|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Verschrikkelijk ,ik de rest op de verdediging na ook niet super maar we staan voor. Dat kijkt lekkerder vanavond naar Ajax vs Psv Juist, gewoon blijven gaan en nog 2 wedstrijden in het spoor blijven ...na de wk stop toeslaan De bal is rond ......... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 15:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook. Maar dat geeft niets. We hebben allemaal onze blinde vlek. Ik vind Geert echt ook vandaag weer vreselijk. Maar dat komt omdat ik wat ie goed doet gewoon niet meer zie, zo zat ben ik m al een tijdje. Dus eigenlijk gewoon zo de P op iemand hebben dat je het verdomt een pluspuntje nog te zien bij diegene ? Bij de huidige selectie heb ik dat eigenlijk alleen bij Alireza. Niet als persoon hoor een prima gozer maar de voetballer ben ik wel een beetje klaar mee. We hebben meer van zulke gehad toch . Ik denk hierbij aan bv een Nelom, Lurling of een Diemers. Die hadden het allemaal zwaar om te overtuigen in de Kuip.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We houden zelfs ook van jou Ar haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker allemaal NRC gelezen? Veel mannen anaal verwaarloosd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 15:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat mag jij vinden maar Timber krijgt van mij voor de eerste helft echt een 4. Slechtste man op het veld. Het idee dat ze 8,5 miljoen voor die jongen neergeteld hebben.. ongeloofloos |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haaa tranen nu hé. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 15:30 schreef tomson het volgende:[..] Dus eigenlijk gewoon zo de P op iemand hebben dat je het verdomt een pluspuntje nog te zien bij diegene ? Bij de huidige selectie heb ik dat eigenlijk alleen bij Alireza. Niet als persoon hoor een prima gozer maar de voetballer ben ik wel een beetje klaar mee. We hebben meer van zulke gehad toch . Ik denk hierbij aan bv een Nelom, Lurling of een Diemers. Die hadden het allemaal zwaar om te overtuigen in de Kuip.. Dat is t. Geert is een top gast en echte Feyenoorder, maar voetballen vindt hij gewoon moeilijk denk ik. En ik kan t niet meer aanzien.
Zo hebben we er meer gehad ja |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch wel een klein risico om Hartman te laten staan bij deze scheids. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was je gastschrijver joh? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Beter Nijhuis dan zon kaartensmijter als donderdagavond hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Haha, ik zag de column voorbijkomen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die hadden we gelukkig niet tegen haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die had de smaak flink te pakken ja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Keeper van Volendam is wel goed |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iedereen last van het hoofd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Krijg je met al dat gesnuif daaro |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Druk nou eens door, dan win je hier 0-5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T ligt veel te vaak stil |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gimenez maar doen laatste half. Beetje pompen en oorlog voorin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje veld breed houden zou ook schelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En als die er in staat ga je dan weer roepen danilo moet er in blijven ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat was heel simpel wakker worden Timber |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wissels ivm fitheid denk ik. Prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah het wordt nog spannend, Lopez komt erin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die gaat scoren straks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je hoeft niet iemand te wisselen omdat ie slecht speelt hè |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kökcü vandaag ook ff te gemakzuchtig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pfff fluit maar af, echt saai dit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rommelig en wat hautain. Maar goed, het kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het passen is gekmakend. Speel nou eens hard en zuiver aan. Die halfzachte pisballetjes steeds gvd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 15:52 schreef MightyAce het volgende:Het passen is gekmakend. Speel nou eens hard en zuiver aan. Die halfzachte pisballetjes steeds gvd Voor de man is ook wel lekker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij voorkeur wel ja |
|
|
|