BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #13: FC Volendam - Feyenoord (zondag 6 november 2022, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 november 2022 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 16:46 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Arme Pedersen, staat ie daar in een leeg en donker stadion in Volendam donderdag.
Speelt ie wel een stuk beter
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 november 2022 - 17:05   quote  deeplink  
Vooral als jij daar ook bent als enige uitsupporter...maar niet met bier of pis gooien hoor
bijft007
 bijft007 - zondag 06 november 2022 - 17:22   quote  deeplink  
Haha hoorde vooraf wel is van die verhalen dat er gezeken werd in bekertjes en daarmee gesneten werd, 1 je gaat lekker potje voetbal kijken zuipt je vooraf al helemaal lam, met paar snuifjes erbij, 2 vervolgens denk je ik ga nog ff in rust bekertje vol zijken gewoon omdat het kan, 3 ga nog uitvoeren wat ik altijd al had willen doen en gooi bekertje pis naar benede naar de tegenstander, 4 supporter van deze mooie club onwaardig, van welke club dan ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2022 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 november 2022 - 17:24   quote  deeplink  
Dat zijn geen verhalen, dat gebeurt praktisch elke wedstrijd van uit t uitvak
bijft007
 bijft007 - zondag 06 november 2022 - 17:27   quote  deeplink  
Pff treurig gesteld wel dan.
ras
 ras - zondag 06 november 2022 - 23:14   quote  deeplink  
Heel blij uiteraard met de overwinning donderdagavond tegen Lazio en vanmiddag tegen Volendam.
Wel vind ik Feyenoord heel slordig met het afwerken van kansen, want de score had vanmiddag veel hoger kunnen uitvallen. De bal wordt vaak recht op de keeper afgeschoten van de tegenstander, terwijl juist veel meer gericht moet worden op de hoeken van het doel. Robin van Persie is notabene spitsentrainer en dat moeten de spelers van Feyenoord toch meekrijgen tijdens de dagelijkse trainingen hoe kansen succesvol moeten worden afgewerkt. Dat moet nog veel beter want dan kan de wedstrijd eerder worden beslist en voorkom je dat de tegenstander hoop blijft houden bij het uitblijven van de score. Dus afwerking van kansen moet echt veel beter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 november 2022 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 23:14 schreef ras het volgende:
Heel blij uiteraard met de overwinning donderdagavond tegen Lazio en vanmiddag tegen Volendam.
Wel vind ik Feyenoord heel slordig met het afwerken van kansen, want de score had vanmiddag veel hoger kunnen uitvallen. De bal wordt vaak recht op de keeper afgeschoten van de tegenstander, terwijl juist veel meer gericht moet worden op de hoeken van het doel. Robin van Persie is notabene spitsentrainer en dat moeten de spelers van Feyenoord toch meekrijgen tijdens de dagelijkse trainingen hoe kansen succesvol moeten worden afgewerkt. Dat moet nog veel beter want dan kan de wedstrijd eerder worden beslist en voorkom je dat de tegenstander hoop blijft houden bij het uitblijven van de score. Dus afwerking van kansen moet echt veel beter.
Het lijkt elke wedstrijd op de keeper van de tegenstander inschieten .
Vooral op dat natte veld kan je de bal beter laag houden,en wat je schrijft kies een hoek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #13: FC Volendam - Feyenoord (zondag 6 november 2022, 14:30 uur)

0.0085380