|
|
Loetje
|
|
|
quote: Door diezelfde Blind pak je ook een punt.
Timber en Bassey maak ik me momenteel het meeste zorgen over. Wat zijn die slecht op dit moment |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 00:08 schreef Loetje het volgende:[..] Door diezelfde Blind pak je ook een punt. Timber en Bassey maak ik me momenteel het meeste zorgen over. Wat zijn die slecht op dit moment Een dom schot van blind waardoor de counter kwam was ook kut.. maar weet je loetje, waar ik me het meeste zorgen om maak.. die vieze grijns... En ook zonder Blind had je gewoon een punt moeten pakken, genoeg kansen..
Maar als spelers al zo gaan lachen na verlies, en geldt ook voor Klaassen heb je niks met de supporters... Optiefen..
Wat betreft timber die denkt dat die er al is, en bassey heb je gelijk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ongekend hoe onze club in 3 maanden is afgezakt naar middelmaat. Doet wel pijn hoor als je alle berichten hoort en leest. Dit kan en mag niet langer. In de winter maar eens beginnen met n echte keeper te halen. Dan van achter uit doorbouwen en door selecteren. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
Peter Bosz wees welkom !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En door zijn geweldige voorzet pakken we nog een punt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 01:32 schreef nummer10 het volgende:[..] Een dom schot van blind waardoor de counter kwam was ook kut.. maar weet je loetje, waar ik me het meeste zorgen om maak.. die vieze grijns... En ook zonder Blind had je gewoon een punt moeten pakken, genoeg kansen.. Maar als spelers al zo gaan lachen na verlies, en geldt ook voor Klaassen heb je niks met de supporters... Optiefen.. Wat betreft timber die denkt dat die er al is, en bassey heb je gelijk... Hoezo nou weer een dom schot, sterker nog, als die bal niet geblokt was, zou hij richting de hoek gaan..
Sinds wanneer mag een speler niet schieten als hij randje 16 staat? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Hadden wel meer geweldige voorzetten, de eerste helft al die Klaassen en Kudus gewoon binnen moeten werken...
Maar goed 1 goede voorzet weegt dus zwaarder dan 1 schot wat niet kan wat bijna een counter opleverd en die laatste bal idem.. en dat is dus nu juist het hele probleem, wat hij brengt word teniet gedaan aan zijn zwakte.. maar dat roepen er hier al langere tijd..
Stel hij maakt 2 doelpunten, maar hij zorgt dat er 3 vallen heb je er niks aan, zo simpel is het.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 09:36 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo nou weer een dom schot, sterker nog, als die bal niet geblokt was, zou hij richting de hoek gaan.. Sinds wanneer mag een speler niet schieten als hij randje 16 staat? Omdat dat schot überhaupt niet mogelijk was.. de bal was al zoon beetje bij de vitesse verdediger |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En misschien gaat dat lachje onderling wel over schreuder en geeft dat meer weer over de verstandhoudingen binnen de ploeg dan over een stukje respect naar de supporters toe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je ziet zulke schoten zo vaak binnen vliegen..
Maar een situatie bij de 16 van de tegenstander mag nooit de reden zijn van een tegengoal.. Dan staat er echt iets anders niet goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 09:37 schreef nummer10 het volgende:[..] Hadden wel meer geweldige voorzetten, de eerste helft al die Klaassen en Kudus gewoon binnen moeten werken... Maar goed 1 goede voorzet weegt dus zwaarder dan 1 schot wat niet kan wat bijna een counter opleverd en die laatste bal idem.. en dat is dus nu juist het hele probleem, wat hij brengt word teniet gedaan aan zijn zwakte.. maar dat roepen er hier al langere tijd.. Stel hij maakt 2 doelpunten, maar hij zorgt dat er 3 vallen heb je er niks aan, zo simpel is het.. Dat schot is gewoon prima, die laatste bal is echt achterlijk.. Daar staat nog een schot op de lat tegenover en de belangrijke assist.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 09:43 schreef remco k het volgende:[..] Dat schot is gewoon prima, die laatste bal is echt achterlijk.. Daar staat nog een schot op de lat tegenover en de belangrijke assist.. Nahja ik vind dat schot niet prima.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 09:41 schreef remco k het volgende:En misschien gaat dat lachje onderling wel over schreuder en geeft dat meer weer over de verstandhoudingen binnen de ploeg dan over een stukje respect naar de supporters toe.. Slechte zaak dus... Muitende spelers omdat ze moeten banken omdat ze gewoon er een tijd niks van bakken... Echte profs dus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man, laten we vooral niet proberen te schieten bij een achterstand of gelijke stand, stel je voor dat hij erin gaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij moet je voorhoede bestaan uit de mensen die goals maken en assists weten te geven. Het is dan aan de trainer om daar een draaiend geheel van te maken.
Brobbey, Tadic, Bergwijn en Berghuis zijn de 4 spelers bij Ajax in de eredivisie die bij de meeste goals betrokken zijn.
Berghuis is je beste rechtsbuiten, Tadic en Bergwijn spelen liever op links.
Schreuder moet nu gewoon gaan kiezen wie van Bergwijn of Tadic op 10 gaat spelen. Met een goed blok achter de 10 zou dat in Nederland namelijk makkelijk moeten kunnen..
Maar maak die keuze en zorg ervoor dat je het ook zo laat staan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 11:18 schreef remco k het volgende:[..] Nee man, laten we vooral niet proberen te schieten bij een achterstand of gelijke stand, stel je voor dat hij erin gaat Als er ruimte was voor een schot ja, maar die was er niet.. maar hey wat maakt het nog uit.. we zijn het er allemaal over eens dat die niet langer zo kan en dat het tijd is dat Schreuder op rot... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 01:32 schreef nummer10 het volgende:[..] Een dom schot van blind waardoor de counter kwam was ook kut.. maar weet je loetje, waar ik me het meeste zorgen om maak.. die vieze grijns... En ook zonder Blind had je gewoon een punt moeten pakken, genoeg kansen.. Maar als spelers al zo gaan lachen na verlies, en geldt ook voor Klaassen heb je niks met de supporters... Optiefen.. Wat betreft timber die denkt dat die er al is, en bassey heb je gelijk... Die grijns is het beste wat we kunnen zien. Aan alles zie je dat het probleem veel groter is dan wat er op het veld gebeurd |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ik vind het ongepast, zo van weer lekker verloren en hopen dat we nu een trainer krijgen die ons wel opstelt en vriendjes is met ons, hoe goed of slecht ze ook spelen.. Ik heb echt het idee dat er meerdere kampen zijn in de groep, en dat is Schreuder aan te rekenen natuurlijk.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is gewoon alleszeggend. Ik zie het liever met me eigen ogen dan dat ik klakkeloos de misselijkmakende media volg |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 14:13 schreef Loetje het volgende:Het is gewoon alleszeggend. Ik zie het liever met me eigen ogen dan dat ik klakkeloos de misselijkmakende media volg Nee is gewoon puur het beeld na de wedstrijd... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom spreekt geen speler openlijk zijn steun uit, daarom loopt iedereen er geïrriteerd bij, structureel wel te verstaan. Daarom vallen spelers elkaar openlijk af en Daarom haalt geen topspeler zijn niveau nog...
Nee, dit was het zoveelste beeld dat er van alles niet klopt en dus niet specifiek het beeld na de wedstrijd |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 15:07 schreef Loetje het volgende:[..] Daarom spreekt geen speler openlijk zijn steun uit, daarom loopt iedereen er geïrriteerd bij, structureel wel te verstaan. Daarom vallen spelers elkaar openlijk af en Daarom haalt geen topspeler zijn niveau nog... Nee, dit was het zoveelste beeld dat er van alles niet klopt en dus niet specifiek het beeld na de wedstrijd Ben het ook compleet met je eens hoor begrijp me niet verkeerd.. heb ergens anders al gezegd dat er groepjes zijn onstaan en dat dit compleet aan Schreuder te wijten is... Maar ik doelde enkel op een lachende blind en Klaassen na een verlies partij, ik vind dat gewoon not done |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 17:06 schreef nummer10 het volgende:[..] Ben het ook compleet met je eens hoor begrijp me niet verkeerd.. heb ergens anders al gezegd dat er groepjes zijn onstaan en dat dit compleet aan Schreuder te wijten is... Maar ik doelde enkel op een lachende blind en Klaassen na een verlies partij, ik vind dat gewoon not done Hoezo, iemand mag uitstralen wat hij voelt.
Ik zie weinig groepjes. Ik zie vooral spelers VS trainer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik zeg er maar niets meer over. Ik heb gisteren met grote verbazing, schaamte en ergernis zitten kijken. Niets, helemaal niets doet dit Ajax mij denken aan een goede ploeg: geen gogme, geen arrogantie, geen intelligentie en totaal geen drive. Tja wat wel eigenlijk. Vanavond staan we derde in de rangschikking en dat neem ik toch echt Schreuder kwalijk. Hij heeft totaal geen grip op de situatie en lult compleet uit zijn nek tijdens persconferenties. En dan zijn wisselbeleid... Volledig Ajax-onwaardig. En je ziet de onvrede op de gezichten en houding bij de spelers die ik ook het nodige verwijt. Ik hoop oprecht de Schreuder zo snel als mogelijk verdwijnt. Deze crisissituatie kan simpelweg niet. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Helaas lees ik net in het AD dat we voorlopig nog met m zitten opgezadeld. Uiteraard durft niemand hem eruit te gooien omdat ze m ee zelf hebben neer gezet. En ook nog opgezadeld met een uitgedunde selectie. Maar ze moeten dan maar hun eigen lot eraan verbinden omdat helder is dat je met de huidige selectie nog steeds beter moet kunnen presteren dan wat er nu gebeurt. Het gaat nu zelfs alleen maar steeds slechter. Als de spelers dit weten, zullen ze zaterdag in Emmen echt niet hun best gaan doen om Schreuder te redden lijkt mij...na de winterstop gewoon n ander aan het roer en vol in de achtervolging!!!! Wat zijn nu 4 punten??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 13:40 schreef nummer10 het volgende:Ik vind het ongepast, zo van weer lekker verloren en hopen dat we nu een trainer krijgen die ons wel opstelt en vriendjes is met ons, hoe goed of slecht ze ook spelen.. Ik heb echt het idee dat er meerdere kampen zijn in de groep, en dat is Schreuder aan te rekenen natuurlijk.. Het feit dat je zo’n lachje zo opvat zegt weer een hele hoop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Man man man wat verlang ik terug naar ten Hag zeg.
Wat heeft die man Ajax geweldig laten voetballen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ook met pieken en dalen en nooit on omstreden... En met een top selectie.. Peter Bosz liet Ajax ook fantastisch voetbal spelen overigens waardoor Ajax weer zijn gezicht terug kreeg Europees.. lees de kranten kopjes nog maar eens na ;) werd alleen afgebrand omdat het een kakkerlak was, maar met een Utrecht tasje binnenkomen kan gewoon..
Lees trouwens nog geen namen van je wie er moet komen, tenminste wie jij denkt dat er buiten Bosz om moet komen in jou ogen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Zegt meer over jou denk ik dat jij het normaal vind als hun lachen als je club zo kut presteert.. indirect geven ze dus geen fuck om resultaat, en dus jou en mij en de rest van de supporters..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad een toptrainer bewijst hij al een hele poos, vermoed alleen dat hij met deze aankopen ook niet meer had uit gehaald, geen enkele durf ik te zeggen.
Niet dat ik Schreuder hierbij verdedigd want hij mag het liefst vandaag nog weg van mij.
Maar je moet wel even kijken naar de spelers op dit moment. De aankopen komen echt te kort aan kwaliteit, ze zijn nog lang niet zo ver om Martinez, Tagliafico, Mazraoui, Gravenberch en Antony te doen vergeten.
Daarnaast worden Blind, Tagliafico en Klaassen ook allemaal een dagje ouder, dit ziet zelfs een anti voetbal persoon |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ik zou het ook bijna willen zeggen, maar ook ten hag deed in den beginne rare dinge... Maar hij had het geluk om echt wel een hele goede selectie in zijn schoot geworpen te krijgen.
Daarnaast heeft hij uiteindelijk wel ook goed voetbal gebracht, daar moet ik ook eerlijk in zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 01:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Zegt meer over jou denk ik dat jij het normaal vind als hun lachen als je club zo kut presteert.. indirect geven ze dus geen fuck om resultaat, en dus jou en mij en de rest van de supporters.. Nee kerel, je snapt blijkbaar niet wat andere mensen ermee bedoelen of uberhaubt wat cynisme betekend.
Als je echt de illusie hebt dat ze niets om het resultaat geven ben je nog dommer dan ik al dacht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 10:23 schreef AkaS het volgende:[..] Ik zou het ook bijna willen zeggen, maar ook ten hag deed in den beginne rare dinge... Maar hij had het geluk om echt wel een hele goede selectie in zijn schoot geworpen te krijgen. Daarnaast heeft hij uiteindelijk wel ook goed voetbal gebracht, daar moet ik ook eerlijk in zijn. Weet je wat het is kerel, alle trainers doen rare dingen en dingen waar supporters anders over denken.
Zo doet Guardiola structureel ineens gek als de halve finale van een groot toernooi gespeeld moet worden. Die gaat ineens met de Bruyne in de spits spelen terwijl iedereen fit is en hij daar nog nooit gespeeld heeft...
Ik denk overigens dat ook dit gewoon een goede selectie is, Bassey speelde bij de rangers gewoon finale EL, en was daar een van de beste verdedigers.
Ik denk dat Schreuder zon verschrikkelijk slechte trainer is, dat bij alle spelers alle discipline weg is en alle plezier uit die jongens weg is.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 10:46 schreef remco k het volgende:[..] Nee kerel, je snapt blijkbaar niet wat andere mensen ermee bedoelen of uberhaubt wat cynisme betekend. Als je echt de illusie hebt dat ze niets om het resultaat geven ben je nog dommer dan ik al dacht. Doe dat lekker stiekum ergens en niet waar de cameras vol op je gericht zijn.. snap hun wel hè, die willen Schreuder weg hebben en hadden gehoopt dat dit het laatste setje kon zijn, helaas.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 11:16 schreef nummer10 het volgende:[..] Doe dat lekker stiekum ergens en niet waar de cameras vol op je gericht zijn.. snap hun wel hè, die willen Schreuder weg hebben en hadden gehoopt dat dit het laatste setje kon zijn, helaas.. Och kerel. Snap je dan niet dat het misschien wel juist bewust zo in het open is??
Kom op toch kerel.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 14:30 schreef remco k het volgende:[..] Och kerel. Snap je dan niet dat het misschien wel juist bewust zo in het open is?? Kom op toch kerel.. Heeft ook flink geholpen... Ja bij een raar beeld.. iedereen zit thuis en in het stadion te balen en boos te zijn, de fluit gaat en de 2 staan daar alsnog ze het niet boeit en blij zijn dat dit nog wel eens einde Schreuder kon zijn.. jij mag dat ik vinden he, en ik snap hun dat ze dit hopen.. maar nogmaals ik vond het een raar beeld.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 18:14 schreef nummer10 het volgende:[..] Heeft ook flink geholpen... Ja bij een raar beeld.. iedereen zit thuis en in het stadion te balen en boos te zijn, de fluit gaat en de 2 staan daar alsnog ze het niet boeit en blij zijn dat dit nog wel eens einde Schreuder kon zijn.. jij mag dat ik vinden he, en ik snap hun dat ze dit hopen.. maar nogmaals ik vond het een raar beeld.. Misschien zagen ze een konijn lopen, of hadden ze een weddenschap.. Of hij liet een keiharde scheet..
Maw lekker belangrijk.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 18:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Misschien zagen ze een konijn lopen, of hadden ze een weddenschap.. Of hij liet een keiharde scheet.. Maw lekker belangrijk.. Die weddenschappen zou kunnen hahah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Daley Blind zei: wedden voor €2000,- dat Schreuder nu eindelijk zijn ontslag krijgt... Toen zei Klaassen nee hoor pas na de wedstrijd tegen Emmen.
Ik denk dat Klaassen wint! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Denk beiden verloren, winterse inkopen en HOPEN dat het kwartje de goede kant opvalt... Wat me wel stoort is dat de rvc toch blind ziet als td maar hij zelf niet wou, zegt die maar we kennen scholletje.. Ajax gaat naar de knoppen :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind zou volgens sommigen de reden zijn van de tegenaanvallen die we constant krijgen. Maar zelden zoveel extreem gevaarlijke tegenaanvallen gezien als de eerste helft tegen Vitesse.
Er zit in de omschakeling gewoon iets structureels verkeerd. Ze beginnen ook steeds minder voor elkaar te knokken.
Vandaag zorgen dat je wint. Daarna verder kijken.
Ik hoop alleen niet op aankopen in de winter.
Geen club die zijn beste spelers laat gaan, en jongens van grotere clubs kopen die nu op de bank zitten is een nog grotere gok.
Zelden doen winteraankopen het direct goed. |
|
|
|