|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Terecht afgekeurd denk ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die komen zo duivels uit de kleedkamer hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onterecht. Een team met blind in de basis verdient standaard twee tegendoelpunten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vond t nou niet heel erg hinderlijk buitenspel eigenlijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens en die Knoppert is twee meter vijftig hoe kan iemand zijn zichtsveld belemmeren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laten we het hopen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die werd net opgehemeld omdat je een balletje plukte en een keer uit zijn doel kwam hahahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die bolle pad is gewisseld zie ik. Die is slecht zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziet er ook nog uit als tokkie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die Davids dan man man man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zeg t toch als duivels hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeg het nog eens..d:-‘ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gewoon inleveren en alles laten lopen. Wat een droevig schouwspel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat er van het nl elftal geworden is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nederlandse analisten liepen al heel de week stoer te doen alsof die wedstrijd al in de tas zat. Niet dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alleen maar prachtig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis erin, eigen doelpunt en ik kom klaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ooohhb wat een spetter op de lat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffffff ie wil er niet in… |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nl staat ernaar te kijken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nl staat ernaar te kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noppert zat er weer naast |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik denk dat hun wel eens gewoon groepswinnaar kunnen worden. Volgens mij zijn zij het sterkste team uit de poule. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zal zo wel 2-1 worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet om aan te koekeloeren, slechtste pot onder van Gaal denk ik. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1-1 net de stand gezien, genoeg om te weten dat die hoofdstad vriendjes bagger spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zit te genieten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt geen lang WK voor Nederland op deze manier. Tegen Senegal was het nog een krappe voldoende maar dit ziet er echt niet uit deze pot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2022 - 18:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wordt geen lang WK voor Nederland op deze manier. Tegen Senegal was het nog een krappe voldoende maar dit ziet er echt niet uit deze pot. Kijk ook wie erin komen nu. De Roon, Weghorst wat een bagger |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zie je vaker met hele lange keepers. Hebben moeite met lage ballen. Ballen die vlak over de grond pakweg een meter links of rechts van ze worden ingeschoten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Typisch Van Gaal. Zo'n trainer die uitvinder probeert te zijn. Doet bijvoorbeeld Guardiola ook altijd, gaat lopen experimenteren in CL finales.
Niet dat het slechte trainers zijn, maar rare keuzes op beslissende momenten. Dat gedoe ook met Depay deze pot, tegen een redelijk tegenstander he. Je bent geen voorbereiding aan het draaien oid. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ik kijk uit principe het WK niet, zag de opstelling en zojuist online een herhaling van de tegengoal en ik weet de oplossing. Nog meer ajacieden in het elftal, volgende keer gaat het echt wel werken! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat ze Ajacieden zijn is tot daar aan toe ;)
Maar ze zijn zonder uitzondering uit vorm of bankzitter bij hun club. Het kan altijd zo zijn dat je iemand alsnog opstelt bij gebrek aan beter, maar op de meeste posities is wel wat te kiezen.
Minus Berghuis trouwens, maar die startte dan gek genoeg weer op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2022 - 18:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat ze Ajacieden zijn is tot daar aan toe ;) Maar ze zijn zonder uitzondering uit vorm of bankzitter bij hun club. Het kan altijd zo zijn dat je iemand alsnog opstelt bij gebrek aan beter, maar op de meeste posities is wel wat te kiezen. Minus Berghuis trouwens, maar die startte dan gek genoeg weer op de bank. Ik vind het geen toeval dat de laatste keer dat er echt succes was op een eind toernooi dit vooral aan de hand van de feyenoorders kwam die een topjaar hadden gehad.
Het selectiebeleid van van gaal deze keer is uberhaupt echt niet te volgen. De helft van de basis opstelling is niet in vorm en alleen geselecteerd, omdat ze het in het "verleden" zo lekker gedaan hebben.
Daar heb je dus niks aan op een eindtoernooi. |
|
|
|