|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2022 - 22:48 schreef van geil het volgende:[..] Das nog lekkerder dan mijn fantasie. Die rat met baard huilen, en zijn criminele volkje dat lekker mag meehuilen. De FIFA in rouw, het omkoop netwerk heeft niet volledig zijn doel bereikt. Ik hoopte er vandaag al op maar we moeten het nog een wedstrijd uitstellen hoop ik met heel met hart |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op basis waarvan blijkt dat Messi perse het WK moet winnen dan? Elke wedstrijd die ze gewonnen hebben was verdiend..
Kom nou niet met die huilie huilie verhalen over de wedstrijd tegen Nederland.. Dan had de scheidsrechter voor die vrije trap in de 10e minuut van de blessuretijd wel eerder afgefloten.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Luka Modric is voor Argentinië in WK-finale: ‘Lionel Messi is de beste ooit en hij verdient de wereldtitel’ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2022 - 08:31 schreef MMM het volgende:Op basis waarvan blijkt dat Messi perse het WK moet winnen dan? Elke wedstrijd die ze gewonnen hebben was verdiend.. Kom nou niet met die huilie huilie verhalen over de wedstrijd tegen Nederland.. Dan had de scheidsrechter voor die vrije trap in de 10e minuut van de blessuretijd wel eerder afgefloten.. Eens. Nederlanders zijn echt hele slechte verliezers. Zeker als je zag hoe ze zichzelf gedroegen tijdens die wedstrijd. Nederlands elftal was misschien nog wel onsportiever |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2022 - 09:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens. Nederlanders zijn echt hele slechte verliezers. Zeker als je zag hoe ze zichzelf gedroegen tijdens die wedstrijd. Nederlands elftal was misschien nog wel onsportiever Nou Oranje kan me weinig boeien ,net zoals Oranje supporters en Messi en Berghuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt zo typisch nederlands, omdat we door argentinie en messi zijn uitgeschakeld, zoude we ze nu niks meer gunnen, waren allebei nie vrij van onbesproke gedrag, buiten dat waren ze de eerste 80 minute plus extra tijd beter ook nog is,hoop dat ze gewoon winnen zondag van marokko of france
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fluitconcerten helpen niks zoveel is wel duidelijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ergerlijk, moedig je team aan maar geen gefluit en dan die kut trommel ook nog eens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook nog eens tijdens het volkslied van de tegenstander. Fraai. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vroege beslissing al denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt straks gewoon een 2-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon bijna aan de tissue's |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 van de leukste wedstrijden deze |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen wedstrijd. Jammer voor een halve finale. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker zaagje van Amrabat. Mbappe was even gewichtloos :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Marokko is een sterke ploeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Meer als gisteren,ook nog geen dubieuze penalty's haha ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Marokko doet zich tekort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze worden ongeduldig hier want ze beginnen nu al met vuurwerk afsteken . Eerst maar even scoren denk ik lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2022 - 21:27 schreef Leon FR1908 het volgende:Ze worden ongeduldig hier want ze beginnen nu al met vuurwerk afsteken . Eerst maar even scoren denk ik lol Winnen of verliezen dat vuurwerk wordt sws wel verstookt. Veel sterkte gewenst voor de buurtbewoners |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2022 - 21:31 schreef tomson het volgende:[..] Winnen of verliezen dat vuurwerk wordt sws wel verstookt. Veel sterkte gewenst voor de buurtbewoners Hun ouders zullen ook wel blij net zoals het restantje Turken die zich nu verbonden voelen met de Marokkanen. Dat zijn de buurtbewoners
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou daar gaan de eerste bontkraagjes ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Gaal zou met open armen ontvangen worden in Frankrijk. Eindelijk een beetje aanvallend voetbal. Man man, t lijkt nergens op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T gaat smullen worden op straat. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mijn huis en auto slaan ze over iig, heb marokaanse vlag in auto en raam huis geplaatst:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Memorabele avond. Het landenvoetbal is officieel dood. In een land gespeeld genaamd Qatar. Doorspekt van corruptie en omkopingen. Met als finalisten, het schorriemorrie uit vrijstaat Argentinië , tegen de betonvlechters uit Frankrijk. Leve de FIFA.
Ondertussen heb ik t gevoel dat hele woonwijken in de verte worden opgeblazen. De ene bom na de andere gaat af. Smullen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor sommige tijd dat het clubvoetbal weer begint. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer de uitkomst niet bevalt wordt t al snel doorgestoken kaart |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Na de groepsfase heeft Argentinië redelijk eenvoudig zijn wedstrijden gewonnen. Ik denk dat ze kampioen worden. Ploegen met vedettes hebben altijd een bonus. Hoop wel dat Frankrijk wint en voor de rest kan het hele WK mij gestolen worden. Tijd voor de competitie... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Spelen bij vlagen gewoon prima voetbal hoor, en dat ze voorgetrokken zouden moeten zijn ook echt dikke onzin, die handsbal tegen oranje was dan echt n gekke beslissing van die spanjol, voor de rest 0 argumenten, is gewoon omdat messi erin speelt en hij toevallig ook beste speler misschien wel allertijden is,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Te bizar dat nu in nederland de tendens is dat je argentinie niks meer zou moeten mogen gunnen omdat je er door uitgeschakeld bent, net of nederlandse spelers zich voorbeeldig gedroegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Las vandaag een lovend stukje over speler van het Franse team. Antoine Griezmann. Speelde laatste wedstrijd ook ijzersterk.
Maar zal wel omgekocht zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hebben de Fransozen in ieder geval een supporter die geniet van hun beton beton voetbal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind het qua betonvoetbal wel meevallen. Ze zetten aan tot ze op voorsprong komen. En zakken dan ver terug om de tegenstander op de counter de genadeslag te geven. Tis jammer dat ze niet langer aanzetten, want ze hebben waanzinnig veel kwaliteit, vooral ook in de breedte en met betrekking tot nieuwe aanwas.
Tis ook zeker geen uitzondering, bijna alle landen spelen vooral uit de omschakeling. Hebben moeite om het spel te maken. Argentinië ook zeker.
Een paar uitzonderingen. Brazilië. Engeland en Frankrijk bij vlagen. Veel meer dan dat is het niet. Nou heeft Frankrijk wel de kwaliteit op beter te spelen, wat dat betreft moet je misschien hopen dat ze achter komen. Dan moeten ze wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik bedoelde dus te zeggen, Frankrijk probeert meer te voetballen zolang ze gelijk of achter staan. Maar meestal staan ze dat niet, daar zit het m meer in denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk