|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Misschien wel maar hij speelt niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Past eerder bij Feijnooit hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoe kan je die missen Davy? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die mag er wel in Klaassen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Klopt. Het wil niet zeggen dat Schreuder het beter ziet. Blind speelt jarenlang bij Ajax. Kunnen we niet zgeggen van Schreuder.
Overigens vind ik deze wedstrijd dat we te matig spelen, ook door teveel balverlies. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wel een mooie aanval maar Kudus heeft met de paal |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Lekker potje om Conceicao een volle helft mee te laten spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij Pasveer wordt ik ook onderhand bang voor ieder schot tegen |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Haha hehh? Dit mag toch niet kunnen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nouja, in ieder geval eens flink wat minuten.
Als hij niet klaar is voor 90 minuten, zorg dan dat je daaraan werkt. Dat bereik je niet met 3 minuten steeds |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We s-pelen nog steeds erg stroef, matieg en geven veel slechte passes naar elkaar toe. Overigens nog teveel balverlies. Nu de 1 - 1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zelfs de allerslechtste ploeg van de Eredivisie kan het Ajax lastig maken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit bedoel ik met te hoog staan en snelheid , maar meer lag dit bij Timber Tjonge jonge |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Pasveer heeft een veel te grote bek gekregen en denkt dat hij enorm belangrijk is. Uiteindelijk is het gewoon een smerige matenaaier en een hele slechte keeper. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Timber straalt niks meer uit he. En dan die onzekere grabbelton erachter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bijzonder, iedere speler die iets kan, kan niets meer. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Wat is er toch met die gozer gebeurd he, in zo een korte tijd? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Daar lijkt het wel op De hand van Schreuder brengt niets, helemaal niets |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die is goed wanneer er goede spelers naast hem staan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vitesse gewoon meer schoten op doel dan wij |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zetten we hem maar weer in?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De witte zakdoekjes blijven niet lang meer weg |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ik vond hem in het begin van het seizoen heel sterk, met dezelfde spelers naast hem als nu. Taylor is ook een en al onzekerheid geworden. Is dat dan toch 'gewoon' door het geklungel Schreuder? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon een club met beleid, scouting, financieel verantwoord, kwaliteit in het elftal, combinatievoetbal en vechtlust. Alles is weg, alles. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Echt dramatisch dit. Sjaak Swart zit ook te balen op de tribune. Gelijk heeft hij, en wij balen net zo hard als hij ! ! ! Sterker nog, met Louis van Gaal als trainer was dat niet gebeurd zoals in de laatste drie wedstrijden en deze wedstrijd spe(e)(eld)len. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ondanks het vreselijke spel, toch 3 goede kansen verneukt |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Was toch afgekeurd. Maar had er wel in gemoeten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
KUDUS IS GEEN SPITS!!!
KUT SCHREUDER, SNAP JE HET NIET OF WIL JE HET NIET SNAPPEN??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Timber zonder Martinez is echt als een BH zonder tieten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2022 - 20:33 schreef Jaccio het volgende:[..] Ik vond hem in het begin van het seizoen heel sterk, met dezelfde spelers naast hem als nu. Taylor is ook een en al onzekerheid geworden. Is dat dan toch 'gewoon' door het geklungel Schreuder? Klopt, ze voetballen zonder zelfvertrouwen Moet je bij Schreuder zijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niet te gek he..hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het vuur wat onder Schreuder al nooit gebrand heeft, is nu helemaal gedoofd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
GODVERDOMME, DIE KALE PRATENDE PENIS |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik denk dat we echt wel met 4 of 5-1 winnen vandaag, maar jeetje wat is het slecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vitesse speelt echt al het hele seizoen het slechtste voetbal van allemaal dit seizoen. En die hebben gewoon een kans vanavond hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijk, even over Blind nu he.
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee zoals de meeste weten. Maar je ziet ook gewoon nu wat hij wel kan. Die kan een linie overslaan. Dat mist je echt nu |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Schreuder kan toch niet aanblijven wordt eens wakker in Amsterdam |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2022 - 20:42 schreef Loetje het volgende:Kijk, even over Blind nu he. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee zoals de meeste weten. Maar je ziet ook gewoon nu wat hij wel kan. Die kan een linie overslaan. Dat mist je echt nu Het is nu te veel van het zelfde, geen verrassing, geen splijtende pass |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Slecht spelen is een, een mindere fase is 2, maar je club kapot zien gaan doet pijn. Dit is geen incident meer |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was echt dramatisch deze 1e helft.
Wel fijn dat BROBBEY er zo in komt als hij meteen vanaf de 46e minuut mag spelen. Nu misschien wel verstandig om Blind te laten spelen ?
Misschien (toch) wel, want nu spelen, spelen we ook niet goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Rensch en Wijndal staan zowat in de 16. Bassey kan niks en Timber uit vorm. Zorg eerst maar eens dat die 4 beginnen met verdedigen. De tering man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe heet de club in de shirtjes waarin Ajax speelt? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2022 - 20:44 schreef Loetje het volgende:Slecht spelen is een, een mindere fase is 2, maar je club kapot zien gaan doet pijn. Dit is geen incident meer Diep triest De spelers laten zo toch zien dat ze niet met deze trainer verder willen |
|
|
|