|
|
tomson
|
|
|
Strafschoppen trauma hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noppert heeft zo’n lekkere reach |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan is het gewoon verdiend. Argentinië gefeliciteerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had net zo goed Cillessen mee kunnen nemen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahah nou inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel lekker dat Berghuis miste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blijf t wel vreemd vinden dat alles weer inzakte met de verlenging. 0 opportunisme waar de Argentijnen geen antwoord op hadden. Was leuk, maar verdiend naar huis. Slechte pingels van van Dijk en Berghuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je eerste penalty hoort een zekerheid te zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou tot zover het totale mens principe. Die voetballers kunnen weer normaal gaan doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijft raar. Brazilië ook al. Begin en eindig de strafschoppen met een zekerheidje. En Van Dijk zit zeker niet bij de beste 2 die Oranje heeft. Van die 50/50 strafschoppen. Alleen maar hopen dat de keeper de andere hoek kiest.
Maar goed, heeft toch het idee dat ook Argentinië het niet gaat redden. Het zou kunnen hoor, maar daar gaat het te vaak niet vanzelf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En daar gaat het dan al maanden over. Je mist er direct 2 en je keeper pakt niets. tja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha van Gaal we hebben veel geoefend op penalty's. Oefende met Noppert op doel |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Lengte hoeft niet eens een voordeel te zijn met penalties. Leuk zo een reach inderdaad, maar als je niet snel genoeg in de hoek of op de grond ligt dan heb je je lengte zeker niet mee. Kleinere keepers zijn meestal wat wendbaarder dus ik heb liever een keeper van rond de 1.85-1.90 tijdens de penalties. Of je moet net als krul een penalty kunnen "lezen" dan heeft het zeker zijn voordeel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja de tower of flauwer |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Daar lijkt het wel op, maar het is gewoon een loterij. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zo verdiend verloren, wat een triest zooitje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij de eerste penalty zei Frenky zo lang mogelijk blijven staan. Bij de serie lag tie al voordat er geschoten werd . Moet wel zeggen dat zij veel overtuigender die ballen in het netje schoten. Maar het lag toch vooal aan de zwak ingeschoten eigen penalty's |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Argentijnen, straatratten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: penalty's. Hij moet leren om zijn mond te houden’’, aldus de keeper, die uitgroeide tot de grote held. ,,Ik heb zijn uitspraken op mijn telefoon staan en heb ze in aanloop naar de wedstrijd elke dag gelezen als motivatie.
Nee Geile de Argentijnen hebben alleen de "Nederlandse" arrogantie vermoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die v Gaal heeft geen reclame gemaakt voor het NL voetbal , geen een wedstrijd was het aanzien waard , het was antie voetbal met een groot aantal spelers niet in vorm , Noppert leuk en aardig gun deze jongen alles hoor maar ik begrijp werkelijk niet waarom hij op doel moest staan , hij moest dan de penalty killer zijn , nou daar heb ik totaal niks van gezien , Cillissen en Bijlow zijn toch in alles veel betere keepers al met al een afgang dit WK met dank aan grote kwal v Gaal met zijn hol maatjes Blind en co |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het voetbal was pijnlijk aan de ogen. De eerste tegenstander van formaat was direct het Waterloo. Tactiek van Gaal is mogelijk te beoordelen op juistheid. Feit is wel dat we onze plek weer kennen en eigenlijk ook wisten dat we niet ver zouden komen.
Tijd voor Koeman. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vreselijk elftal. Vreselijk volk ook. Heb er niks mee dat huidige oranje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Benieuwd of dat bij jou met 020 gehalte en/of kwaliteit spelers of anderszins te maken heeft. Bij mij bv. de gekozen tactiek en bijbehorende spelers. Ik mis die aanvallende intenties, naar voren gericht, wil opleggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feest kan bijna beginnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2022 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Benieuwd of dat bij jou met 020 gehalte en/of kwaliteit spelers of anderszins te maken heeft. Bij mij bv. de gekozen tactiek en bijbehorende spelers. Ik mis die aanvallende intenties, naar voren gericht, wil opleggen. Type spelers. Gekozen tactiek. En sommige spelers zelf. Klaassen Depay Lang Slang Blind de Jong en nog een paar. Vreselijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Marokkanen krijgen waar voor hun geld. Onderhoudend potje :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mooi, de mini ratten naar huis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marokko toont dat die met antivoetbal wel ver kan komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, en doen dat goed. Maar het smoelt van geen meter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat interesseert niemand ene ruk toch. Toernooivoetbal telt maar 1 ding : de eindstand. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan klagen als Feyenoord zo voetbalde onder Advocaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien. Maar niet altijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Clubvoetbal vergelijken met landenvoetbal is zoals appels en peren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het succes wordt wel zeer luidruchtig geclaimd door inwoners van andere Arabische en Afrikaanse landen alsof het ook hun succes is. Een bijzonder verschijnsel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2022 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2022 - 18:31 schreef tomson het volgende:Het succes wordt wel zeer luidruchtig geclaimd door inwoners van andere Arabische en Afrikaanse landen alsof het ook hun succes is. Een bijzonder verschijnsel. Dat is wel te begrijpen vind ik. Het eerste land ooit in een halve finale. Gewoon het gevoel dat je meetelt, en dat het kan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dank zii opleidingen buiten Marokko |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop op een mooie wedstrijd Eng-Fra |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Officieel FIFA onderzoek Nederland Argentinië ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2022 - 19:55 schreef van geil het volgende:Officieel FIFA onderzoek Nederland Argentinië ? [/quote Tja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 2-2- verlenging, dan na pingels 8-7 of zo :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja heeft van Gaal toch nog wat achtergelaten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hebben er n potje van gemaakt het nederlands elftal, en dan niet op mooi voetbal gebied, overgens ook die argentijnen, vrij onsportief beide kanten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|