|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - SC Cambuur (donderdag 10 november 2022, 20:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 10 november 2022, 20:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Jeroen Manschot |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb er zin an... Gewoon 3 punten pakken , en hoe ....maakt mij op dit moment niet uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doelsaldo opkrikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
7-0 winnen en je bent koploper ;) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als ze nu het gras niet opvreten en blijven gaan, dan schiet mij maar lek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klinkt als een fraaie tattoo om morgenmiddag te laten zetten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele belangrijke pot morgen. En zondag ook.
Twee keer winnen en je gaat met een fijn gevoel de winterstop in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-0, regelmatige overwinning. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Is het geen optie om de laatste 2 wedstrijden cambuur en excelsior thuis gewoon te beginnen met Danillo en Gimines samen in de spits. Met extra aanvaller dus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 09:00 schreef ed pouwelse het volgende:Is het geen optie om de laatste 2 wedstrijden cambuur en excelsior thuis gewoon te beginnen met Danillo en Gimines samen in de spits. Met extra aanvaller dus. Wat doe je dan met de vleugels? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfde als nu. Die staan naast de spits |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ongelofelijk dat we mogelijk gewoon op een gedeelde eerste plek staan in de winter. In de winterstop een goeie 6 en een goede rechtsbuiten halen en we kunnen nog wel eens een leuk seizoen gaan krijgen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verkoop de huid niet voordat de beer geschoten is. Maar wie had dit nu al gedacht ? |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 09:00 schreef ed pouwelse het volgende:Is het geen optie om de laatste 2 wedstrijden cambuur en excelsior thuis gewoon te beginnen met Danillo en Gimines samen in de spits. Met extra aanvaller dus. 3 man Bijlow achter Geertruida Trauner Hancko. midden Kokcu Timber Szymanski voor Paixao Danilo, Gimines en Dilrosun Uiteraard niet voor alle wedstrijden maar tegen cambuur en excelsior thuis lijkt me dit toch kunnen. Lijkt me heerlijke opstelling. Veel plezier vanavond . Ik zeg 3-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niemand had verwacht dat iedereen zo wisselvallig zou zijn in de eredivisie nee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dat het vanavond niet wederom wisselvallig is. Hebben al te veel gemorst. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 09:28 schreef ed pouwelse het volgende:[..] 3 man Bijlow achter Geertruida Trauner Hancko. midden Kokcu Timber Szymanski voor Paixao Danilo, Gimines en Dilrosun Uiteraard niet voor alle wedstrijden maar tegen cambuur en excelsior thuis lijkt me dit toch kunnen. Lijkt me heerlijke opstelling. Veel plezier vanavond . Ik zeg 3-0 Tegen dit soort tegenstanders moet je het spel juist breed houden en de tegenstander de tent uitlokken. Het heeft dus weinig zin voorin met 4 te gaan spelen, daar is immers geen ruimte. Ik zou eerder met 2 diepe aanvallende middenvelders spelen, die maken juist dat de spits ruimte krijgt. 1-4-3-3 met de punt naar achter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Cambuur speelt aanvallend ........ |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik hoop dat Gimenez vanavond in de basis staat en er 4 in schiet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kom op Feyenoord! Winnen !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een klein hapje eten , en dan de tempel in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Joboo50
|
|
|
Weer Danilo hopen dat hij er 4 inschiet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker voetbal avondje, veel plezier allen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hopelijk zijn ze gemotiveerd genoeg om 90 minuten gas te geven. Ik ga voor 7-0, alles zit dicht op elkaar er moet aan het doelsaldo gewerkt worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil