|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 20:17 schreef Ajax Warrior het volgende:Fucking mongolen. De helft zit gewoon met zijn kop bij het WK en durft zich 0,0 in te zetten. Echt om kotsmisselijk van te worden. Helemaal mee eens, stelletje verwende jongetjes |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
2e helft laten ze gewoon lopen, dachten de 1-3 zo uit te spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit heeft niks met een WK te maken, wellicht 2%. Maar Ajax speelt het hele seizoen al zo slecht als dit.
En die gelijkmaker valt ook nog |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ooh Grillitsch komt ons redden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een Advocaat wissel tegen Emmen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tjonge jonge jonge, hoe diep zinkt Ajax |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dit mag Schreuder toch niet overleven? Kom op zeg. Ajax maakt zich compleet belachelijk als Schreuder er na de winterstop nog zit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2022 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha die Pasveer, hahahahaha keept die man wel?? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Niet meer kijken jongens....krijgen 4de ook nog tegen zoals voorspeld. Lekker F1 kijken.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo'n terechte gelijkmaker.
Misschien moet je dan nog verliezen ook, kan dan Schreuder misschien weg?! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Oude man, van Gaal toch... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vorige week had je PSV op 7 punten kunnen zetten, nu sta je er 3 achter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ok en nu geef je een halve minuut geleden geel, maar nu niet? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Gewoon slecht, zulke slechte spelers hebben we niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoe lang mag die pratende penis de boel nog verder naar de kloten helpen? Tering amateurs bij mijn cluppie, stuk voor stuk … |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 20:32 schreef pth het volgende:Hoe lang mag die pratende penis de boel nog verder naar de kloten helpen? Tering amateurs bij mijn cluppie, stuk voor stuk … Het lukt Schreuder niet om hier een team van te maken, dat is jammer. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: En dat moet mee naar een WK, een bejaarde paardenlul die geen enkele bal stopt. En dan is Cillessen niet in vorm volgens die seniele van Gaal … |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Hadden ze dan wat anders verwacht van dat assistentje? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cruijff draait zich godverdomme om in zijn graf |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het moet toch een keer tijd zijn om het functioneren van Schreuder serieus ter discussie te stellen binnen Ajax. Dit kan absoluut niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Goede wissels ook weer van die pratende penis. Man man wat een drama en hem maar aanhouden die vuile smerige kut lamstraal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En dit krijg je dus als je wekelijks als een debiel je elftal veranderd!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ben er eigenlijk geen voorstander van, maar nu is het pas echt tijd voor wat capuchonnetjes die die kale tyfus hond terug jagen naar de teringbende waar die klootzak vandaan komt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is lachwekkend, maar zo pijnlijk tegelijk.
Je kan dit als bestuur niet meer verantwoorden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha dat beeld van Schreuder die zijn rugtas pakt. Hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Taylor met zijn achterlijke vinger |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ze moeten nu iets doen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha geweldig!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hij voetbalt misschien niet goed maar deze vent heeft meer clubliefde in 1 teen dan Schreuder in zijn hele lichaam. Die jongen is er stront ziek van, geloof mij maar! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 20:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hij voetbalt misschien niet goed maar deze vent heeft meer clubliefde in 1 teen dan Schreuder in zijn hele lichaam. Die jongen is er stront ziek van, geloof mij maar! Inderdaad, hij is er ziek van |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wordt de bus opgewacht in Amsterdam? Dacht het wel. Het is nu genoeg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is voorbij voor mister Schreuder |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mannen, zoals gezegd stop ik voorlopig hier. Dat heeft niets, maar dan ook niets met jullie van doen, maar alles met het waardeloze niveau van wat ooit mijn duppie was. Ik schaam me kapot. De bangheid straalt er vanaf. Echt niets doet dit Ajax mij denken aan het mooie Ajax van weleer. Zelfs niet aan het Ajax van nog maar zo kort geleden. Het is een trieste constatering. Ik kan het niet langer aanzien: slecht voor mijn gezondheid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb je daar al bewijs van dat dat gebeurd? Ik overweeg ook eens te gaan.
Ben het echt zat. Je kan dit niet wegschrijven onder het mom tijd geven. Het wordt alsmaar erger en slechter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waar haal je dat uit?
Vooralsnog haal ik een dag na Vitesse eruit dat hij de tijd krijgt. Wellicht als er echt actie vanuit de fans komt |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 21:29 schreef Loetje het volgende:[..] Heb je daar al bewijs van dat dat gebeurd? Ik overweeg ook eens te gaan. Ben het echt zat. Je kan dit niet wegschrijven onder het mom tijd geven. Het wordt alsmaar erger en slechter Helaas geen enkel bewijs. Maar wij kunnen niet de enige zijn die er helemaal klaar mee zijn, dus ik verwacht wel dat er een groepje zal staan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 21:30 schreef Loetje het volgende:[..] Waar haal je dat uit? Vooralsnog haal ik een dag na Vitesse eruit dat hij de tijd krijgt. Wellicht als er echt actie vanuit de fans komt Als je tegen Emmen ook al punten verliest, nummer 3 bent in de eredivisie denk dat het over en sluiten is.
Niet dat we alles op hem af moeten schuiven maar ja hij is trainer van Ajax niet NAC of NEC. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 21:29 schreef Loetje het volgende:[..] Heb je daar al bewijs van dat dat gebeurd? Ik overweeg ook eens te gaan. Ben het echt zat. Je kan dit niet wegschrijven onder het mom tijd geven. Het wordt alsmaar erger en slechter 100 miljoenen uitgegeven, en dan nog kijken of ze aankopen gaan doen.. je ziet gewoon onvrede en loszand.. of dit de trainer is, of dat het onderling gewoon niet goed zit weet ik niet.. kijk als de trainer spelers opdrachten meegeven en de spelers voeren het niet uit word het voor elke trainer lastig natuurlijk.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik denk het ook niet, van der Sar is te barmhartig En de RVC gelooft in sprookjes |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 22:13 schreef nummer10 het volgende:[..] 100 miljoenen uitgegeven, en dan nog kijken of ze aankopen gaan doen.. je ziet gewoon onvrede en loszand.. of dit de trainer is, of dat het onderling gewoon niet goed zit weet ik niet.. kijk als de trainer spelers opdrachten meegeven en de spelers voeren het niet uit word het voor elke trainer lastig natuurlijk.. Zo is het zeker, het is net een huwelijk je doet het met elkaar of niet Als de ene niet wilt houdt het op
Ik denk dat een aantal spelers zoals misschien Blind Schreuder niet zien zitten, dan is het finito. Zo gaat het bij elke club, dan vliegt de trainer er uit. De spelers bepalen, iets deugd er niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We staan weer boven aan voor een dag. Morgen lopen die Rotterdammers 3 punten uit, is lang geleden.
Staat Facebook Instagram vol met berichten dat ze weer kampioen worden |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo is het zeker, het is net een huwelijk je doet het met elkaar of niet Als de ene niet wilt houdt het op Ik denk dat een aantal spelers zoals misschien Blind Schreuder niet zien zitten, dan is het finito. Zo gaat het bij elke club, dan vliegt de trainer er uit. De spelers bepalen, iets deugd er niet Sommigen voelen zich te groot en dat mag never... Ook een blind niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 21:25 schreef Pietje het volgende:Mannen, zoals gezegd stop ik voorlopig hier. Dat heeft niets, maar dan ook niets met jullie van doen, maar alles met het waardeloze niveau van wat ooit mijn duppie was. Ik schaam me kapot. De bangheid straalt er vanaf. Echt niets doet dit Ajax mij denken aan het mooie Ajax van weleer. Zelfs niet aan het Ajax van nog maar zo kort geleden. Het is een trieste constatering. Ik kan het niet langer aanzien: slecht voor mijn gezondheid. Zo Pietje. Dat is wel een heel hoog succes supporter gehalte zeg.
Jaren kampioen worden en dan een matig half jaar waarbij er absoluut nog niets verloren is. En dan al stoppen omdat het wat minder gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2022 - 22:13 schreef nummer10 het volgende:[..] 100 miljoenen uitgegeven, en dan nog kijken of ze aankopen gaan doen.. je ziet gewoon onvrede en loszand.. of dit de trainer is, of dat het onderling gewoon niet goed zit weet ik niet.. kijk als de trainer spelers opdrachten meegeven en de spelers voeren het niet uit word het voor elke trainer lastig natuurlijk.. als het onderling niet goed zit is dat ook de trainer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Hij is geweldig !!!! misschien helpt het die kale kutlul op te laten fucken. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als Ajax hem nu niet ontslaat kunnen er best wel eens flinke rellen ontstaan bi de Arena. |
|
|
|