|
|
MightyAce
|
|
|
Geen van de wissels heeft een positieve impuls kunnen geven jammer genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle wissels tot nu toe werkelijk niets opgeleverd. Helaas vind ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dot Slot en Feyenoord bij jou nu wel eens wat goed? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beschamend niveau inmiddels |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je mag hier echt wel met meer winnen dan 0-2. Maar goed, affluiten en met de punten naar huis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tweede helft was al troosteloos. Lastig om dat nog om te keren.
Wel jammer voor die gasten, zeker Wålemark en Wieffer die al niet veel tijd krijgen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 16:12 schreef MMM het volgende:[..] Tweede helft was al troosteloos. Lastig om dat nog om te keren. Wel jammer voor die gasten, zeker Wålemark en Wieffer die al niet veel tijd krijgen. Eens hoor. Maar ook individueel lukt er weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dinderdag moet je er weer staan, dus logisch van die wissels Ben blij met een brede selectie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die kunnen dit perfect corrigeren, maar ja willekeur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was ook net niet intens genoeg denk ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die VAR kent Nijhuis ook |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het was gewoon natrappen feitelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Belachelijk Geeneens aandacht voor die overtreding |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
20 minuten acceptabel, Daarna echt niveauloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is er nu weer mis aan de arbitrage ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zelfde als dat hoge been 1e helft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord gelooft het wel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat Volendam met te veel wegkomt vanmiddag Piet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heb ik niet meegekregen. Schakelde de 2e pas in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Veerman loopt als een zombie hahahahahaah |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten het belangrijkste. Maar tegen zo’n zwakke tegenstander mag je wel iets meer aanzetten om wat aan je doelsaldo te doen. Tweede helft was echt ver ondermaats.
Maargoed, 3 punten ben ik heel blij mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kansloos dat dit dan zo bestraft wordt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 16:20 schreef MMM het volgende:3 punten het belangrijkste. Maar tegen zo’n zwakke tegenstander mag je wel iets meer aanzetten om wat aan je doelsaldo te doen. Tweede helft was echt ver ondermaats. Maargoed, 3 punten ben ik heel blij mee. Na een krachtssinspanning van donderdag ????????????????? En 3 punten in de zak dat is idd belangrijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog ff 5 minuten extra tijd genieten -.- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2022 - 16:22 schreef piet de paler het volgende:[..] Na een krachtssinspanning van donderdag ????????????????? En 3 punten in de zak dat is idd belangrijk Dat zal zeker meespelen. Maar Volendam was zo zwak en rijp voor de slacht. Dan is 2 goals te weinig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het deed pijn aan de ogen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oogdruppels? Wat moet er nu gebeuren ( zonder emotie ) pisvee of 020 winnen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ik denk dat beter veldspel en wat meer beleving beter helpt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zonder emotie maakt de uitslag niet uit want we doen niet mee om plek 1. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pijp was leeg 2e helft, aldus Kokcu. Dan is Volendam wel heel prettig. En gelukkig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als we in staat zijn om nog 6 punten te halen, en een gerichte nummer 6 halen. Mag je hopen en dromen................. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: hoezo pijp leeg? Brede selectie..maar zoals Kokcu voetbalt kan ik wel begrijpen dat de pijp (bij hem) leeg is. Wordt tijd dat hij eens slim gaat voetballen. Loopt maar te draven met de bal en grossiert in foute passes... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarom niet met Pedersen tegen Volendam, dan kan je Geertruida rust gunnen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Donderdag misschien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Arme Pedersen, staat ie daar in een leeg en donker stadion in Volendam donderdag. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Puike overwinning! Niet verwacht na donderdag, de kans voor palingboeren om energie erin te stoppe om pijntjes bloot te leggen,maar bleek wel dat ze het wel beter kunnen houwe bij paling, want was wel wel errig matig, volgend jaar vast weer proberen in keuken kampioen divisie, gelukkig de ruimere voorsprong op tijd binnengehaald, 2e helft was ik vooraf bang voor met nog maar 0-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En zo is het . Op naar donderdag |
|
|
|