|
|
tomson
|
|
|
quote: Kane had m voor t intikken. Jammer hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: bijna 2 meter over, tjeemig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Over schijtvoetbal gesproken, de Fransen beheersen het. Nou; Marokko Frankrijk Argentinië Kroatië |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zullen toch niet veel mensen ingevuld hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja wat 3 klasse spelers in je team niet kunnen doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb alleen Frankrijk en Argentinië goed in m’n voetbalpoule haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dus nog 4 absolute kutwedstrijden |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hoeveel zou Amrabat nu opbrengen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb Frankrijk als Wereldkampioen en had Brazillie op 2 En Argentinie 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bij ons in de Poule ook 0 mensen met de juiste teams |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind die Giroud wel een absolute held hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Had alleen niet bij Frankrijk moeten spelen deze Wout Weghorst met baard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N sympathiek team, Denemarken of zo.Of Kroatië. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kroatië mist nog een goede spits |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yep, Ik vind de verdediging en middenveld echt t beste van dit toernooi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat vind ik ook ,en Marokko een goede tweede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scheids al weer lekker met een Argentijns shirtje aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoppa!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ware t niet dat t 10 seconden ervoor een corner was voor Kroatië ipv een doeltrap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja? Ik kon dat niet zien, ook niet na de herhalingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2-0. Ietwat gelukkig haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit was een schitterende actie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou het is wel duidelijk wie de eerste finalist wordt. Die Argentijnen trappen er echt geen 2e keer in zoals tegen Nederland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2022 - 20:43 schreef tomson het volgende:Nou het is wel duidelijk wie de eerste finalist wordt. Die Argentijnen trappen er echt geen 2e keer in zoals tegen Nederland. Genieten zal ik als dat schorriemorrie uit de vrijstaat Argentinië ,met vrije opname van criminelen uit de wereld, fascisten en terroristen,verliest na pingels in de finale. Na de misser van Opperrat Messi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het maakt het helemaal af als onze Willem,ze als straf uit t vliegtuig mag flikkeren. Smullen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, wie loopt er tegen wie aan. Keeper kan alleen maar naar de bal toe, dat is zijn job daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2022 - 21:03 schreef VVout het volgende:[..] Precies, wie loopt er tegen wie aan. Keeper kan alleen maar naar de bal toe, dat is zijn job daar. Maar als je de bal mist en de speler omver kegelt is t altijd een overtreding waar op t veld ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima ook. Bij Messi mist nog een titel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Messi fenomeen,net als Berghuis breek een been. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor het wk had ik gehoopt messi/agentinie wereld kampioen, ervan uitgaande dat nederland niet goed genoeg gaat zijn, en begint er aardig op te lijken, ze hadde het 532 nie eens nodig tegen oranje, al waren ze daarmee ook beter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat heeft die kleine ons toch veel plezier op geleverd al die jaren man man, ga m echt missen, zie niet nog zo 1 lopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben blij als tie is opgepleurd hahaha
Ik ga Modrić wel missen overigens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook hoor, toch t afscheids wk van paar echt grote voetballers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Modric is een echte ster. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En daar heeft ie het volledige recht op. De voetballer Messi is een streling voor het oog. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Messi weer beslissend. Fantastische actie bij de 3-0 natuurlijk.
Ben er niet 100% van overtuigd dat het een penalty was. Die aanvaller had al geschoten. Geen excuus om iemand omver te vegen, dus kan er wel inkomen. Maar toch, als de scheids hem niet had gegeven, had ik het ergens wel begrepen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk overigens dat Frankrijk nog steeds favoriet is, als ze de finale halen. Maar hoop vooral op nog twee mooie potten (die voor de 3de plaats tel ik niet mee). Vond vandaag een beetje tegenvallen omdat het heel snel beslist was eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2022 - 22:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Denk overigens dat Frankrijk nog steeds favoriet is, als ze de finale halen. Maar hoop vooral op nog twee mooie potten (die voor de 3de plaats tel ik niet mee). Vond vandaag een beetje tegenvallen omdat het heel snel beslist was eigenlijk. Ik hoop dat Argentinië tegen Frankrijk in de finale staat en dat het 0 - 0 blijft tot de laatste secondes ,en dat Messi dan een eigen doelpunt maakt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2022 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop dat Argentinië tegen Frankrijk in de finale staat en dat het 0 - 0 blijft tot de laatste secondes ,en dat Messi dan een eigen doelpunt maakt Das nog lekkerder dan mijn fantasie. Die rat met baard huilen, en zijn criminele volkje dat lekker mag meehuilen. De FIFA in rouw, het omkoop netwerk heeft niet volledig zijn doel bereikt. |
|
|
|