|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2022 - 18:35 schreef tomson het volgende:Toch wel weer leuk dat Japan die wedstrijd tegen die Duitsers op zn kop zet. Niet live gezien maar ja als je alles van tevoren weet :p Die kunnen de volgende wedstrijd uitgeschakeld zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wordt een beste pot tegen Spanje... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Duitsland begint altijd slecht aan toernooien hè. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt en spanje altijd goed, al was datnu nie moeilijk, costa rica zelfde selectie als 10 jaar terug, pieken in volgende rondes toch echt het belangrijkst, weet nog oranje in zwitserland, in de poule pannen van het dak, 8ste finales tegen n oud stug rusland er gelijk uit, stond ik toen in basel oranje camping
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De krenten in de pap van de poulefase. Gelijk erop of eronder tussen 2 grootmachten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2022 - 18:35 schreef tomson het volgende:Toch wel weer leuk dat Japan die wedstrijd tegen die Duitsers op zn kop zet. Niet live gezien maar ja als je alles van tevoren weet :p Een week geleden had mijn buurman nog grapjes over Oranje. Ik heb hem nu uitgelegd als ze nog een keer verliezen wat we zingen. Schade, schade, .... :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
België zit het niet mee, of toch wel in 2e instantie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb niks van kunne zien die duitsers, net als doordeweeks elke pot tot 6 uur, maar vraag me dan af waarom sane nie speelde, zou ik altijd als eerste opstellen en eromheen bouwen, lastige gast wss maar kan zo extreem goed ballen, mss net terug blessure ofso |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer voor die Duitsers. Belgen graag snel naar huis. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker pinten pakken bij de schoonfamilie, nee laat ze nog maar ff verder ballen in België. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2022 - 20:12 schreef bijft007 het volgende:Heb niks van kunne zien die duitsers, net als doordeweeks elke pot tot 6 uur, maar vraag me dan af waarom sane nie speelde, zou ik altijd als eerste opstellen en eromheen bouwen, lastige gast wss maar kan zo extreem goed ballen, mss net terug blessure ofso Geblesseerd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2022 - 19:59 schreef VVout het volgende:[..] Een week geleden had mijn buurman nog grapjes over Oranje. Ik heb hem nu uitgelegd als ze nog een keer verliezen wat we zingen. Schade, schade, .... :-) Hij had beter moeten weten. Successen behaald in het heden bieden geen garantie voor de toekomst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
België echt heel veel geluk gisteren. Matig elftal ook op Courtouis en normaal gesproken de Bruyne na. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk Brazilië, al hebben we die nog niet zien spelen. Maar die hebben het qua selectie denk ik wel het beste voor elkaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Spanje speelde anders ook wel onbevangen en gemotiveerd. Die zet ik voorlopig ook zeker bij de kanshebbers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die linksback van Canada zou ik wel graag bij ons willen zien. Wat een beest is dat zeg. Speelde een wereldpartij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat zijn het toch een stelletje engnekken die Portugezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan die penalty weer, man man man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die 1-1 he .. daar geniet ik nou van (: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En de volgende duikelaar.. gelukkig trapt ie er nu niet in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha eens hoor, maar vrees dat je portugal toch bij de grootste 4 kanshebbers wk titel kan scharen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja, puur omdat ze wel echt sterk team hebben, dat irritante krijg je er gratis bij, heb liever dan spanje, maar denk dat die dat missen dat geniepige buiten dat altijd wel mooie voetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2022 - 18:45 schreef bijft007 het volgende:Ja, puur omdat ze wel echt sterk team hebben, dat irritante krijg je er gratis bij, heb liever dan spanje, maar denk dat die dat missen dat geniepige buiten dat altijd wel mooie voetbal Hun aanstellerij is echt super irritant. In combinatie met CR7's arrogantie kan ik er alleen maar een hekel aan die gasten hebben |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Helemaal eens, lijkt er altijd op dat dat onder aanvoering van cr7 ingeslepen moet worden in het team en de rest ook meedoet daarin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De nieuwe Duitsers van deze eeuw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2022 - 10:10 schreef MMM het volgende:Ik denk Brazilië, al hebben we die nog niet zien spelen. Maar die hebben het qua selectie denk ik wel het beste voor elkaar. T kan mij niet bekoren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijft ook gewoon een engnek die Tadic |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eindig ook zowat allemaal op iets in Servië. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit was wel schitterend |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ik vrees dat het meer niets is dan iets voor servie:) ze doe hun namen geen eer aan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Helemaal niets voor Tadiets ghehe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die van Gakpo was ook wel aardig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Best slecht deze wedstrijd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die scheids helpt ook niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dramatisch niveau net als de rest van t toernooi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dramatisch niveau net als de rest van t toernooi |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het aantal vermakelijke wedstrijden is meestal niet zo hoog in zo'n 1e week |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos