|
|
MMM
|
|
|
FC Volendam - Feyenoord (zondag 6 november 2022, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 6 november 2022, 14:30 uur Locatie: Kras Stadion, Volendam Scheidsrechter: Bas Nijhuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het lek is boven. Ik zeg 1-5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nope Bijlow houd de 0 dus 0-5 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Eindelijk de 7klapper. 0-7 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd of Hartman een basis plaats heeft en wie in de spits..... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk nie al te lang feeste,want anders vrees ik dr beetje voor, ze moeten is gebleken om tot resultaat te komen er altijd energie in leggen, ga alsnog voor een nipte 1-2 overwinning:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij Volendam zijn ze zo gastvrij dat Lee Towers optreedt in de rust .
Ik gok op 0 - 3 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stemming zit er al lekker in op het forum... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo geweldig was het van de week niet tegen Lazio. 1-2 met 1 x Gimenez. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee 1-3 mag ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Al weken niet. Vandaag telt winst, ik verwacht een moeizame pot. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voetbal is ruk, maar resultaten boven verwachting....gewoon 3 punten naar huis meenemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iets van 2-3 denk ik. Het nieuwe normaal van de laatste tijd, om het spannend te houden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ligt aan de opstelling....met igor op links, Gimenez in de spits en Waldemark op rechts, Szymanski op 10 en Hartman op LB, en de rest op hun plekkie dan wordt het 0-5... het is wel slecht weer, zou nog een nadelig effect kunnen hebben... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 12:52 schreef CobusIII het volgende:ligt aan de opstelling....met igor op links, Gimenez in de spits en Waldemark op rechts, Szymanski op 10 en Hartman op LB, en de rest op hun plekkie dan wordt het 0-5... het is wel slecht weer, zou nog een nadelig effect kunnen hebben... Verwacht niet dat Paixao en Gimenez basis staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Giminez zou wel logisch zijn,er moet geschoffeld worden. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Het zou wel weer typisch Feyenoord zijn voor puntverlies na een fantastisch resultaat.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 12:52 schreef CobusIII het volgende:ligt aan de opstelling....met igor op links, Gimenez in de spits en Waldemark op rechts, Szymanski op 10 en Hartman op LB, en de rest op hun plekkie dan wordt het 0-5... het is wel slecht weer, zou nog een nadelig effect kunnen hebben... Ben benieuwd idd. hoe ze zo het veld op stappen.
quote:Kunstgras in het Kras Stadion
Nog even en we zijn er in de Eredivisie vanaf, maar vandaag spelen we op kunstgras. Dat is voor Feyenoord de eerste keer dit seizoen, aangezien de uitduels tot dusver (Vitesse, RKC Waalwijk, Go Ahead Eagles, PSV, N.E.C. en AZ) allemaal op echt gras werden gespeeld. Lees ik daar nou, zouden dit toch afgelopen zomer vervangen hebben?
Bron: (13:01) https://matchcenter.feyenoord.nl/fc-volendam-feyenoord-2022-2023
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom weer die Danilo? Echt onbegrijpelijk. Pleur is op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kut kunstgras, kut jantje Smit muziek, kut paling, kut incest dorp ,aar voor de rest moeten we daar winnen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Voetbalt zo lekker mee en werkt hard /s. Ik heb het nog niet gezien, houdt geen bal vast en staat zelden op de goede plek in de 16.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slot is de coach toch, en ziet de spelers elke dag. We gaan het zien.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 12:52 schreef CobusIII het volgende:ligt aan de opstelling....met igor op links, Gimenez in de spits en Waldemark op rechts, Szymanski op 10 en Hartman op LB, en de rest op hun plekkie dan wordt het 0-5... het is wel slecht weer, zou nog een nadelig effect kunnen hebben... Precies mijn gedachte, maar dan wel een middenveld met Szymanski , Kökçü en ...... Wieffer. Ik mis nl eenbecjtr controleur. Wieffer kan dat, Timber nuer. En dan moet hij plaats maken ten faveure van de andere twee (evt. zou je Timber in de verdediging kunnen opstellen?) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar eindelijk Hartman. Veel meer talent dan Lopez. Dat vind ik niet wat. Hartman moet nig veel keren, maar die komt er wel. Goed geluisterd naar velen hier Arne! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
FEYENOORD, FEYENOORD, WAT GAAN WE DOEN VANDAAG? (Succes luitjes)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce