|
|
VVout
|
|
|
Heerlijk Lopez, bijna gelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Werkelijk geen wissel voegde wederom iets toe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De conclusie lijkt dat we boven onze stand leven momenteel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das is natuurlijk flauwekul , weet je zelf ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wisselvalligheid zowat beslissend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen Wieffer misschien |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat een verschrikkelijk kutelftal hebben we. Ik heb er echt niets mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze aanvoerder flipt weer eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zielige scheidsrechter dit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als je zo begint, is dat nauwelijks te herstellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op grond van inzet verdient Cambuur het eigenlijk wel |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Individueel kun je wel verschil maken. Maar dat was ook niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tijdrekken in de hoek tegen Cambuur |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pfffff, nou de punten zijn er. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel blij met de 3 punten maar wat een schandalige vertoning. Leek nergens op.
Je hebt geluk dat het tegen Cambuur was.
Manschot ook dramatisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben echt t vertrouwen in Slot kwijt. Helemaal niets van vastigheden, tactiek , het is het hele seizoen al pure ellende. 2/3 normale potjes. Steeds zijn stokpaardjes in de basis, en helemaal niets over van de visie. Echt onbegrijpelijk dat we zoveel punten hebben. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Hoppaaaaaa. Weer 3 in de pocket |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen minuut goed voetbal gezien. Uiteindelijk win je feitelijk onverdiend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er zit ook totaal geen rust in dit elftal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze staan naar een half lege tribune te zwaaien. Dat zegt alles over deze pot |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tweede helft leken ze weer moe. Of lusteloos. Laatste 10 minuten telkens een stap te laat. Niet de voorzet eruit halen. Tis dat het Cambuur was. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 21:56 schreef van geil het volgende:Ik ben echt t vertrouwen in Slot kwijt. Helemaal niets van vastigheden, tactiek , het is het hele seizoen al pure ellende. 2/3 normale potjes. Steeds zijn stokpaardjes in de basis, en helemaal niets over van de visie. Echt onbegrijpelijk dat we zoveel punten hebben. De beste man van vandaag kwam uit de jeugd en stond niet te boek als mega talent. Ik vind het enorm jammer dat er te weinig wordt terug gevallen op jeugdspelers en die eens in te passen of voor de leeuwen te gooien.
Het werkt zo vaak in ons voordeel en als ik dan zie hoeveel aankopen er zitten te klooien elke wedstrijd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 6 vrijgezelle dames, 14 zwervers en een paar kinderen, De test is vloekend naar huis. Gelukkig is Kokcu dik tevreden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zet 'm uit, geen behoefte nog iets van deze wedstrijd terug te zien haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje raar om te zeggen dat je bij zoveel kansen het verschil eerder had moeten maken. Zoveel kansen waren er niet, en als je niet scoort en je wordt als team zo labiel dan klopt er iets niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Slaaaaaaaap verwekkend, 3 punten het belangrijkste op naar Zondag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:Beetje raar om te zeggen dat je bij zoveel kansen het verschil eerder had moeten maken. Zoveel kansen waren er niet, en als je niet scoort en je wordt als team zo labiel dan klopt er iets niet. Het beschrijft een overwicht, maar dat hadden we eigenlijk niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijna carnaval 23.11 gaat t los. Vind ik even veel leuker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe mij maar vijf van dit soort wedstrijden dan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wedstrijd maakt duidelijk dat we te weinig spelers hebben die constant presteren. Te grillig, te weinig ideeën. Dilrosun, Danilo, Timber, gaan geen potten hierin breken. Jahanbakhsh, mogelijk ook Geertruida brengen je ook niet meer. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 21:56 schreef van geil het volgende:Ik ben echt t vertrouwen in Slot kwijt. Helemaal niets van vastigheden, tactiek , het is het hele seizoen al pure ellende. 2/3 normale potjes. Steeds zijn stokpaardjes in de basis, en helemaal niets over van de visie. Echt onbegrijpelijk dat we zoveel punten hebben. Het enige dat ik er aan kan toevoegen dat ze ook vaak de motivatie missen er iets leuks van te maken. Ze voetballen niet om een doelpunt te maken maar om de tijd maar vol te maken. Het is werkelijk tenenkrommend. Bosz speelt leuker voetbal ook al speelt hij vaak met teveel risico’s, ik ben ook volledig klaar met die Slot en zin volledige staf. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 08:58 schreef FR-Henk het volgende:Wedstrijd maakt duidelijk dat we te weinig spelers hebben die constant presteren. Te grillig, te weinig ideeën. Dilrosun, Danilo, Timber, gaan geen potten hierin breken. Jahanbakhsh, mogelijk ook Geertruida brengen je ook niet meer. Allemaal trainbaar. Ook vind het gemekker op Timber onterecht. Ik vind juist dat hij meer brengt dan onze overschatte aanvoerder. Die bakt er er werkelijk helemaal niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 09:50 schreef Leuv het volgende:[..] Allemaal trainbaar. Ook vind het gemekker op Timber onterecht. Ik vind juist dat hij meer brengt dan onze overschatte aanvoerder. Die bakt er er werkelijk helemaal niets van. Mee eens, zei ik in t Timber topic ook al. Ook juist omdat Slot niet echt een keuze maakt, maar feitelijk nu met twee controleurs speelt die het allebei niet zijn. Spelen we nu dus opeens met de punt naar voren en dus defensiever of juist door de aanvalsdrang van Kök en Timber zonder controleur. De balans is daar dus vaak weg.
Kies je bijvoorbeeld voor Wieffer, wat een 6 is, dan kunnen Kökcü en Timber hun natuurlijk positie invullen, de 8 en 10 en speel je met de punt naar achteren, kun je dus voorin meer druk zetten, kom je op de tegenstanders helft in balbezit en kun je sneller tot een goede aanval komen. Dit helpt de voorste linie ook enorm want die staan dan niet telkens tegen een overmacht aan verdedigers.
Ze vragen zich af of ze wel een 6 moeten halen, ik zeg ja, maar dan wel 1 die beter is dan Wieffer. Anders gewoon met Wieffer oplossen, maar dat is wel een gok.
Maar goed, ik ben de trainert niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb eens de hele wedstrijd op Timber gelet....hij kan gewoon niet voetballen. los van het feit dat het team in zijn totaal niet draait, mist hij een aantal kernkwaliteiten. Hij liep constant uit positie, zijn traptechniek is erg matig, hoe hij de duels in gaat is nogal onorthodox, conditioneel nog steeds matig, ziet de juiste oplossingen niet...Hij zal zich best op punten gaan ontwikkelen maar een topper wordt het niet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 17:20 schreef CobusIII het volgende:Ik heb eens de hele wedstrijd op Timber gelet....hij kan gewoon niet voetballen. los van het feit dat het team in zijn totaal niet draait, mist hij een aantal kernkwaliteiten. Hij liep constant uit positie, zijn traptechniek is erg matig, hoe hij de duels in gaat is nogal onorthodox, conditioneel nog steeds matig, ziet de juiste oplossingen niet...Hij zal zich best op punten gaan ontwikkelen maar een topper wordt het niet... https://www.soccernews.nl/news/feyenoord-heeft-85-miljoen-euro-weggegooid/ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 17:20 schreef CobusIII het volgende:Ik heb eens de hele wedstrijd op Timber gelet....hij kan gewoon niet voetballen. los van het feit dat het team in zijn totaal niet draait, mist hij een aantal kernkwaliteiten. Hij liep constant uit positie, zijn traptechniek is erg matig, hoe hij de duels in gaat is nogal onorthodox, conditioneel nog steeds matig, ziet de juiste oplossingen niet...Hij zal zich best op punten gaan ontwikkelen maar een topper wordt het niet... Zat je in t stadion? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dus alleen in het stadion kan je zien of iets deugt of niet? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je zei dat je gehele wedstrijd op timber had gelet, maar in dat geval zo specifiek kun je het weer beter zien in het stadion he, dus geen onlogische vraag, hoe hij loopt, en waarheen,en hoe hij zich positioneert.of probeert bal heen te spelen kun je echt niet altijd goed op tv (close up) beelden goed zien,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat zal allemaal wel, maar ik kan op de televisie prima zien dat hij er geen reet van kan....en ik heb nog geen enkel valide argument gehoord wat die 8,5M onderbouwt.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Mee eens, zei ik in t Timber topic ook al. Ook juist omdat Slot niet echt een keuze maakt, maar feitelijk nu met twee controleurs speelt die het allebei niet zijn. Spelen we nu dus opeens met de punt naar voren en dus defensiever of juist door de aanvalsdrang van Kök en Timber zonder controleur. De balans is daar dus vaak weg. Kies je bijvoorbeeld voor Wieffer, wat een 6 is, dan kunnen Kökcü en Timber hun natuurlijk positie invullen, de 8 en 10 en speel je met de punt naar achteren, kun je dus voorin meer druk zetten, kom je op de tegenstanders helft in balbezit en kun je sneller tot een goede aanval komen. Dit helpt de voorste linie ook enorm want die staan dan niet telkens tegen een overmacht aan verdedigers. Ze vragen zich af of ze wel een 6 moeten halen, ik zeg ja, maar dan wel 1 die beter is dan Wieffer. Anders gewoon met Wieffer oplossen, maar dat is wel een gok. Maar goed, ik ben de trainert niet. dat zou dan ten koste gaan van Szymanski op 10 (of 8)....ik schat de Pool hoger in dan Timber. Daarbij zijn kokcu en timber geen van beide een echte 10. In mijn optiek zou je dan altijd een keuze tussen die twee moeten maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 23:15 schreef bijft007 het volgende:Je zei dat je gehele wedstrijd op timber had gelet, maar in dat geval zo specifiek kun je het weer beter zien in het stadion he, dus geen onlogische vraag, hoe hij loopt, en waarheen,en hoe hij zich positioneert.of probeert bal heen te spelen kun je echt niet altijd goed op tv (close up) beelden goed zien, Exact. Dus ik begrijp dat t op tv was en dan zie je dus precies weinig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wat een onzin...ik heb een enorme tv, daar zie ik heel veel op.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op TV zie je alleen waar de bal is op dat moment 70% van de tijd. We grapppig dat Stylzz zijn mening daarover heeft bijgesteld want jaren terug had ik vaak dezelfde discussie met hem. In een Stadion heb je echt veel meer overzicht over het geheel. Je mist wel overzicht over buitenspel en je heb geen herhalingen . Maar over het algemeen kan je alles beter beoordelen is mijn persoonlijke ervaring |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
tuurlijk, snap ik ook wel. Maar het is een dooddoener en een gelegenheidsargument om te zeggen dat je op tv niks ziet en je geen mening kan vormen over het voetbal en bepaalde spelers. Maar men omzeilt mijn vraag wat de reden is geweest waarom we 8,5M hebben betaald voor Timber en of daar goed onderbouwde argumenten voor zijn. Ik zie ze niet (op tv), maar begrijp dus dat hij de sterren van de hemel speelt in het stadion.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nou, veel dingen je als eerste opnoemde, voor je of hij opdit moment die 8,5 milj waard zou zijn opnoemde , uit positie loopt, confitioneel, ziet juiste dingen niet etc, zijn juist dingen je echt niet heel goed kunt zien op tv hoe groot ook, het klopt overgens wel dat hij qua algehele prestaties (nog) niet levert wat je verwacht van 1 vd duurste aankopen, wat ook nog eens kan liggen aan andere dingen het niet werkt so far
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Want laten we wel wezen, buiten de achterste linie en vaak kokcu zijn er nog niet echt vaste uitblinkers in het voetballende blok/gedeelte wat ook gewoon vooral kan liggen aan het samenspel in het algemeen, wat dan lastig is om dan alsnog uit te blinken, of op het middeveld zelfde types lopen die elkaarniet aanvullen |
|
|
|