen mag worden.

Uiteindelijk moet Ajax presteren en met welke spelers ze dat doen boeit mij niet en ik vermoed de meesten niet.

Alleen zijn er sommige spelers waarbij ieder negatief ding direct volle bak aangehaald wordt en de goede dingen gewoon niet aangehaald.

Benoem dan op z’n minst van spelers de goede en de slechte dingen. En dat gebeurt gewoon niet door sommigen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 02 november 2022 - 08:06   quote  deeplink  
Blij met de winst en vooral met de goal voor Fraanske (Conceicao) zoals we hem hier noemen...
Tegelijkertijd niet teveel waarde aan hechten omdat de tegenstander de allerslechtste ploeg in de CL ooit blijkt te zijn geworden. Niveau Volendam zeg maar.
Zondag moeten we weer een top wedstrijd spelen en die hebben we tot nu toe allemaal verloren en de meeste dik ook...
Ik zie geen verbetering bij ons de laatste weken dus in principe wordt dit weer een nederlaag omdat PSV er momenteel beter voor staat, eerlijk is eerlijk. Als we daarna de potjes tegen Vitesse en Emmen wel winnen, zijn we met 1 punt voorsprong toch nog herbstmeister!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 08:04 schreef remco k het volgende:
Er is hier helemaal niemand die roept dat blind of welke speler dan ook niet vervangen mag worden.

Uiteindelijk moet Ajax presteren en met welke spelers ze dat doen boeit mij niet en ik vermoed de meesten niet.

Alleen zijn er sommige spelers waarbij ieder negatief ding direct volle bak aangehaald wordt en de goede dingen gewoon niet aangehaald.

Benoem dan op z’n minst van spelers de goede en de slechte dingen. En dat gebeurt gewoon niet door sommigen.
De negativiteit bepaald hier inderdaad de sfeer, sommige spelers worden afgebrand terwijl ze een grote staat van dienst hebben.

Maar ook al hebben ze die niet benoem inderdaad ook de positieve kanten van iemand.

Afzeiken is makkelijk, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.

Eens Remco!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2022 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 01:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan moet je toch ff terug de geschiedenis in... Voor zijn "blessure" iets wat ik niemand gun, laten we dat vooropstellen.. geen slecht woord gesproken over blind, echter daarna is het bergafwaards gegaan en heeft die nog weinig (tuurlijk wel een aantal keer maar niet afwegend tegen zijn blunders) meer waarde gehad en moesten betere spelers voor hem wijken.. taqlifico, Martinez bijv en dat klopte gewoon niet..

Nadeel is echter dat je alleen de negatieve reacties leest lijkt het wel, en misschien post ik die hier indd wel het meeste, uit frustratie, een uitlaat klep of hoe je het ook wil noemen.. op andere fora lees ik bijv veel ergeren dingen die ik blind never zou toewensen..

Etc etc, zulke dingen zou ik never zeggen over blind.. wel dat ik blij ben dat Schreuder hem op de bank zet en er een keer een einde komt aan de eeuwige hype rond blind terwijl die niet presteert..

Ps er zijn er hier wel meer die blind niet mogen en dan vanaf dag 1, echter zie ik daar nooit reacties op ;)
Jij spant met alles de boventoon. Met afstand zelfs. Je bent nog nooit respectvol geweest en dat zul je nooit worden. Gewoon om de simpele reden dat je het niet hebt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 12:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij spant met alles de boventoon. Met afstand zelfs. Je bent nog nooit respectvol geweest en dat zul je nooit worden. Gewoon om de simpele reden dat je het niet hebt.
Laten we hopen dat blind de boel niet verder afbreekt dan bij Ajax.. vrees jij geen machtsspelletjes bij Ajax ? Serieuze vraag overigens
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2022 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat blind de boel niet verder afbreekt dan bij Ajax.. vrees jij geen machtsspelletjes bij Ajax ? Serieuze vraag overigens
Ook de toon hierin weer dan.. Dat Blind de boel afbreekt bij Ajax..

Kom op zeg..
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2022 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat het machtspel nu groter is dan met Blind & Blind, wat 2 Ajacieden in hart en nieren zijn.

Ik denk dat de machtsverhouding tussen H2, de RVC, Van der Sar en Schreuder juist nu van ongekende grote is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook de toon hierin weer dan.. Dat Blind de boel afbreekt bij Ajax..

Kom op zeg..
Knap dat je een toon hoord in een zinnetje.. gewoon puur op de laatste berichten in de media etc wat je leest, dan hou ik me hart gewoon vast mochten die speculaties uitkomen, wat natuurlijk niet perse zo hoeft te zijn...
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 14:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat het machtspel nu groter is dan met Blind & Blind, wat 2 Ajacieden in hart en nieren zijn.

Ik denk dat de machtsverhouding tussen H2, de RVC, Van der Sar en Schreuder juist nu van ongekende grote is.
Zou jij het zien zitten als blind senior meer macht krijgt ? Ik niet namelijk..

Ik mis Overmars dat kan ik je wel vertellen...
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2022 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 16:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Knap dat je een toon hoord in een zinnetje.. gewoon puur op de laatste berichten in de media etc wat je leest, dan hou ik me hart gewoon vast mochten die speculaties uitkomen, wat natuurlijk niet perse zo hoeft te zijn...
Een toon in een zin zegt alles, dat weet jij ook.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2022 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 16:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou jij het zien zitten als blind senior meer macht krijgt ? Ik niet namelijk..

Ik mis Overmars dat kan ik je wel vertellen...
Danny Blind heeft alleen bewezen als hoofdcoach niet gepresteerd, waarbij hij 2 maal een zeer matige selectie onder zijn hoede had. Verder is nergens in gebleken dat hij zijn werk niet goed heeft uitgevoerd, dus waar die selectieve verontwaardiging vandaan komt, snap ik niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2022 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Danny Blind heeft alleen bewezen als hoofdcoach niet gepresteerd, waarbij hij 2 maal een zeer matige selectie onder zijn hoede had. Verder is nergens in gebleken dat hij zijn werk niet goed heeft uitgevoerd, dus waar die selectieve verontwaardiging vandaan komt, snap ik niet.
De naam Danny Blind wordt vaak minachtend benoemd, waarschijnlijk vanwege zijn bijnaam "molletje"

Dit terzijde want ik vind hem altijd to the point in zijn analyses, niet hoogdravend maar wel realistisch.

Vanwege zijn bijnaam zegt het niets over zijn kennis van voetbal.
Van Gaal heeft Blind niet voor niets aan zijn zijde.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die meerdere functies bekleed bij Ajax en gefaald, daarom wou Cruijff hem als eerste weg hebben als ik me het vergis tijdens de fluwelen revolutie..
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 17:46   quote  deeplink  
2011 - 2012 Technisch directeur, Ajax
2009 - 2011 Assistent-trainer, Ajax
2008 - 2009 Technisch directeur, Ajax
2007 - 2008 Technisch directeur, Sparta
2005 - 2006 Hoofdtrainer, Ajax
2003 - 2005 Hoofd jeugdopleidingen, Ajax
2000 - 2003 Jeugdtrainer, A1, Ajax
1999 - 2000 Directeur spelersbeleid, Ajax

Volgens mij nergens voor geslaagd toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2022 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2022 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 01:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen probleem als je gewoon mij benoemt hoor! Nooit fan van hem geweest. Toen niet, nu niet, nooit niet! En daar heb ik geen documentaire voor nodig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Danny Blind, de man die Johan Cruijff een mes in de rug stak voor persoonlijk gewin.

Respect voor zijn tijd als voetballer bij Ajax, maar daarna alleen maar gefaald binnen de functies die hij voor onze club bekleed heeft.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Danny Blind, de man die Johan Cruijff een mes in de rug stak voor persoonlijk gewin.

Respect voor zijn tijd als voetballer bij Ajax, maar daarna alleen maar gefaald binnen de functies die hij voor onze club bekleed heeft.
Precies die...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2022 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 17:46 schreef nummer10 het volgende:
2011 - 2012 Technisch directeur, Ajax
2009 - 2011 Assistent-trainer, Ajax
2008 - 2009 Technisch directeur, Ajax
2007 - 2008 Technisch directeur, Sparta
2005 - 2006 Hoofdtrainer, Ajax
2003 - 2005 Hoofd jeugdopleidingen, Ajax
2000 - 2003 Jeugdtrainer, A1, Ajax
1999 - 2000 Directeur spelersbeleid, Ajax

Volgens mij nergens voor geslaagd toch ?
En weer minachtend
Overigens ben ik ook geen fan van hem, maar vind het iets te ver gaan om alles uit te spitten.

Het draait bij mij om het spelletje voetbal minder om de randzaken.

Denk je dat de spelers het iets uitmaakt of Blind nu wel of niet een functie gaat bekleden binnen Ajax?

Waar maak je je druk om man?
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 17:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En weer minachtend
Overigens ben ik ook geen fan van hem, maar vind het iets te ver gaan om alles uit te spitten.

Denk je dat de spelers het iets uitmaakt of Blind nu wel of niet een functie gaat bekleden binnen Ajax?

1 man kan heel veel invloed hebben.. en ook op een negatieve manier.. zoals aw al zegt, respect voor Danny als voetballer van Ajax, daarna echt een scholletje..
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 16:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De toon is duidelijk leesbaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2022 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 18:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

1 man kan heel veel invloed hebben.. en ook op een negatieve manier.. zoals aw al zegt, respect voor Danny als voetballer van Ajax, daarna echt een scholletje..
Na scholletje nog negatiever?
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

De toon is duidelijk leesbaar.
Heb al vaker aangegeven dat het typen/verwoorden in tekst niet mijn sterkste kant is .. ook niet voor gestudeerd en het boeit me dan ook net niks.. ;)
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 18:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Na scholletje nog negatiever?
Yep, liefst weg houden bij de club en Overmars terughalen voordat de club wederom de afgrond ingaat zoals voor Cruijff kwam..
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2022 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 17:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En weer minachtend

Sorry, maar laten zien wat hij heeft gedaan en de mening hebben dat hij eigenlijk niet geslaagd is, is toch gewoon prim?

De functie van td is misschien wel de aller belangrijkste bij Ajax. Eentje die naar overmars niet goed is ingevuld en dat kan Ajax zich niet nogmaals permitteren.

Blind heeft het als td bij Sparta aardig gedaan, in al zijn andere bestuurlijke functies is hij heel snel gestopt of ontslagen. Hij schijnt ook een flinke stem gehad te hebben in de afgelopen transferzomer

Op basis van die feiten vind ik het een extreem slechte beslissing om blind aan te stellen, eentje die de definitieve teloorgang van alles wat er de afgelopen 12 jaar is opgebouwd zou kunnen betekenen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2022 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar laten zien wat hij heeft gedaan en de mening hebben dat hij eigenlijk niet geslaagd is, is toch gewoon prim?

De functie van td is misschien wel de aller belangrijkste bij Ajax. Eentje die naar overmars niet goed is ingevuld en dat kan Ajax zich niet nogmaals permitteren.

Blind heeft het als td bij Sparta aardig gedaan, in al zijn andere bestuurlijke functies is hij heel snel gestopt of ontslagen. Hij schijnt ook een flinke stem gehad te hebben in de afgelopen transferzomer

Op basis van die feiten vind ik het een extreem slechte beslissing om blind aan te stellen, eentje die de definitieve teloorgang van alles wat er de afgelopen 12 jaar is opgebouwd zou kunnen betekenen.
Natuurlijk zijn meerdere stemmen mbt aankoop van nieuwe spelers.
Gelukkig heeft de RVC de aankoop van Ocampos tegen gehouden als voorbeeld.

Mocht Blind een flinke stem hebben gehad in de afgelopen aankopen gaan ze hem echt niet aanstellen als technisch directeur.

Niet dat ik graag Blind als td ziet, dit staat er helemaal buiten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2022 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 18:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Yep, liefst weg houden bij de club en Overmars terughalen voordat de club wederom de afgrond ingaat zoals voor Cruijff kwam..
Ik geloof niet in sprookjes..

Die kan zich niet meer vertonen binnen Ajax wat ik overigens enorm jammer vind, ben een voorstander voor Overmars
Maar denk niet dat de medewerksters van Ajax op hem zitten te wachten

En in deze maatschappij hebben vrouwen een voorname stem
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2022 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 19:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn meerdere stemmen mbt aankoop van nieuwe spelers.
Gelukkig heeft de RVC de aankoop van Ocampos tegen gehouden als voorbeeld.

Mocht Blind een flinke stem hebben gehad in de afgelopen aankopen gaan ze hem echt niet aanstellen als technisch directeur.

Niet dat ik graag Blind als td ziet, dit staat er helemaal buiten.
Volgens mij snap je het niet of wil je het niet snappen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2022 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 20:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet of wil je het niet snappen.
Ja hoor, maar ieder heeft zo z'n inzicht hier in
Zal ik het wel niet snappen ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2022 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies die Remco, alleen jij verwoord het wat beter.. maar dat weet je nu wel een keer ;) en dat precies het geen ik bang voor ben..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rangers - Ajax (21.00 uur)

0.0105860