|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vasthouden aan blind haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een geluk hebben ze hier gehad. Deze pot hadden ze ook zomaar kunnen verliezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2022 - 18:57 schreef DMD het volgende:[..] Ik vind het geen toeval dat de laatste keer dat er echt succes was op een eind toernooi dit vooral aan de hand van de feyenoorders kwam die een topjaar hadden gehad. Het selectiebeleid van van gaal deze keer is uberhaupt echt niet te volgen. De helft van de basis opstelling is niet in vorm en alleen geselecteerd, omdat ze het in het "verleden" zo lekker gedaan hebben. Daar heb je dus niks aan op een eindtoernooi. Precies. En dat het toen Feyenoorders waren, das voor ons leuk, maar het gaat er om dat ze in vorm waren. Of ze nu bij ons spelen, PSV, Ajax of waar dan ook. Zeker als het niveau normaal gesproken niet ver van mekaar ligt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is gewoon die 532 trechter voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens van Basten Noppert een voldoende haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond alleen Nathan een goede wedstrijd spelen. De rest onvoldoende of zelfs slecht. Geeft wel aan dat er veel rek in kan zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nathan? Aké?
Viel me niet echt op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Resume winnen van Quatar en je bent geplaatst of zit ik fout ? |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ga toch 433 spelen. Laffe troep dit. Malacia Aké Van Dijk en Dumfries is een topverdediging. Ze spelen alleen maar 532 zodat die lamlul Blind erin kan staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eens met geile, Ake een ruime voldoende. Een paar andere misschien een krappe. En de meeste ruim onvoldoende. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gelijkspelen en je bent door. Om eerste te worden moet je denk ik een beter resultaat halen dan Ecuador tegen Senegal doet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toernooi voor hen die niets vermakelijkers weten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Touché Henk, heb in totaal 5 minuten gezien, verspreid over 3 wedstrijden.
Ik mis Feyenoord!!! |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2022 - 19:59 schreef har het volgende:Ga toch 433 spelen. Laffe troep dit. Malacia Aké Van Dijk en Dumfries is een topverdediging. Ze spelen alleen maar 532 zodat die lamlul Blind erin kan staan. van Dijk is al een half seizoen compleet uit vorm. 4-3-3 zal hem niet opeens beter laten spelen. Je had volgens mij prima botman kunnen meenemen om die te laten spelen, die is namelijk wel in vorm. Maar ach als als als.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ake de enige die goed en gedreven was... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
17.00 en 20.00 op papier leuke potjes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Laat maar komen...... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan zal het wel bagger zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nederland speelt anti-voetbal. Beschamend. Het is éen grote Louis van Gaal show. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Saoedi's spelen leuk voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zeldzaam dat massaal druk zetten van ze, erg mooi om te zien, lijkt me dat polen het 2e helft overneemt, niet vol te houden zou je denken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wilskracht en publiek mooi hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahahaha deze pingel voor Saudi-Arabië |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man man weer een belachelijke strafschop. Gelukkig missen ze m |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bizar. Stop gewoon met de VAR. Mislukt project. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk geen pro Quatar referee bij NL Dan zou het raar kunnen lopen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou een zegen zijn als ze op hun neus gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neeheeeeeeee Mbappé
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allez le bleu Mbappe is gewoon goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat ze best kans maken het wk te winnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk het ook maar hou vast aan Brazilië |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Finale Brazillie-Frankrijk Ga nu zitten voor Argentinie zou er wel eens uit kunnen vliegen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik had m’n hoop gezet op Argentinië |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kunnen we dadelijk zoen , of die hoop er nog is Ik denk een harde wedstrijd Veel kijkplezier forum leden
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook een grote mogelijkheid nog steeds. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2022 - 19:34 schreef piet de paler het volgende:Kunnen we dadelijk zoen , of die hoop er nog is Ik denk een harde wedstrijd Veel kijkplezier forum leden Jij ook Piet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eindelijk eens een echt stevige pot voetbal. Mexico gaat deze pot spannend houden Ook qua publiek geloof ik dat het deze keer wat minder figuranten zijn als eerder van de week. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar zat een partij fysiek in. Uiteindelijk wel gewoon mooi beslist. |
|
|
|