|
|
tomson
|
|
|
Messi BV door t oog van de naald |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het was allemaal net an he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie wedstrijd Dumfries / Messi bv. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu halen ze t jankverhaal van van Gaal erbij. Manmanman alles voor t klappen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Messi: ze spelen erg goed..
Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaaaaaaaa dat zou helemaal fantastisch zijn.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
haha, vind het wel leuk mochten ze ver komen maar het is niet zo dat ik zit te juichen of polonaise ofso loop, of echt baal ze eruit vliegen, achterover leunend voetbal kijke meer,zo veel doet het me ook weer niet, dat heb ik eigenlijk alleen met feyenoord dat t me meer doet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk dat is nu het verschil tussen Marokanen ( al of niet geboren in NL) en Fransen , Amerikanen .......en meerdere landen Is trots zijn op je landje ......dat zou in Nederland veel oplossen als men wat nationalistischer werd. Natuurlijk zijn we trots maar het is een no go om dit te doen. Je weet pas wat je mist als je geen deel meer uitmaakt van je landje ........ Nou kom maar weer op met de kritiek, heb een goede bui zit bij de openhaard Of heeft iemand de ballen om te zeggen ja ik ben trots hoe ver het kikkerlandje het kan gaan schoppen... En dan doet het er niet toe hoe eng de knvb is en er veel 020 ers er voetballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat doet er wel toe. Een aantal binnen dit team zijn oké of top.
Maar heel veel roepen weerstand op: Blind, de slang, Dumfries, Klaassen, Depay en Bergwijn vreselijk of erger.
En dan ook nog een WK in de winter wat echt nergens sfeer geeft. Ophoeren ermee |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is een menig tja.... Maar een land is groter dan een paar spelers toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo, lekker frisse neus gehaald, Lekker geluncht, wat kleding gekocht, en nu n bakkie,straks weer voetbal kijken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 14:15 schreef van geil het volgende:Zo, lekker frisse neus gehaald, Lekker geluncht, wat kleding gekocht, en nu n bakkie,straks weer voetbal kijken. Lekke niets Dolce fair niente ....zalig niets doen Geef je Korea een kans ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het systeem wat ze nu spelen is niet bepaald 020
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat me niet om t systeem. T gaat me om de poppetjes |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het gaat mij om het nationale gevoel Maar dat is anders dan poppetjes, maar dat is mijn mening. Met meer eenheid in de Nederlandse samenleving en gewoon trots zijn , zouden veel problemen kleiner worden ( niet de vergelijking maken met nationaal socislisme) Gewoon lekker juichen voor je landje , die nu al in een mondiale sport hoog Staat, zoals meerdere sportem
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 08:25 schreef MMM het volgende:[..] Het ligt bij mij vaak aan het elftal. Ik kan niet juichen voor Blind, Klaassen, Bergneus. Belachelijke oproep van Taylor, Pasveer. En ja we hebben vaker elftallen gehad met wat meer 020 spelers maar daar had ik dan niet zo’n hekel aan. Vind bovenstaande heren, op Pasveer na dat lijkt me geen vervelende vent, afschuwelijke kwalletjes. Ik hoop op Argentinië, laatste kunstje Messi. . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 13:50 schreef piet de paler het volgende:Kijk dat is nu het verschil tussen Marokanen ( al of niet geboren in NL) en Fransen , Amerikanen .......en meerdere landen Is trots zijn op je landje ......dat zou in Nederland veel oplossen als men wat nationalistischer werd. Natuurlijk zijn we trots maar het is een no go om dit te doen. Je weet pas wat je mist als je geen deel meer uitmaakt van je landje ........ Nou kom maar weer op met de kritiek, heb een goede bui zit bij de openhaard Of heeft iemand de ballen om te zeggen ja ik ben trots hoe ver het kikkerlandje het kan gaan schoppen... En dan doet het er niet toe hoe eng de knvb is en er veel 020 ers er voetballen Das jou mening dat mensen nationalistisch moet zijn, waarom zou je dat moeten zijn en wat zou het allemaal oplossen..? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel veel , je bent zelf oud en wijs genoeg om dit in te vullen. Laten we het maar weer over voetballen hebben. Ben beniuwd hoe Polen het gaat doen tegen het hele sterke Frankrijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 15:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das jou mening dat mensen nationalistisch moet zijn, waarom zou je dat moeten zijn en wat zou het allemaal oplossen..? ik heb juist t idee dat dit ook vaak veel problemen veroorzaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 15:46 schreef piet de paler het volgende:Heel veel , je bent zelf oud en wijs genoeg om dit in te vullen. Laten we het maar weer over voetballen hebben. Ben beniuwd hoe Polen het gaat doen tegen het hele sterke Frankrijk Pff, Frankrijk komt goed weg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja idd Tja geluk of klasse
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Frankrijk toch op voorsprong. De Polen beter als verwacht de eerste helft. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja polen ook normaliter nie echt ploeg frankrijk lastig kan maken, al ben ik allerminst overtuigt van frankrijk in hun potten, alle kansen worden zon beetje gecreëerd via mbappe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer een draak van een wedstrijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Polen maakt er gelukkig een interessante pot van. In de poule was het een beetje Nederlands, gewoon betonvoetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Polen doet in ieder geval nog wat terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach ja. Dan wordt t 3-0 in plaats van 5 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van polen snap ik dat zoiezo wel, kunne nie beter, super knap al ze volgende ronde zitten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha.. dat zit er uiteindelijk wel in ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ja precies mijn gedachte ook vandaar dat ik het Piet vraagt waarom.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt Frankrijk gewoon bestolen Fluit m af terwijl de keeper de boel gewoon zelf torpedeert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fransen laten bij vlagen echt hun klasse zien. Toch weer een van de grote kanshebbers imo. Geen land is zonder krasjes dit toernooi maar zowel Frankrijk als Brazilië deden dat met hun B teams na de feitelijke plaatsing.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t idee dat ze nog steeds half gas spelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Efficiënt he.. Net als die van ons gister ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie goal, rustig, en dan BAM. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je ziet het vrees ik nu toch wel goed ze echt nog stuk beter kunne die fransen, Al hoop ik gewoon dat het plichtmatige tegen betere echt afgestraft gaat worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spelen net als NL,puur op de counter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 17:41 schreef bijft007 het volgende:Je ziet het vrees ik nu toch wel goed ze echt nog stuk beter kunne die fransen, Al hoop ik gewoon dat het plichtmatige tegen betere echt afgestraft gaat worden Tegen Argentinië of Brazil gaat bij die gasten ook de turbo er wel op denk ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een goals van Mbappe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat doet het ook. Vroeger ging ik weleens naar de F1 en er was zowat geen Hollander te bekennen. Nu opeens een hele tieten en kontknijpende oranje horde om misselijk van te worden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Engeland ook ingevuld voor de kwartfinales |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Engeland ook. Eigenlijk alle grote teams. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind goed voetballen vanuit de omschakeling iets anders dan echt counter voetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|