|
|
van geil
|
|
|
Morgen begint het WK echt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat een tovenaar he haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uruguay viel me erg tegen. Tegen Zuid-Korea ook al. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met 5 verdedigers tegen fc kameel, hahaha
En ook nog De Roon en Klaassen hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nederland heeft ontzag voor het fantastische team van Qatar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bizar. Je probeert met zorgvuldig voetbal tot kansen te komen, maar wie gaat die kansen voor je creëren? De Jong in zijn eentje? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De scheids doet wel raar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op individuele kwaliteiten kan het altijd natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gakpo gaat PSV steeds meer geld opleveren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En terecht, hele complete speler. Moest het alleen nog buiten de eredivisie vaker later zien. En zowel Europees als nu op het WK begint dat ook steeds meer te lukken.
In die wedstrijd tegen ons, kwam het ook vooral via hem. Met name zijn corners.
Geen garantie dat ie zal slagen, maar hij heeft het meeste mee zou je zeggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou ze hebben t over de streep. Maar wat ziet t er af en toe beroerd uit zeg. Deze ploeg moet je in de eerste helft al helemaal oprollen als Nederland zijnde. De eerste de beste echt voetballende tegenstander stuurt je 1,2,3 naar huis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Taylor erin.. Hoe is het mogelijk. Echt lachwekkend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Net als je denkt het kan niet slechter komt deze pot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die albino en die andere bejaarde, echt pijn aan de ogen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schandelijk Wat een selectie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De echte winnaars zijn waarschijnlijk degenen die Senegal- Ecuador hebben gekeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Degenen die gestorven zijn tijdens de bouw van de stadions zodat ze deze meuk niet aan hoeven te gluren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En uiteraard diegenen die mogen werken, en op voorhand voor zon bucht wedstrijd geen dagen hoeven in te leveren:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2022 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:Degenen die gestorven zijn tijdens de bouw van de stadions zodat ze deze meuk niet aan hoeven te gluren. Ooof |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2022 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:Degenen die gestorven zijn tijdens de bouw van de stadions zodat ze deze meuk niet aan hoeven te gluren. Je zal maar reïncarneren als regenworm en op de middenstip boven de grond komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nederland VS op dit moment. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yep, dit gaat m worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooie tegenstander, engeland had ook leuk geweest, Nu echt geen excuses meer, ook n echt voetballend team om ook zelf aanvallend en wat atractiever tegen te zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
70/30 in ons voordeel gok ik, mede door meer individuele kwaliteit ik denk 2-1 ofso, nog niet dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan Polen of Australië? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2022 - 22:17 schreef bijft007 het volgende:70/30 in ons voordeel gok ik, mede door meer individuele kwaliteit ik denk 2-1 ofso, nog niet dus. Wie is ons? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is bij de slager, een hele oude verkoop truc |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Scherp, normaal gesproken zeg ik alleen over feyenoord alleen de termen ons of we overgens:) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is één groot triest circus....wat voetbal ooit mooi maakte, wordt compleet vernaggeld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Polen - Argentinië valt tegen tot nu toe. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja klopt slaat echt nergens op daarvoor n pingel te geven, ik gun messi alles maar dat was wel heel makkelijk, die redding erna was wel zeldzaam knap op een gewoon goed ingeschoten pingel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat is die ouwe mulder toch nog steeds waanzinnig irritant nie te doen, beter blijft ie gewoon in belgie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2022 - 21:05 schreef bijft007 het volgende:Wat is die ouwe mulder toch nog steeds waanzinnig irritant nie te doen, beter blijft ie gewoon in belgie Zuurpruimen als verdienmodel. Sommige mensen komen echt overal mee weg.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Polen wordt gered door Mexico. Edit : dat zou nog anders kunnen lopen hoor ik net
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2022 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Argentinië was echt goed vanavond. Heer en meester. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lewandowski kan niet toveren. De Polen verwachtten van hem hetzelfde als wat Messi voor Argentinië doet. Dan moeten ze hem wel een beetje beter helpen maar dat zat er niet in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die hadden daar ook helemaal geen zin in. Verlies was prima. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die zijn zo tegen Frankrijk wel klaar. Ik ben benieuwd hoe het morgen met Duitsland afloopt b.t.w. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het blijft Duitsland. Die glippen er wel door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan moet je het nog wel doen. Genoeg voorbeelden dit WK waar een sterkere tegenstander verliest van een mindere. |
|
|
|