|
|
bijft007
|
|
|
Jammere voor Qatar is dat ze ala clubverband geen spelers kunne kopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 17:25 schreef tomson het volgende:[..] Previes .. waar is de rest dan ? Ze lieten maar 1 tegenstander zien in die weergave. Er stond zelfs nog een speler ter hoogte van zijn doelman leek mij Fraude is nog nooit zo zichtbaar gezien,echt een aanfluiting pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 17:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bedoel je voor dat "buitenspeldoelpunt" ? In de wedstrijd en herhaling geen buitenspel te zien . Dan krijg je dat standpunt dat waarin je een knie ziet die voorbij de speler gaat maar is niet te zien waar de rest van het spel zich bevind. Is ook fake. Maar nu is het wat lastiger en doorzichtiger door de VAR. Natuurlijk door het gepraat vooraf alles onder een vergrootglas.En terecht. Maar de WK's in Uruguay,Brazilië,Duitsland en Argentinië gebeurde het natuurlijk ook. En ik zal nog wel een of meerdere WK's vergeten te noemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 17:31 schreef van geil het volgende:[..] Is ook fake. Maar nu is het wat lastiger en doorzichtiger door de VAR. Natuurlijk door het gepraat vooraf alles onder een vergrootglas.En terecht. Maar de WK's in Uruguay,Brazilië,Duitsland en Argentinië gebeurde het natuurlijk ook. En ik zal nog wel een of meerdere WK's vergeten te noemen. Is toch niet normaal man ,zelfs die verslaggever van de NOS ging er helemaal niet op in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3-2 is ook mooi, prijs de emir |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik wens oranje succes tegen deze mannen. Die zitten volgens mij lekker in hun vel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Let ook op de cv die 3 meter verderop lucht staat te dekken hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. zag de sjeik van SA, MBS er ook zitten naast Infantino, ik dacht al wat een gezellig clubje op dat terras Haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze schoppen hun probleem gewoon de uit de wedstrijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste speler geblesseerd. Louis krijgt n stijf plassertje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zeker ,een leuk team om naar te kijken. Fysiek een erg sterk team |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Feyenoord scouts niet op de tribune voor een 6 of rechtsbuite van qatar:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk half uur, wat een atleten, de een springt nog hoger dan de andere. 4 omhalen gezien. Was vermakelijk, zeker met die fake Var. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misstaan niet in een circus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Qatar gaat niet voor de Fair Play punten :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waardig opening van een droevig WK |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
nopperd onder de lat , had ik lekker het vliegtuig naar huis gepakt .. dwaal van Gaal de groeten laat ze maar lekker op dr muil gaan . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima, nu het kan NopperT testen. Moet kunnen tegen deze tegenstander, komen nog zat andere wedstrijden dat het van groot belang is dat Bijlow onder de lat staat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wauw. Wat een spannend toernooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 22:58 schreef VVout het volgende:Prima, nu het kan NopperT testen. Moet kunnen tegen deze tegenstander, komen nog zat andere wedstrijden dat het van groot belang is dat Bijlow onder de lat staat. Een keeper wissel je niet zomaar. Ja misschien voor penalty's zoals in 2014.
Degene die vandaag in de basis staat, waarschijnlijk Noppert dus, zal het hele toernooi keepen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nee , zeker niet voor zon toernooi, zou de eerste trainer ooit weze op n hoofdtoernooi die wisselt met keepers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een gele kaart weegt nu zwaarder dan een geloofsovertuiging .. Onelove❤️ #KNVB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2022 - 07:44 schreef MMM het volgende:[..] Een keeper wissel je niet zomaar. Ja misschien voor penalty's zoals in 2014. Degene die vandaag in de basis staat, waarschijnlijk Noppert dus, zal het hele toernooi keepen. Misschien is het ook niet zomaar en zit er voor hem een gedachte achter en dat doet hij dan ook gewoon. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hup Ali, laat ons juichen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jahanbakhsh neemt z'n Feyenoord vorm mee. Kansloze vrije trap die niet van de grond komt en een smerige gele kaart. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, dat wordt niet cashen zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Transferwaarde inmiddels in het rood. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jammer als ik het zo hoor raken we hem nog steeds nie verkocht of kwijt dus, zelfs in rust gewisseld zag ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft geen penalty voor Engeland wat er 100% één was. Nu wel voor Iran na tussenkomst VAR.
Zucht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het is eat laat, maar daar is de aansluitingstreffer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor wie gaat kijken, fijne wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1e tien minuten echt matig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het lijkt wel een timmerfabriek in dat stadion |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je moet af en toe de inhoud van je gereedschapskist ff in de wasmachine doen hé |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De 20 minuten daarna ook.. En ze lopen nu ook ronduit te klungelen in de eigen 16. Lekker bijdehand |
|
|
|